|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
31.10.2008, 21:46 | #51 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
1. Bartol
|
01.11.2008, 22:43 | #52 |
Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Chodzież
Posty: 11
Motocykl: RD04
Online: 0
|
No niestety ale problemy z tymi manetkami nie skończyły się.
Po naładowaniu się aku (po ok.5-10min. jazdy) wyłączają się! Potem wprowadzam Afre do garażu i grzeją na wyłączonym silniku przez 5 min. Rozumiecie to? Napięcie na postoju mam 12,6V a przy pracującym silniku i włączonych manetkach miałem 13,5V. Jutro pomierzę jeszcze raz bo już mnie to wk..wia, żeby się tyle p.....lić ... Jeszcze wyjechałem na test w letnich rękawiczkach, morda się śmieje bo ciepło w łapy a tu nagle koniec grzania i po powrocie szara rzeczywistość - zgrabiałymi łapami nie mogę odpiąć sobie kasku... |
03.11.2008, 09:21 | #53 |
no... może trochę niezdecydowany
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: koło Mszczonowa
Posty: 588
Motocykl: już nie Afri, R1200GS + Franza DRZta
Przebieg: rosnący
Online: 2 tygodni 12 godz 37 min 22 s
|
Przed samodzielnym zamontowaniem ich cena Cię zabije
__________________
Prowadź motocykl tak, jakbyś chciał żeby to robiły Twoje dzieci... |
03.11.2008, 09:48 | #54 | |
Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
Cytat:
Hondowskich nie warto. Miałem, wartają tyle co wszyskie.
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
|
14.11.2008, 13:16 | #56 |
Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Kraków
Posty: 2
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 0
|
Witam wszystkich Afrykanerów z Forum VFR-OCP!
Postanowiłem przyłączyć się do tematu, bo tak się składa, że mamy u siebie podobne problemy z minetami Oxforda! Objaw ten sam, po włączeniu silnika jak chodzi na obrotach na ssaniu dioda zaświeci na chwile, a po chwili manety padają, bez mrugania, tylko buum. Na zgaszonym chodzą jak złoto. Po zagrzaniu silnika chodzą ok, ale każdy nawet minimalny ruch manetą powoduje ponowne wysranie się sterownika. Wczoraj robiłem testy z miernikiem i problem polega na tym, że manety wyłączane są przy za dużym ładowaniu. U mnie ładowanie na zagrzanym silniku jest na poziomie ok 14V na światłachmijania, 13,8 na długich, przy okręceniu manety ładowanie dobija do 14.8 i dalej nie idzie. Pytałem w serwisie ponoć ładowanie jest w porządku, nie ma żadnych skoków napięcia itp., poza tym forumowicze podobne notują u siebie ładowania w tym modelu. Po zbadaniu okazuje się, że manety odłączają się przy ładowaniu powyżej 14.75 Druga sprawa, chcieliśmy sprawdzić ile amper ciagna manety, przez co w obwod wpielismy miernik ( po - ) przy zgaszonym silniku. Co sie okazalo z wpietym miernikiem manetki wogole nie odpalaja, tzn na chwile dioda sie zapali po czym gasnie. Czy ktoś wie OCB? Dlaczego wpiecie miernika wywala odrazu manetki PS - Na zgaszonym moto manetki bez problemu działają, po włączeniu czego się da gdy napięcie spada do 11,5V nadal bez problemu działają! Minety to oxfordy z postranym sterownikiem +/-, podpięte bezpośrednio do aku. Moje zapytanie takie, czy warto kompinować jakiś rezystor który zmiejszy ładowanie na manety do poziomu np 14 i ni wiecej, wyje..ac je na gwarancje, czy tez rozbebeszyc sterownik i probowac cos lutowac? Byłbym wdzieczny za jakies rady! Pozdrawiam, Piotras Ostatnio edytowane przez Piotras : 14.11.2008 o 13:24 |
14.11.2008, 14:19 | #57 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,893
Motocykl: LC 4
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 13 godz 26 min 16 s
|
Miałem Oxforda w moim KLV... działały rewelacyjnie... pokrętło wystarczało ustawić na 1/4 zakresu i mimo grubych rękawic grzały w łapy jak dzikie... gdybym ustawił na full pewnie by się stopiły.. Podłączone były bezpośrednio do akumulatora , więc trza było pamiętać o wyłączeniu ich po zakończeniu jazdy, w przeciwnym razie aku się wypompuje.
|
14.11.2008, 22:04 | #59 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
ok. można za 3zł kupic taki maly scalak co nie daje wiecej jak 12v. mam takie cos wmontowane w zapalniczke po tym jak mi spaliło dwie oryginalne ładowarki noki.
zamawiam w poniedzialek oxfordy. biore 3 sztuki bartol ronin rambo. jak cos czekam na info |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
inne cóś Cagiva Canon 500 ..pytanie o opinie | puntek | Inne - dyskusja ogólna | 8 | 06.05.2011 21:19 |