Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11.10.2013, 10:47   #11
lortprodisz
LOŻA SZYDERCÓW
 
lortprodisz's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: LEGNICA
Posty: 359
Motocykl: RD07a
Przebieg: 9999999
Galeria: Zdjęcia
lortprodisz jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 6 dni 12 godz 14 min 18 s
Domyślnie

Pany , jako żem istota ociemniała prosze o łopatologiczne wytłumaczenie jakim cudem ma sie zwiekszać poziom paliwa w komorze pływakowej przez minimalnie wieksze cisnienie paliwa z pompy ? (zakładajac ze zaworki iglicowe sprawne )
__________________
Beton Stal Gruz i Rdza
Станция тропосферной радиорелейной связи


lortprodisz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.10.2013, 15:45   #12
next22


Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Polichno
Posty: 849
Motocykl: TA
next22 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 14 godz 25 min 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
pompa od varadero jest identyczna z tą od AT pod względem budowy, średnicy wyprowadzeń i kostki elektrycznej a ma inny numer katalogowy więc czymś się różni pewnie ciśnieniem skoro budowa jest identyczna
Różni się
Długością kabelka przyłączeniowego
next22 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.10.2013, 17:50   #13
krzysiek_m
HONDZIARZ
 
krzysiek_m's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 368
Motocykl: RD04 / NAT
Przebieg: 50000km
krzysiek_m jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 20 godz 39 min 45 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał lortprodisz Zobacz post
Pany , jako żem istota ociemniała prosze o łopatologiczne wytłumaczenie jakim cudem ma sie zwiekszać poziom paliwa w komorze pływakowej przez minimalnie wieksze cisnienie paliwa z pompy ? (zakładajac ze zaworki iglicowe sprawne )
Jeżeli wpiszesz w wyszukiwarce "facet" to okaże się, że sporo ludzi zamontowało u nas, oraz na pewno UK, pompy które dymają do 4PSI i 30GPH (polecane do silników 150KM) i jeżdżą szczęśliwi.

Także, najwyraźniej wyższe ciśnienie nie przeszkadza ;-).
krzysiek_m jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.10.2013, 18:41   #14
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,779
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 23 godz 13 min 7 s
Domyślnie

Cytat:
Pany , jako żem istota ociemniała prosze o łopatologiczne wytłumaczenie jakim cudem ma sie zwiekszać poziom paliwa w komorze pływakowej przez minimalnie wieksze cisnienie paliwa z pompy ? (zakładajac ze zaworki iglicowe sprawne )
Jaki tam ociemniały!
Jedziesz sobie o tak Wiadomo, że At nie specjalnie przepada za autostradą Każde energiczne bujnięcie na drodze powoduje, że pływak w komorze pływakowej też się bujnie choć lekkie to pływadełko masą swoją ma
Każdy taki dodatkowy upust ciśnienia zwiększa stan poziomu paliwa ponad ustalony. Silnik to przepali, ale...... im droga bardziej dziurawa tym gorzej. Im większe ciśnienie w układzie tym więcej paliwa poleci...
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-)
Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć!
Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.10.2013, 19:12   #15
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,656
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 11 godz 39 min 43 s
Domyślnie

W komorze pływakowej a konkretnie w dekielku jest rurka przelewowa , w przypadku zbyt dużego poziomu się przeleje rurką pod motocykl.
Pływaki to leciutkie pływadełka a do tego ze sporą wypornością nawet na dziurach ciężko jest je podtopić.
A jeśli nawet jakimś cudem drgnie na ułamek sekundy to zbyt dużo paliwa nie wpompuje.
Prędzej nieszczelne zaworki będą przyczyną dostarczania zbyt dużej ilości paliwa.
__________________
AT03
Dzieju jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.10.2013, 22:19   #16
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 31 min 19 s
Domyślnie

Skoro nikt nie wie lub nie ma możliwości sprawdzić ciśnienia to mam propozycję - mogę wysłać manometr do pierwszego chętnego posiadacza AT RD07 z oryg. pompą aby zmierzyć to ciśnienie czy jest ktoś chętny

Sam pomiar jest banalny bo wystarczy zdjąć przewód paliwowy łączący pompę z gaźnikami i zamiast niego założyć ten od manometru, odpalić motocykl i odczytać wartość ze skali albo zrobić fotkę na pamiątkę....
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.10.2013, 22:22   #17
lortprodisz
LOŻA SZYDERCÓW
 
lortprodisz's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: LEGNICA
Posty: 359
Motocykl: RD07a
Przebieg: 9999999
Galeria: Zdjęcia
lortprodisz jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 6 dni 12 godz 14 min 18 s
Domyślnie

a masz precyzyjnie wyskalowany manometr zwykłe tarczowe sa mało precyzyjne ..
__________________
Beton Stal Gruz i Rdza
Станция тропосферной радиорелейной связи


lortprodisz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.10.2013, 08:19   #18
płock1964
Cały czas się uczy
 
płock1964's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Płock
Posty: 123
Motocykl: Varadero
Przebieg: 50000
płock1964 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 dni 3 godz 25 min 14 s
Domyślnie

Proponuję założyć trójnik i dopiero mierzyć.
quote nie działa.
płock1964 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.10.2013, 09:46   #19
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 31 min 19 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał lortprodisz Zobacz post
a masz precyzyjnie wyskalowany manometr zwykłe tarczowe sa mało precyzyjne ..
każdy ma jakąś tolerancję błędu mój jest do 1.0bar więc pomiar w zakresie 0,2-0,4bar powinien być wiarygodny.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.10.2013, 11:30   #20
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 31 min 19 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał płock1964 Zobacz post
Proponuję założyć trójnik i dopiero mierzyć.
quote nie działa.
tak zrobię, to dobry trop...

tak dla uzupełnienia informacji to pompa firmy pierburg 7.21440.51.0 jest produkowana w Polsce przez firmę Automotive, której na próżno szukać w necie... ciśnienie na samej pompie u mnie 0,4bar a według danych producenta 0,1-0,4 jak widać rozrzut spory, sprawdzałem podczas normalnej pracy w motocyklu ciśnienie jest takie samo jak na samej pompie czyli 0,4. Z moich obserwacji też wynika, że prawidłowe ciśnienie dla AT to 0,1-0,2bar ale chciałbym to potwierdzić pomiarem z oryginalnej pompy.

Także jak widzicie nawet kupując kilka pomp tego samego producenta otrzymacie różne wyniki ciśnienia i jeden z was kupi taką co ma 0,1 czy 0,2 bar i napisze, że tą pompę warto kupić bo działa jak należy a drugiemu się trafi taka co ma 0,4 lub nawet 0,5bar i w najlepszym wypadku motocykl będzie więcej palił a w gorszym gaźniki będą przelewać a ten napisze, że pompa się nie nadaje i co jedna pompa a kilka sprzecznych opini...


Ostatnio edytowane przez mdxmd : 26.10.2013 o 21:29
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przeróbka pompy paliwa R2D2 Uklad paliwowy i wydechowy 354 22.07.2021 12:37
O-ring pompy paliwa banditos Uklad paliwowy i wydechowy 1 26.03.2011 13:05
czy to przekaźnik pompy paliwa? MChmiel Układ elektryczny i zapłonowy 4 04.05.2010 23:33


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.