|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
27.11.2013, 11:32 | #11 |
Mizerna Kruszynka
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Lusk
Posty: 833
Motocykl: RD07a
Przebieg: 110 tys
Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s
|
Czyli reasumujac mamy:
- Ohlins, topowa bizuteria do motura, aktualna cena powala - Wilbers, w kilku opcjach (regulacje, zbiorniczki itd), cena zbliza sie do Ohlinsa - Nitron, nic nie powiem ale ladnie wyglada - Bitubo, klasyczna konstrukcja bez bajerow w dobrej cenie - WP z Kateema po lekkich przerobkach tez dziala i to niezle - Seria Widzialem jakis czas temu u jednego andola cos powietrznego ale nie pamietam nazwy. Twjuratech cos tez ma w ofercie. Gdzies na jakiejs stronie wiedzialem jakas Chinszczyzne. Jak macie wieczej info dodajcie
__________________
-Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE. |
27.11.2013, 11:57 | #12 |
Wiesz co ja liczyłem oststnio koszt dostosowania WP
amor ok. ~350 regeneracja ~ 350 sprężyna ~400 dorobienie nowej kości ~350 Podsumowując 1450zł żeby zrobić to tak jak pan bóg przykazał (wiadomo że można wyrwać amora za 200 i nie robić regeneracji dać sprężynę używkę itp.) Za nowego wilbersa 640 trza dać 450eu Za wilbersa 641 ten z bajerami trza dać 650eu Ja kupiłem 640 używkę z fakturą na serwis w wilbersie. 1300zł z przesyłką Zobaczymy jak będzie działał.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 27.11.2013 o 12:06 |
|
27.11.2013, 18:56 | #13 |
Zakonserwowany
|
Moim zdaniem Bitubo czy Wilbers w podstawowej wersji działa lepiej od wysłużonego oryginału po regeneracji , do jazdy po czarnym i lajtowym offie w zupełności starczy . Te bajery jak to nazwaliście potrzebne są kiedy off zaczyna być co raz mniej lajtowy . Natomiast jeśli chodzi o regenerację to temat rzeka , ilu fachowców tyle opinii .
Ohlins to najwyższa półka w każdej grupie moto , quad , auta , na takim poziomie nie rozmawia się o cenie tylko stawia wymagania . Pisząc o Ohlinsie miałem na myśli użytkownika amatora który jeździ Africą i nie jest w stanie wykorzystać możliwości jakie on daje , wiec może zaoszczędzić parę złotych kupując inny produkt .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
27.11.2013, 22:09 | #14 | |
Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Bieszczad PL, co. meath IRL.
Posty: 1,630
Motocykl: nie ma!!!!!!!
Przebieg: +-50k
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 6 godz 7 min 47 s
|
Cytat:
Z producentow jest jeszce Brytyjski " Hagon"
__________________
Plany i marzenia to pozwala twardo stapac w rzeczywistosci.... chyba!!!!!! |
|
27.11.2013, 22:48 | #15 |
Boski ty masz 640, bo 641 ma dodatkowy zbiornik z regulacją
640 641
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
28.11.2013, 11:47 | #16 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Z ohlinsem jest tak jak z akrapoviciem.
Olej do amorów motorexa jest trzy razy tańszy od oleju ohlinsa Albo chcemy mieć coś "lepszego od szwagra" albo z powodzeniem używać Wilbersa czy Leo Vince |
29.11.2013, 09:52 | #17 |
Zarejestrowany: Jul 2012
Miasto: Czernica
Posty: 140
Motocykl: Transalpinus Rex
Online: 1 tydzień 4 dni 16 godz 10 min 20 s
|
Mam wilbersa 642 w Transalpie 650 w porównaiu do oryginału sprawnego to przepaść brak bujania zero zerwań trakcji nawet w pochyleniu na dziurawej drodze. Najsensowniejsza inwestycja w trampeuszu.
__________________
KLU KLUX HONDA MINOLTA TEAM |
29.11.2013, 11:07 | #18 |
Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: PRZEWORSK
Posty: 412
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s
|
Ja po doświadczeniach z amorem od ktm oraz sprężyną OHLINSA, też zamontowałem Willbersa z pełną regulacją zrobiony pod wagę kierownika 80 kg, zestrojony pod jazdę off.
Odczucia podczas jazdy takie jak gumbas24h. Za opłacalnością dla mnie takiego rozwiązania przemawiał fakt możliwości rozliczenia tego wydatku w kosztach firmy. Kalkulacja madafakinges mówi sama za siebie. Po taniości można ale, zadowolenie zależy od oczekiwań kierownika. Jedyny minus to upchanie dziada w czwórce wymaga rozbiórki pół motorka, tak jak i regulacja jego długości - bo śrubę regulacyjną umieścili w górnej części amorka.
__________________
1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę. 2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być. Ostatnio edytowane przez BIAŁY : 29.11.2013 o 11:10 |
29.11.2013, 19:14 | #19 |
Zarejestrowany: Jul 2012
Miasto: Czernica
Posty: 140
Motocykl: Transalpinus Rex
Online: 1 tydzień 4 dni 16 godz 10 min 20 s
|
No z tą regulacją wysokości od góry w trampku też przewalone, ale jak się raz ustawi to spokój. A tu biżuteria przed montażem
Przewaga Wilbersa nad innymi firmami jest taka że każdy amor jest budowany pod konkretne zamówienie co przy mojej masie miało zajebiste znaczenie jak widać na sprężynie 130-180 Ogólnie gra warta świeczki. Aleee. Sama wymiana tyłu bez ogarnięcia widelca jest bez sensu, tak samo na odwrót Ja zacząłem od widelca a konkretnie, rozebranie świeży olej Castrol 5w oleju więcej tak około 1cm mniejsza poduszka powietrzna i brak dobić, dołożenie regulacji sagu, intiminatory Ricor . Widelec zaczął działać koło jak przyklejone bez dobić i bez wyrywania łap na większych nierównościach zminimalizowanie nurkowanie a właściwie brak spokojnie można dohamować nawet w łuku, ale beznadziejność tyłu uwypukliła się w łukach na nierównościach tył tańcował jak chciał wtedy po wewnętrznej walce zdecydowałem się na Wilbersa, i jest miód. Alle.... trzeba pamiętać że widelec to nie WP48 i wahacz transalpa też nie jest mega sztywny
__________________
KLU KLUX HONDA MINOLTA TEAM Ostatnio edytowane przez gumbas24h : 29.11.2013 o 20:34 |
21.01.2014, 20:18 | #20 |
Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Podkarpacie/
Posty: 274
Motocykl: RD03
Przebieg: 89500
Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 15 godz 41 min 27 s
|
A ktoś coś wie o amortyzatorach od touratecha?, mam na oku takie coś:
http://shop.touratechpolska.pl/toura...-high-end.html używany roczny za 500e i tak się zastanawiam czy jest sens pchać się w touratech czy kupić nówkę Wilbersa? |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Amor a'la Podos | rambo | Rama, zawieszenia, napęd | 11 | 01.03.2010 10:14 |