|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
02.07.2013, 21:22 | #21 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Dabrowa G.
Posty: 690
Motocykl: RD07a DRZ 400E
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 10 godz 6 min 16 s
|
Ja zjeździłem kilka kompletów TKC z których byłem bardzo zadowolony tylko trwałość do dupy(tył przy mojej jeździe wytrzymywał 5-6 tysięcy).W tym sezonie zaryzykowałem i obułem AFRI w k60 i to jest to .Jestem mega zadowolony Oponki super się sprawdzają na czarnym jak i w lekkim terenie.
|
02.07.2013, 21:26 | #22 |
Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Monschau / Radoszewice
Posty: 1,679
Motocykl: RD07
Przebieg: 42000
Online: 2 miesiące 2 tygodni 4 dni 20 godz 33 min 42 s
|
Miałem też wcześniej TKC i o ile przód jest ok, to tył po prostu schodzi w oczach.
|
02.07.2013, 22:40 | #23 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,912
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 40 min 35 s
|
To moze tak przod TKC a tyl K60 Scout?
|
02.07.2013, 22:44 | #24 |
Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Monschau / Radoszewice
Posty: 1,679
Motocykl: RD07
Przebieg: 42000
Online: 2 miesiące 2 tygodni 4 dni 20 godz 33 min 42 s
|
Wiesz Myku zastanawiałem się nad tym, bo TKC z przodu na mokrym jest naprawdę świetna .
|
02.07.2013, 23:25 | #25 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,912
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 40 min 35 s
|
Znajomy bardzo chwalil sobie na Islandii przd TKC i tyl E09.Wydaje mi sie ze z K60 Scout tyl byla by dobra kombinacja na asfalt jak i na wyjazdy off/on
|
02.07.2013, 23:57 | #26 |
Wydaje mi się, że w temacie kombinacji TKC + E09 tył powiedziano już wszystko. To po prostu udany zestaw.
O ile uwielbiam TKC to jednak faktycznie... zwłaszcza na singlach ginie ona w oczach K60 scout założył RafWro kiedy jeszcze często jeździliśmy razem. Wcześniej miał TKC+E09. Po zmianie po prostu była tragedia. Zauważalnie zaczął odstawać i widziałem /a znaliśmy się w offie nieźle/ jak walczy na odcinkach, które normalnie robiłby na spoko... Powiem szczerze, że lepiej robił z tyłu E07 mitas w mojej XTZ niż ten K60... Ogólnie K60 guma ok, póki nie ma błota, bo ono niestety obnaża bezwzględnie niedostatki opon uniwersalnych, w tym i TKC. matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
03.07.2013, 10:19 | #27 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Matijasie przeciez wystarczy spojrzec na ta opone by wiedzec ze blota to ona nie lubi
Pozdro |
03.07.2013, 10:37 | #28 |
ja mówiłem, ostrzegałem, perswadowałem i słowem i alkoholem. nie dało rady głowa mnie tylko rozbolała od tego perswadowania.
co do TKC80 to mam ja jedną fotę która pokazuje jak bardzo TKC ni lubi błota i przeciwpołożnie - jak bardzo błoto lubi TKC dla niewtajemniczonych powiem, że w takie konfiguracji cos takiego jak trakcja po prostu nie występawa żeby nie było całkiem offtopic to powiem na koniec, że nie lubię K60 matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa Ostatnio edytowane przez matjas : 03.07.2013 o 10:43 |
|
03.07.2013, 11:10 | #29 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
No bo nie obrazajac nikogo ale to jest z dupy pomysl by ladowac na przod kostke (nawet tak uiwersalna jak TKC) a z tylu K60, wtedy nawet nie ma co mazyc o dobrej trakcji czy to na czarnym czy w jakimkolwiek terenie. To sa dwie rozne opony z dwoma roznymi przeznaczeniami! To tak jak by na przod zalozyc Anaka a na tyl MT21 i oczekiwac trakcji w terenie
Koniec koncow opony powinno sie dobierac do preferencji drogowych. Np. jesli lubimy latac po szutrze, lasach i innych drogach nie utwardzonych z dojazdowka po asfalcie to np. zestaw TKC + E09 bedzie wysmienity ale jesli latamy asfaltami i czasem wjedziemy do lasu, na szuter to lepiej nam sie sprawdzi Anak czy omawiany K60 SCOT. Pomieszanie opon asfaltowych z terenowymi da nam tylko hujowa trakcje i tu i tu. Nie ma opon uniwersalnych i opona ktora bedzie dobra na asfalcie NIGDY nie bedzie dobra w terenie, noze dawac rade ale cudow nie mozna oczekiwac. I wlasnie K60SCOT za taka opone uwazam, bardzo dobra na asfalcie i daje rade w terenie. Dlatego wlasie ja wybralem na balkany i norwegie. Jak wiadomo w norwegi mocnego offa sie nie zrobi a na szutry jest wystarczajaca, a na balkany jade z plecaczkiem wiec i tam nie bedzie przesady z offem. Pozdro Pozdro |
03.07.2013, 11:18 | #30 |
Oj kolego TKC + K60 to bardzo dobry zestaw.
Przod TKC jest rewelacyjny(jak na tego typu opone) na asfalt, nie zależnie czy mokry czy suchy, a na szutrze czy lekkim terenie moim zdaniem ważniejsza jest trakcja przodu. Tył w uślizgu to świetna sprawa a przód w uśligu to już trochę lipa Za to tyl K60 da dłuższy przebieg niż tkc albo e09 na czarnym.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Buty Probiker scout | rambo | Archiwum | 23 | 18.04.2013 20:56 |
Cintinental Escape tył moja opinia | yakuzsa | Hamulce, kola, opony | 9 | 20.06.2011 13:45 |