13.12.2013, 21:28 | #1491 |
Panowie nie ma się co podniecać. Przecież to są dwa zupełnie inne motocykle i porównywanie ich na torze nie ma większego sensu. To BMW jest stworzone do śmigania po torze a KAT to inna bajka.Zresztą dokładnie widać na obrotomierzu że beemka jedzie na pół gwizdka.
|
|
13.12.2013, 23:55 | #1492 | |
Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,996
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 8 godz 58 min 2 s
|
Cytat:
tak konkretniej, silnik, zawieszenie..? koła opony.. co jest o klasę wyżej..?
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. |
|
13.12.2013, 23:59 | #1493 |
Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,996
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 8 godz 58 min 2 s
|
Ja nie wiem Co wy tam widziecie kolego⌠nie wiem za bardzo jak się.lata po torze⌠ale jak dla mnie koleś dokręca BMW na prostych do maksa.. 230 na budziku, pokaż mi proszę gdzieś jak wygląda pełen gwizdek w wykonaniu 1000rr na Torze.. a co do KATA.. to ja bym jednak optował że właśnie tor to bardzo dobre środowisko dla tego niego. a im bardziej kręty tor tym lepszy⌠i według mnie to właśnie z tego filmu widać
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. |
14.12.2013, 01:42 | #1494 |
Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 401
Motocykl: RD03
Przebieg: za mało
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 15 godz 11 min 5 s
|
ex! - prawda jest taka, że jak wziąć ogarniętego zawodnika to by Ich obydwu na CBR'ce objechał, więc porównywanie 2 motocykli na podstawie tego filmiku to sranie w banie
Prawda jest taka, że jak ktoś (producent) ma się czym pochwalić to się chwali. A jakoś KTM'a ani w Moto GP ani w SBK nie widać...
__________________
pozdrawiam, Marcin |
14.12.2013, 01:52 | #1495 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Gdańsk
Posty: 1,155
Motocykl: exc 250 2T :)
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 12 godz 15 min 2 s
|
|
14.12.2013, 02:03 | #1496 | |
Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,996
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 8 godz 58 min 2 s
|
Cytat:
ino nie o to tu chodziło⌠1000PS to kanał motocyklowy, testują wiele maszyn zrobili sobie takie zestawienie nie bez powodu BMW 1000RR - 193 KM waga sucha 178 kg KTM 1290 Super Duke R - 180 KM zaś w opcji doposażonej 194 KM waga sucha 180 kg filmik nie jest ani promocją marki jednej ani drugiej⌠jest tam jakiś sobie sciganiem mniej lub bardzie⌠według mnie. zaś panowie którzy dosiedli tych maszyn na pewno nie są amatorami⌠i jadą zdecydowanie szybko⌠jeżeli macie inne zdanie poproszę o przykłady filmów z innych torów. te które widziałem mają podobne prędkości na przelocie i stąd wnioskuję że gościowie to nie amatorka i popylają żwawo
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. Ostatnio edytowane przez ex1 : 14.12.2013 o 02:11 |
|
14.12.2013, 03:42 | #1497 |
Zarejestrowany: Jul 2013
Miasto: WSCHOWA
Posty: 213
Motocykl: TT600R,XT660Z
Online: 3 tygodni 2 dni 23 godz 48 min 55 s
|
Przykłady innych filmów chyba nic nie dadzą.
Na tym widać że bardzo często zmienia biegi przy 11rpm!! i kilka razy przymyka przepustnice za Katem ... EX1-w stwierdzeniu o "klasę niżej"celowo wymieniłeem RC8 bo to jest konkurent dla tej Bmki i niestety w klasie "SUPERBIKE" wypada blado. |
14.12.2013, 11:25 | #1498 |
Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,996
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 8 godz 58 min 2 s
|
no tak⌠tyle żę rc8 to konstrukcja z przed 5 lat.. motocykl o 30 KM słabszy w stosunku do 1000RR
Super Duke 1290, to kolejny etap rozwoju silnika lc8, zapewne kolejny RC8 pokaże się niedługo. Jestem przekonanny że KTM nie odpuści tak łatwo klasy SB. PIszecie iż KaT tylko w enduro dobrze daje⌠ale zobaczcie co się dzieje w klasie moto 3, w tym sezonie KTM zwyciężył 20 razy!! i ustanowił rekord zwycienstw!
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. |
14.12.2013, 16:21 | #1499 |
Zarejestrowany: Jul 2013
Miasto: WSCHOWA
Posty: 213
Motocykl: TT600R,XT660Z
Online: 3 tygodni 2 dni 23 godz 48 min 55 s
|
Klasa MOTO-3 to jednocylindrowe czterosuwy
Jak odniosą sukces w klasie Ssport i SBK to tylko czekać aż się zabiorą za ostatni segment rynku-chopper-cruizer |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |