Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 21.05.2013, 19:26   #51
kalosh


Zarejestrowany: May 2013
Posty: 2
Motocykl: RD03
kalosh jest na dystyngowanej drodze
Online: 16 min 35 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał erwinw Zobacz post
Na 2 lub 3 motocykle trzeba mieć jeszcze czas... Ja go za dużo nie mam i dlatego zdecydowałem się na jeden motocykl.
Po 2 sezonach na xt660z i odkryciu co naprawdę z tym motocyklem robię i jak jeżdżę zamieniłem na lc4 adv z 2002r(rocznik nie przypadkowo-takiego szukałem).
Rzadko jeżdżę po autostradach, a nawet jak są to wolę boczne drogi-adv super się jeździ po szutrach, plażach, podjazdy i zjazdy to nie problem-tak jeżdżę wkoło komina. Ale i 120-140km/h daje radę na dojazdówkach, a czasem i 160km/h mi się zdarza odkręcić. W zeszłym roku byłem moim ADV w Albanii-nie będę nikogo oszukiwał, że te 1500km dojazdu asfaltem było super przyjemne, ale daje radę. W tym roku wybieram się jeszcze dalej...
Mam zamiar zostać z tym moto jeszcze kilka lat-na razie dla mnie nie ma konkurencji w swojej cenie.Zbiornik to zaleta, w krzaki nie leję pod korek raczej, bo to czuć.Plastiki gleboodporne, nawet na asfalcie.Waga? W/g katalogu 170km z pełnym bakiem, a to 28l paliwa!
A czemu 2002? Bo jeszcze stary silnik (ostatni wypust przed HF) ze sprzęgłem na linkę, a nie cieknącym wysprzęglikiem, a już nowe zegary (w/g mnie ładniejsze) a nie stary tripmaster, który jest świetny gdy działa, a w jego przypadku to nie takie oczywiste. No i w starszych (chyba przed 2000) nie podoba mi się szybka-wolę plastikową owiewkę i tylny błotnik-ale to już rzecz gustu.
Na razie zmieniłem tylko wydech na sxc. W przyszłości wymienię gaźnik na fcr lub dellorto, ale to w przyszłości, bo do turystyki i tak ma wystarczający pazur.

Co do różnic od gołych wersji:adv jest mniej poręczny w terenie, za to owiewka i zbiornik jednak chronią trochę w trasie przed wiatrem. Światła w ADV są świetne, w wersji enduro po prostu są.
Cześć.
Poszukuję dla siebie podróżnego motóra i rozglądam się za różnymi modelami. Co do KTM adv to mam pytanie: co to jest 'silnik HF', który został wyżej wspomniany? Czy ten KTM nadaje się do podróży z pasażerem?
Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam, Dawid.
kalosh jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.05.2013, 19:49   #52
ex1
 
ex1's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,996
Motocykl: CRF1100
ex1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 8 godz 58 min 2 s
Domyślnie

nie nadaje się
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
ex1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.05.2013, 20:14   #53
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,062
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 2 dni 17 godz 43 min 15 s
Domyślnie

HF dotyczy głowicy. jak high flow. lepszy wypierd u gory ale gorszy dol. poza tym już tam były podcisnieniowe gazniki: fuj!
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.05.2013, 20:27   #54
Misza
22.10.2006, DTN :)
 
Misza's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,778
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
Misza jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
Domyślnie

Matjas a ten Twój co to nim jeździłem to był high flow czy nie?
__________________
Real adventure starts where road ends...

-AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'


http://www.youtube.com/user/Miszapoland
Misza jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.05.2013, 20:31   #55
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,062
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 2 dni 17 godz 43 min 15 s
Domyślnie

to już był ten popsuty - i HF i podciśnieniowe Mikuni chyba... no i hydrauliczne sprzęgło no i ten pedalski kokpit współczesny i pomarańczowy
Akurat moje IMO w ADV AD1999 działało bez jakiegokolwiek problemu i był to NAJ fajniejszy kokpit jaki miałem w jakimkolwiek motocyklu.
Tak wogle... to ADV1999 to był mój najfajniejszt motór

matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.05.2013, 20:32   #56
Misza
22.10.2006, DTN :)
 
Misza's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,778
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
Misza jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
Domyślnie

A to dlatego taka bieda była...
__________________
Real adventure starts where road ends...

-AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'


http://www.youtube.com/user/Miszapoland
Misza jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.05.2013, 20:37   #57
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,062
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 2 dni 17 godz 43 min 15 s
Domyślnie

takie ADV zaczyna brać się do roboty na poważnie tak powyżej 4.500rpm. no i najlepiej czuć to chyba na 3cim biegu - wtedy naprawdę trza się trzymać. poniżej ciągnie ale to nie jest to co ma być. poza tym... ten motocykl nie lubi jechac powoli - jeden bieg i buuuuuuuu to zdecydowanie temat nie dla niego. zawsze odnosiłem wrażenie, że nudzimy się wtedy obydwaj.

co do jazdy z pasażerem to zdecydowanie popieram przedmówców. NIE.

matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.05.2013, 08:42   #58
redrobo
 
redrobo's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,652
Motocykl: ktm 640 adventure
redrobo jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 4 tygodni 14 godz 56 min 39 s
Domyślnie

o widze, ze watek ożył .... co do pasażera to myśle że po bułki do sklepu można kogoś zabrać i myśle, że da rade. ja jednak nie woże nikogo, bo to mi ucina całą przyjemność uczucia lekkości tego motocykla, która zaraz po zawieszeniu jest jego najwiekszą zaletą.
Codzienne dojazdy do pracy to prawdziwa zabawa, czuje sie jakbym jechal banditem ale takim, ktory wskoczy wszedzie.
redrobo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.05.2013, 09:37   #59
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Zazigi z Ulką po hameryce południowej dali rade na lc4 adv 640, gorzej z samą lc4
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.05.2013, 12:27   #60
Kamyk


Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Bydgoszcz/Szczecin/Berlin
Posty: 468
Motocykl: ST XTZ 750'89
Kamyk jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 2 dni 18 godz 9 min 59 s
Domyślnie

Hej,

A ja mam pytanko. Na tej rozpisce jest rocznik 2004 jako ostatni, ale do ktorego roku byl produkowany LC4 640 ADV? 2007?

https://docs.google.com/file/d/0B8dm...owU1Z5YkU/edit

Pozdrawiam,

Kamyk
Kamyk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.