Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 18.03.2013, 09:26   #11
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 15 godz 46 min 29 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał lortprodisz Zobacz post
wsio piknie tylko w dalszym ciagu sa styki mechaniczne w tej pompie ,
poczekajta , prodizowe dzieło czytaj diabelna konstrukcja juz na etapie ukończenia i skończa sie wszystkich pompowe bolączki wiec Pany zamiast molestowac sprzet RTV celem pozyskania elementów chodzmy na piwo
Cała afryka to mechaniczna konstrukcja
Większość użytkowników jak ognia unika jakiejkolwiek elektroniki. Myślę, że zastąpienie styków układem elektronicznym spotka się z chłodnym przyjęciem. Diodę czy kondensator zawsze można wydłubać a pompa będzie dalej działała.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.03.2013, 10:31   #12
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał ex1 Zobacz post
czemu nie montujecie podciśnieniówek do Afryk..?
są trwalsze i nie zawodne.
SĄ zawodne. A przynajmniej mikuni jest. Potrafią wrednie się zawieszać/zapowietrzać, nie wiem, co tam się dokładnie dzieje, ale parę razy srałem po gaciach pchając Afrę w wąskim tunelu we Włoszech.
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.03.2013, 15:55   #13
ex1
 
ex1's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,997
Motocykl: CRF1100
ex1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 9 godz 8 min 54 s
Domyślnie

no ja właśnie ten sam efekt miałem z pompą Afrykańską, liczę.że z mikuni będzie lepiej
może lewe powietrze miała?
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
ex1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.03.2013, 15:59   #14
jaro
 
jaro's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Dabrowa G.
Posty: 690
Motocykl: RD07a DRZ 400E
jaro jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 10 godz 6 min 16 s
Domyślnie

Ja miałem super pompę tenery i też ją szlak trafił
Parę lat temu założyłem podciśnieniową bo mi padły styki miało to sęs tylko dlatego,że nie można było kupić zestawu naprawczego.
Teraz taki zestaw czyli to co się psuje jest ogólnie dostępne i kosztuje 6-7 dych,a podziała jakieś 30-50tysięcy więc po co przepłacać?
jaro jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.03.2013, 16:33   #15
Kici
 
Kici's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 760
Motocykl: RD07a
Kici jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 6 dni 20 godz 59 min 59 s
Domyślnie

Pompom afrykańskim nic tak naprawdę nie dolega, konstrukcja stosowana w wielu innych motocyklach.

Pompom szkodzi używanie afryk "zgodnie z przeznaczeniem" oraz to jeżdżą one dłużej niż inne motocykle
__________________
Pas zieleni to także pas
Kici jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.03.2013, 16:48   #16
ex1
 
ex1's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,997
Motocykl: CRF1100
ex1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 9 godz 8 min 54 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Kici Zobacz post
oraz to jeżdżą one dłużej niż inne motocykle
hehe. to są.niczym nie uzasadnione plotki..
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
ex1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.03.2013, 18:21   #17
lortprodisz
LOŻA SZYDERCÓW
 
lortprodisz's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: LEGNICA
Posty: 359
Motocykl: RD07a
Przebieg: 9999999
Galeria: Zdjęcia
lortprodisz jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 6 dni 12 godz 14 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Lepi Zobacz post
Cała afryka to mechaniczna konstrukcja
Większość użytkowników jak ognia unika jakiejkolwiek elektroniki. Myślę, że zastąpienie styków układem elektronicznym spotka się z chłodnym przyjęciem. Diodę czy kondensator zawsze można wydłubać a pompa będzie dalej działała.

najbardziej pradu sie boją tylko Ci którzy nic o nim nie wiedzą - mój patent na pompe jest w 100% bezobsługowy, hermetyczny (zalany zywica epoksydowa ) z dodatkowymi opcjami które wyeliminują w sytyacjach mega awaryjnych nawet posiadanie styków - warunek jest tylko jeden - pompa musi byc sprawna mechanicznie tj cewka pompy i membrana wraz z zaworkami ołrajt
lortprodisz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.03.2013, 22:22   #18
klanol
:O
 
klanol's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 683
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
klanol jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 21 godz 22 s
Domyślnie

Z pełną odpowiedzialnością twierdzę, że pompa w Afryce jest niezawodna i trwała. Tak! Tylko w myśl zasady jak dbasz tak masz. Pompę zabija jazda na sucho tzn bez paliwa i syf, o wilgoci nie mówiąc. Rozbierałem kiedyś pompę po przebiegu 70 tys km i była w bardzo dobrym stanie. Moja ma 40 tys km i jest jak nowa. Wystarczy raz na kilka tys km rozebrać i sprawdzić styki, a także pamiętać aby nie wypalać paliwa do zera. Dioda dodatkowo przedłuży życie styków i jest optymalnym rozwiązaniem dla osób słabo obeznanych z naprawami tego typu sprzętów.
__________________
:O
klanol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.03.2013, 23:45   #19
pantufl
 
pantufl's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Gdynia
Posty: 292
Motocykl: RD07a
pantufl jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 22 godz 23 min 46 s
Domyślnie

Nie mam pojęcia o co chodzi z tymi pompami. Mam mikuni - działa, nie roobi problemów, na zapas drugie mikuni i oryginał i tak wożę i się zastanawiam o co chodzi z tymi pompami, ale jak widzą w jakim stanie są niektóre sprzęty to przestaje się dziwić powstającym legendom.
__________________
Królowa RD 07a
a w razie kłopotów 601 318 347
pantufl jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.03.2013, 23:53   #20
Arkadius
 
Arkadius's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2012
Miasto: RZ/RBR
Posty: 362
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
Arkadius jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 dni 16 godz 36 min 5 s
Domyślnie

ja mam tylko styki na zapas -chodz i to jest nie potrzebne, wystarczy co jakiś czas moim zdaniem zaglądnąć jak to wygląda i już.
Arkadius jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Tags
pompa , przeróbka , styki

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Podłączenie przekaźnika do pompy - łopatologicznie MaRP Uklad paliwowy i wydechowy 57 04.07.2022 20:52
Przeróbka pompy paliwa R2D2 Uklad paliwowy i wydechowy 354 22.07.2021 12:37
Schemat podłączeń przekaźnika pompy Kazmir Układ elektryczny i zapłonowy 19 16.06.2017 21:23
Zasilanie pompy czyli pompa jest sprawna, a nie działa Fihu Uklad paliwowy i wydechowy 40 07.04.2012 01:21
czy to przekaźnik pompy paliwa? MChmiel Układ elektryczny i zapłonowy 4 04.05.2010 23:33


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.