|
Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki Montaż i demontaż elementów jak: panele boczne, czacha, owiewki, szyby, kanapy, deflektory, lusterka, osłony goleni, błotniki, naklejki, zegary i linki– tylko oryginalne rozwiązania! |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
16.05.2013, 14:33 | #1 |
Czym ściągnąć lakier?
Zakupiłem kompletną niepopękaną czaszę, tylko była malowana na czarno. Ja chce zrobić na oryginał czyli biała + naklejki.Nie chce naklądać kolejnej warstwy lakieru tylko zedrzeć to co jest i dopiero polakierować.
Czy można to jakoś wypiaskować czy coś?
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
16.05.2013, 15:19 | #2 |
Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Łódź
Posty: 312
Motocykl: DRZ
Online: 4 tygodni 20 godz 52 min 39 s
|
ja zdarłem czarny lakier z błotnika i lag .... podczas mycia Karcherem Do surowego białego plastiku.
|
16.05.2013, 15:26 | #3 |
Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Zabrze
Posty: 918
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x14tys
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 6 godz 7 min 23 s
|
Są różnej maści środki, które szybko reagują z lakierem, ale cholera wi, jak to się ma do tworzywa, z jakiego jest czasza - z zasady używa się je na elementach stalowych, a niektóre na drewnianych.
|
16.05.2013, 15:29 | #4 |
Wiem ale boje się że zje mi plastyk...
a szkiełkowanie, piaskowanie?
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
16.05.2013, 15:37 | #5 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Józefin
Posty: 860
Motocykl: RD07a
Przebieg: 84000
Online: 4 miesiące 1 dzień 13 godz 14 min 9 s
|
Moim zdaniem tylko szlifowanie , drobnym papierem ściernym , trzeba bardzo uważać bo łatwo przesadzić . Warto szlifować na mokro bo jeżeli była malowana sprayem to będzie szybko "zatykał" papier. Jeżeli było malowane sprayem to musisz się bardzo postarać żeby go usunąć bo w miejscach gdzie zostanie stara farba nowy lakier od razu Ci się zważy ...
Pozdrawiam |
16.05.2013, 15:39 | #6 |
Owiewka jest ekstra pomalowana z klarem, bez zacieków błyszczy i lśni, aż żal tego ruszać...
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
16.05.2013, 16:29 | #7 |
Zarejestrowany: Mar 2013
Miasto: Modlniczka
Posty: 66
Motocykl: RD07a
Online: 1 tydzień 1 dzień 5 godz 48 min 39 s
|
Dorzucę swoje parę groszy, bo trochę już maluję.
Masz bezbarwny lakier i tym samym nie uda ci się nigdy uzyskać równej powierzchni po zeszlifowaniu bezbarwnego i bazy. Poza tym bezbarwny to twardy lakier i nie łatwo się go szlifuje. Jeżeli podłoże przed lakierowaniem na czarny kolor było odpowiednie, użyto dobrej jakości lakieru i nałożono 2-3 cienkie warstwy, to po pomalowaniu na biało nic nie powinno się dziać. Dodam, że przed położeniem lakieru białego obowiązkowo należy dać podkład. W przeciwnym razie nakładanie kolejnych warstw białego lakieru nie będzie miało sensu: długo będzie przebijać czerń i porobią się zlewki, jeżeli się uda pomalować bez zlewek (bardzo wątpliwe) to uzyskana biel nie będzie miała odpowiedniej głębi i będzie trochę stonowana. Pozdrawiam Przemek |
17.05.2013, 17:57 | #8 |
LOŻA SZYDERCÓW
Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: LEGNICA
Posty: 359
Motocykl: RD07a
Przebieg: 9999999
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 tygodni 6 dni 12 godz 14 min 18 s
|
mam biała czache do 07A , szukam czarnej moze machniom zrobim ?
pisz na
__________________
Beton Stal Gruz i Rdza Станция тропосферной радиорелейной связи |
17.05.2013, 22:35 | #9 | ||
malarz
Zarejestrowany: Sep 2012
Miasto: Zabrze
Posty: 1,415
Motocykl: RD07b HRC
Online: 3 miesiące 1 tydzień 3 dni 10 godz 43 min 26 s
|
Cytat:
Bez problemu uzyskam równą powierzchnię po zeszlifowaniu bezbarwnego i bazy , trzeba tylko po takim szlifowaniu położyć podkład na to gołe tworzywo. Można szlifować na mokro, sucho, ręcznie lub maszynką, jak kto woli (chociaż to na mokro odchodzi do lamusa). Najlepiej mieć dostęp do odpowiedniej szlifierki, dużo ułatwi. Ale ja bym nie zdzierał starego lakieru, tylko dobrze przygotował i przemalował. Cytat:
Ale nawet pod bazę nie trzeba, choć lepiej położyć tło, żeby pod spodem był jednakowy odcień, a nie żeby jakieś głębie czy inne wynalazki. Dodam, że białe akryle kryją zajebiaszczo, białe bazy to też nie jakaś tragedia, choć gorzej. I bez urazy, ale jak ktoś potrafi choć w miarę dobrze lakierować, to zlewki nie mają prawa wystąpić. Pozdrawiam |
||
17.05.2013, 23:01 | #10 |
Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Kędzierzyn-Koźle
Posty: 636
Motocykl: PD06 prawie Africa
Przebieg: 68000
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 11 godz 4 min 15 s
|
Fajna dyskusja ale ciekawi mnie jedno.
Po jaką cholerę ściągać całą poprzednią powłokę? Co to ma niby dać? Zmatowić i pomalować. Ot wsio.
__________________
Wlóczęga: człowiek, który nazwałby się turystą, gdyby miał pieniądze.. [ Julian Tuwim ] |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jak ściągnąć tą tuleje ? | Vooytas | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 2 | 12.06.2010 11:52 |
Łuszczący się lakier w baku | Uriel | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 07.12.2009 12:46 |
jak zabezpieczyć lakier po szlifie? | amnonim | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 13 | 13.11.2009 22:38 |