|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
13.10.2013, 23:11 | #11 |
normalne ,to się nazywa termistor,u mnie już wymieniony 10,50 zł w ASO daewoo tico/matiz/nexia/lanos
__________________
Stary nick: Raviking GSM 505044743 Żądam przywrócenia formuły "starego" Forum AfricaTwin...... |
|
13.10.2013, 23:26 | #12 |
Raviking Czytałem właśnie Twój sposób na niedziałający termistor.
Zasadniczo po sprawdzeniu kabli i wtyczki pod bakiem jest to kolejny krok do naprawy rezerw. Przepraszam, że poruszam rozwiązane tematy i dzięki za wiedzę, którą się dzielicie. Ostatnio edytowane przez CzarnyEZG : 13.10.2013 o 23:28 |
|
14.10.2013, 09:49 | #13 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Gdańsk okolice Przyjaźń
Posty: 105
Motocykl: RD04
Przebieg: wysoki
Online: 2 tygodni 16 godz 1 min 9 s
|
już kilka razy ...uratowało mnie to trzymanie paliwa w awaryjnej kieszeni od problemu ...
i to w cywilizacji tym bardziej działa a ...daleko ...daleko to też może się przydać to jednak ok 20 km bliżej .. w temacie kontrolek to albo naprawić albo się przyzwyczaić u mnie odwrotnie działa tylko czerwona ..
__________________
PiotrVN ( 3City ) XRV 750 Africa Twin Discovery 2.5 Td5 Christian Centaur Chapter Poland N 54'21.175" E 18'40.690" |
14.10.2013, 19:45 | #14 | ||
Administrator
|
Cytat:
Jak już naprawisz czerwoną to myślę że i na 100% zufasz. Mnie od 10 lat ani razu nie zawiodły i mam do nich pełne zaufanie bez zostawiania 1.5l , ale fakt raz żółtą naprawiłem za całe 8zł. Powodzenia. Cytat:
A swoją drogą termistory mają pewną bezwładność podczas wskazań w czasie jazdy. Oryginały mają ja większa dlatago jak już zapalą kontrolkę to raczej nie gaśnie , te od Tico są szybsze i bujające się paliwo powoduje przez jakiś czas miganie póki się nie upali benzyny.
__________________
AT03 |
||
14.10.2013, 20:03 | #15 |
Dzieju - i tak bezpieczniej się czuję z zamkniętym prawym, ale jak to mawiają jeden lubi zbierać znaczki, drugi jak mu nogi śmierdzą
A kontrolkom po naprawie pewnie zaufam i to na 100 %. |
|
15.10.2013, 00:47 | #16 |
Zarejestrowany: Aug 2012
Miasto: Toruń
Posty: 1,343
Motocykl: LC8 SuperEnduro
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 4 godz 54 min 48 s
|
Potwierdza ktoś i wytłumaczy jeżeli tak jest, że lepiej mieć nawet przy pełnym baku odkręcone dwa kraniki?
|
15.10.2013, 09:04 | #17 |
Afryka zawsze w sercu i na tatuażu :)
Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Bytom
Posty: 631
Motocykl: BMW F800GS
Przebieg: 29167 M
Online: 3 tygodni 4 dni 12 godz 28 min 31 s
|
Ja mam ciagle oba kraniki odkrecone. Jak zaswieci zolta,to tripmaster zeruje i wiem ze lajtowo powinieniem 100km zrobic. Jak czerwona sie zapali to trzeba szukac petropoju (okolo 7 i 3.5-4 ltr wg mnie )
pozdrawiam Rubin now Free
__________________
Jazda na dwóch kółkach jest jak chodzenie po bagnach - bardzo wciąga. Ostatnio edytowane przez rubin : 15.10.2013 o 09:13 |
15.10.2013, 12:40 | #18 |
Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,862
Motocykl: RD04
Online: 3 miesiące 1 tydzień 3 dni 3 godz 26 min 49 s
|
Zółta, zostaje około 8L
Czerwona około 4L Działa i się sprawdza , nie trzeba się bawić kranikami, według mnie oczywiście
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
15.10.2013, 12:51 | #19 |
Zarejestrowany: Aug 2012
Miasto: Toruń
Posty: 1,343
Motocykl: LC8 SuperEnduro
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 4 godz 54 min 48 s
|
Myślałem może że jak są dwa kraniki odkręcone to w razie maxymalnego odkręcenia manetki jest dostępna wieksza dawka paliwa. W xtz 750 jeździ się na dwuch kranikach odkręconych. Tak słyszałem przynajmniej.
|
15.10.2013, 13:14 | #20 |
koles_02 przecież ilość paliwa w komorach pływakowych jest ustawiona stała, a o to zeby w przewodach było paliwo dba pompa paliwowa.
Sam w sobie kranik nie stanowi chyba takiego oporu (poprawcie mnie jeżeli się mylę), żeby limitował przepływ i tenże musiałbyć wspomagany drugim dopływem. Poza tym do pompy dochodzi jeden przewód zasilający, więc za kranikami musi być trójnik (dobrze myślę? rozbiorę to dopiero tej zimy) Jeżeli ktoś kto rozbierał instalację potwierdzi to co powyżej napisałem (albo zimą sam to zorbię) to nie ma żadnej przesłanki aby jeździć na obydwu otwartych kranikach. A jako argument za jeżdżeniem z jednym zamkniętym przemawia sytuacjia jaka przydażyła się nie tylko mnie i właśnie jeżdżenie na prawym zamkniętym uchroniło mnie przed zamianą ról z moją Afryczką (czyli zamiast koni mechanicznych nasz skład napędzałby baran niemechaniczny ) |
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Obrotomierz i rezerwy, problem RD04 | Lucky Luke | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 20.08.2013 02:11 |
kontrolki paliwa - RD04 | bartol | Układ elektryczny i zapłonowy | 1 | 02.07.2013 21:50 |
kontrolka rezerwy 07/07a | Reinchardt | Wszystko dla Afryki | 40 | 08.08.2011 11:58 |