|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
16.12.2013, 00:10 | #11 |
Administrator
|
Regulator można sobie samemu w domu odświerzyć i to za darmo no może parę minut czasu poświęcić.
Ale co kto lubi.
__________________
AT03 |
16.12.2013, 01:13 | #12 |
Zarejestrowany: Sep 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 189
Motocykl: RD07a
Online: 4 dni 23 godz 18 min 16 s
|
@Szmat:
W Haynesie, shop manualu i na wszystkich zdjęciach jakie widziałem, jest właśnie tak. Inna sprawa, że to zdaje się, nie ma żadnego znaczenia Ostatnio edytowane przez Piki : 16.12.2013 o 01:20 |
16.12.2013, 14:25 | #13 |
Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Wrocław
Posty: 320
Motocykl: RD07a
Przebieg: rosnący
Online: 3 tygodni 1 dzień 1 godz 24 min 50 s
|
Poza estetyką. Z pierwszego zdjęcia wygląda ok. Z 2-go jakoś tak z dupy, coś jakby nie pasuje.
__________________
Keep Calm and Call 0118 999 881 999 119 725 3 |
16.12.2013, 15:51 | #14 |
Unus pro omnibus, et omnes pro uno.
Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Tychy
Posty: 1,098
Motocykl: 990 R, 520 EXC
Przebieg: w km ;)
Online: 1 miesiąc 21 godz 10 min 39 s
|
Powinno być z góry, aby w czasie ustawiania naciągu nie opadało samo (grawitacja działa). Podczas dokręcenie nie ma prawa się przesunąć, bo jest bolec oporowy. To tak z mechanicznego punktu widzenia, ale ja mogę się nie znać. Dodatkowo podczas ustawiania naciągu wstępnego łańcucha po dopchnięciu koła do przodu bolec oporowy dotyka do regulatora i nic się nie przesuwa. Gdyby założyć od dołu, to po lekkim poruszeniu niedokręconego koła regulator sam spada i roboto od nowa. No, ale co ja tam wiem.
Z drugiej strony, czy z góry, czy z dołu, ważne, żeby równo po obu stronach !!! |
16.12.2013, 16:52 | #15 |
22.10.2006, DTN :)
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,778
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
|
Dzieju może rozwiń swoją myśl... Moje regulatory są tak zniszczone, że wyklepać się ich nie da... tzn na każdym jest jedna duża dziura plus kilka małych. Także, żeby ustawić podobną wartość to muszę ustawiać lekko przekoszone koło
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
16.12.2013, 18:04 | #16 |
Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Bolesławiec
Posty: 109
Motocykl: RD03
Przebieg: 64000
Online: 1 tydzień 6 dni 14 godz 41 min 40 s
|
Wystarczy po ustawieniu naciągu kąpnąc w koło od tyłu aby wszystkie luzy zniwelować ewentualnie dociskając kolanem dokręcać koło i nic się nie przestawia ząbki są wystarczające, moim zdaniem, nie ma po co kombinować, no jak kto woli.
|
16.12.2013, 20:56 | #17 |
Administrator
|
Jeśli są juą tak wykończone to raczej wymiana cię czeka.
Odświerzenie polega bardziej na poprawieniu dołków lub/i poprawienie czytelności napisów. W wolnej chwili dopieszczając AT tak sobie zrobię.
__________________
AT03 |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
regulacja zaworow | solo1972 | Regularne czynności serwisowe | 48 | 27.07.2019 18:33 |
Regulacja zaworów | 7Greg | Regularne czynności serwisowe | 126 | 29.11.2017 08:57 |
Regulacja łańcucha - ciekawostka | rakiet | Rama, zawieszenia, napęd | 21 | 26.03.2014 07:55 |