|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
05.03.2013, 12:26 | #11 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,904
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 6 dni 23 godz 57 min 20 s
|
tez tak sadze. rzezba zmienila mase sliderow - widac, ze ktos mial z tym problem, bo sprezyny dociskajace sa podciete a pod iglice podlozona jest nadprogramowa podkladka.
problem polega tylko na tym, ze znalezienie gaznikow z RD04 w dobrym stanie jest dosc trudne - jestem na etapie porownywania gaznikow RD04 i NTV650 - membrany maja te same, zawory air-cut maja te same - zostaje pytanie czy slidery sa te same. beda mlodsze i tansze niz z AT.
__________________
buziaki |
05.03.2013, 13:47 | #12 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,904
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 6 dni 23 godz 57 min 20 s
|
musze wziasc do reki gazniki z NTV - na 99% slidery beda pasowac - membrany sa te same - air cut rowniez. z tego co widze w sieci to slidery roznia sie jedynie iloscia dziurek w dnie - rd04 ma dwie dziurki - ntv trzy. nie jest to jakis duzy problem. beda z tego dzieci gdybys mogl wziasc w piatek na pokaz Rudej i Kowala jedna z membran od Puntka bylbym bardzo wdzieczny jeszcze Ci o tym przypomne sms-em.
__________________
buziaki |
14.03.2013, 16:40 | #13 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,904
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 6 dni 23 godz 57 min 20 s
|
ciag dalszy zmagan.
kupilem gazniki z NTV650 Deauville z 1998 - w RD04 i w NTV650 montowane sa te same gazniki KEIHIN 36.5 CV elementy gumowe jakich potrzebowalem tj. membrany, air-cut i oringi pilotow okazaly sie byc w bdb stanie - zero dziur i pelna elastycznosc. slider jak i membrana pasuja do korpusu z RD04 - roznica polega na ilosci i wielkosci otworow w dnie slidera. w RD04 sa to 2 otwory kazdy o srednicy 3mm. w NTV otwory sa 4 - kazdy o srednicy 2,3mm. sumujac daje nam to pole powierzchni dla RD04 14,3mm2 a dla NTV 16,6mm2. daje nam to 15% roznicy - licze, ze nie wplynie to znacznie na prace silnika, ktory bedzie mial nieco bogatsza mieszanke od polowy srednich i na wysokich. masy sliderow z RD04 i z NTV sa takie same: 28g NTV ma inne niz RD04 sprezyny dociskajace slider - do tego dwie rozne. rozne od RD04 sa tez iglice i dysze. odsylam gaziory do wlasciciela i czekam na relacje z odpalenia. pzdr. p.s. administratora prosze o zmiane nazwy postu na jakis zwiazany z tematem - moze komus w przyszlosci ulatwi to szukanie
__________________
buziaki Ostatnio edytowane przez szynszyll : 14.03.2013 o 17:32 |
14.03.2013, 17:11 | #14 |
Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Bielsko - Biała
Posty: 1,364
Motocykl: dr650se
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 1 godz 20 min 44 s
|
Ja myślę że te 15% to raczej może wpłynąć minimalnie na szybkość otwarcia slidera, czyli szybsza reakcja na gaz
__________________
...i zapytała mnie góra "dokąd tak pędzisz samotny wilku?" "Szukam tego co najważniejsze" odpowiedziałem "Dlaczego więc się tak spieszysz?" Na to pytanie nie znalazłem odpowiedzi. |
14.03.2013, 17:29 | #15 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,904
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 6 dni 23 godz 57 min 20 s
|
to rowniez - ale przy danym podcinieniu w dolocie slider bedzie minimalnie wyzej ( ulamek milimetra), wiec bedzie podawane nieznacznie wiecej paliwa z ukladu dyszy glownej. sadze, ze roznica bedzie 'kosmetyczna' - porownywalna do efektu jaki daje przestawienie zapinki na iglicy w gaznikach, ktore daja taka mozliwosc np. Mikuni BST.
__________________
buziaki |
16.03.2013, 23:48 | #16 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,893
Motocykl: LC 4
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 13 godz 26 min 16 s
|
Ja w RD03 mam gaźniki od Trapa 650, wymieniłem tylko dysze główne na Afrykańskie. Lata na nich jak należy, chociaż airbox trochę przerobiłem, ale myślę, że na oryginalnym też powinna chodzić.
|
10.04.2013, 11:32 | #17 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,904
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 6 dni 23 godz 57 min 20 s
|
no i mamy final sprawy. cytujac maila od kolegi, ktory juz gaznik zamontowal i oblatal:
motor chodzi bardzo dynamicznie, ciagnie od niskich obrotow i ladnie sie wkreca... wniosek z tego taki, ze slidery z NTV daja rade i wg mnie sa rozsadna alternatywa przy wymianie uszkodzonych membran w RD04 NTV650 Deauville bylo produkowane do 2004 wiec swiezego materialu jest sporo
__________________
buziaki Ostatnio edytowane przez szynszyll : 10.04.2013 o 13:29 |
03.06.2013, 22:02 | #18 |
Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Tychy (PL) Hannover (D)
Posty: 276
Motocykl: RD04
Przebieg: 112000
Online: 2 miesiące 14 godz 39 min 31 s
|
lubie takie temaciki. raczej w ksiazkach takie cos sie nie wyczyta :-)
|
09.01.2015, 17:58 | #19 |
Zarejestrowany: Aug 2014
Miasto: Andrychów
Posty: 57
Motocykl: RD04
Przebieg: 64444
Online: 21 godz 18 min 3 s
|
Czyli można spokojnie kupić membrane z NTV650 Deauville i pasuje na africe?
|
29.04.2015, 13:52 | #20 |
Zarejestrowany: Aug 2014
Miasto: Andrychów
Posty: 57
Motocykl: RD04
Przebieg: 64444
Online: 21 godz 18 min 3 s
|
Potwierdzam, slidery pasują idealnie, przekłada się tylko iglice. silnik wkręca się gładko. dorwałem całe gaźniki z rozbiórki NTV650 '98...
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
"Oranżada"dla przyszłego "zdrajcy". | MOTOMYSZA | Wszystko dla Afrykańczyka | 7 | 29.10.2012 20:21 |