|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
23.10.2013, 21:02 | #1 |
Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Pniewy
Posty: 34
Motocykl: RD07
Przebieg: 98 tys
Online: 2 dni 11 godz 29 min 26 s
|
Kawasaki KLR 650
Witam
Od pewnego czasu zajmuje się motocyklami w stanie agonii i doprowadzanie ich do stanu może nie fabrycznego ale do stanu bezproblemowego poruszania się nimi . Miałem kiedyś AT i serce przy tym motocyklu zostanie ( pozd. dla oleja ) lecz finanse zmusiły mnie do sprzedania . No ale do rzeczy , potrzebuje porady w sprawie goleni w Kawasaki KLR 650 z 94r. za nic nie mogę wyciągnąć uszczelniacza rozkręciłem na czynniki pierwsze i nic , zachowuje się jak by cos go blokowało może ktoś coś doradzi podpowie . Pozdr. i z góry dziękuje |
23.10.2013, 22:05 | #2 |
Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Piwniczna-Zdrój
Posty: 1,020
Motocykl: RD04
Przebieg: 53000
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 22 godz 56 min 42 s
|
Wyciągnąłeś zabezpieczenie uszczelniacza, odkręciłeś lagę od dołu? Jeżeli tak to rozciągając legę, szarpnij kilka razy, powinno wyjść.
|
24.10.2013, 20:17 | #3 |
Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Pniewy
Posty: 34
Motocykl: RD07
Przebieg: 98 tys
Online: 2 dni 11 godz 29 min 26 s
|
Tak zabezpieczenie wyciągnięte , śruba od dołu obraca się dookoła chyba z 10 min. kręciłem i nic
|
24.10.2013, 20:21 | #4 |
Dołączył: 28.5.2006
|
Obciąż lagę (czyli druga osoba niech ją wciśnie na maksa) i wtedy odkręcaj.
__________________
Navigare necesse est vivere non est necesse. |
24.10.2013, 20:38 | #5 |
Zarejestrowany: Jan 2012
Miasto: łódź
Posty: 130
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 2 tygodni 3 dni 8 godz 36 min 14 s
|
w yamaha xtz660 śruba 10 przyspawana do prenta czyli pewnie imbus 17 a w triumph tt600 profil 20mm delikatnie pod piłowany blokował śrubę. zajrzyj do środka podpatrz i wymyśl przyrząd którym zablokujesz ewentualnie klucz udarowy pneumat bądź elektryczny czasem daje redę. czasem wystarczy wbić kawałek drewna. kombinuj śruba musi być odkręcona
|
24.10.2013, 23:19 | #6 |
Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Piwniczna-Zdrój
Posty: 1,020
Motocykl: RD04
Przebieg: 53000
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 22 godz 56 min 42 s
|
Tak jak kolega wyżej napisał, złóż z powrotem lagę, ściśnij ją ile będziesz miał siły i wtedy próbuj odkręcać. Ale najłatwiej będzie jak dorobisz sobie klucz którym zablokujesz lagę w środku.
|
02.11.2013, 08:04 | #7 |
Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Pniewy
Posty: 34
Motocykl: RD07
Przebieg: 98 tys
Online: 2 dni 11 godz 29 min 26 s
|
Dzięki za poradę panowie . Reanimacja przebiegła pomyślnie , teraz czas na silnik i doprowadzenie instalacji do porządku .
|
02.11.2013, 15:10 | #8 |
Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Piwniczna-Zdrój
Posty: 1,020
Motocykl: RD04
Przebieg: 53000
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 22 godz 56 min 42 s
|
No to powodzenia.
|
07.11.2013, 21:23 | #9 |
Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Pniewy
Posty: 34
Motocykl: RD07
Przebieg: 98 tys
Online: 2 dni 11 godz 29 min 26 s
|
Oj przyda się bo instalacja jest w strzępach, brak kierunków kable po cięte i sztukowane , ogólny wygląd jak by ktoś granat wsadził miedzy kable i zrobił BUM .
Mam pytanie może się ktoś orientuje . Jedna część z elektryki była nie podłączona , dochodzą do niej cztery kable w tym dwa żółte z czarnym paskiem . Bez kostki kable luźne część jest w kształcie przerywacza ale nim nie jest oznaczenia jakie ma to SET ASSY No. 12V 058700-0350 nie mam pojęcia do czego to i jak to podłączyć . Może ktoś się orientuje z góry dziękuje . pozdr. |
07.11.2013, 22:24 | #10 |
Are we truly alone? The Truth is Out There
Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Urzut
Posty: 661
Motocykl: obecnie brak
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 1 godz 2 min 6 s
|
może coś takiego ?
http://homepage.ntlworld.com/steven....RICS_list.html PART - 305 RELAY - ND 058700-0350 - FROM A KAWASAKI I THINK. TESTED OK. |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gaźniki z Kawasaki KZ 400 | janeksok | Inne - dyskusja ogólna | 6 | 09.02.2012 20:16 |