|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
26.01.2014, 14:30 | #11 |
....OLEJ....
Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Pniewy-Londyn
Posty: 1,337
Motocykl: RD07a
Przebieg: 6006 km
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 24 min 54 s
|
Padl mi juz drugi taki w swojej swince
|
26.01.2014, 14:52 | #12 |
Microswitch nie lepszy, nawet jak byt trzeba dorobić kawałek wspornika?
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
|
26.01.2014, 15:04 | #13 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa/Natolin
Posty: 1,519
Motocykl: nie mam już AT
Przebieg: 99999
Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s
|
Mikrostyka mam teraz i działa dobrze ale wsadzam klamkę niełamkę od innego moto i nie będzie przy niej tego wysięgnika który wciska mikrostyk.
Opcję mam trzy: 1 obciąć kawałek mocowania starej klamki i porzeźbić tak aby spasować niełamkę do niego. 2 Do nowej klamki dorobić dynks do wciskania mikrostyka 3 Nie rzeźbić nic tylko wsadzić ciśnieniowy czujnik.
__________________
BMW R1150R Jawa 250 353 `58r |
26.01.2014, 15:18 | #14 |
Jeśli miałbym pozostać przy opcji nr 3 to kombinowałbym na zastosowaniu małego zgrabnego trójnika i do niego wkręcał coś małego może od auta. Nie zgłębiałem tematu, ale wymiana była by łatwiejsza, może nawet udało by się bez odpowietrzania.
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
|
26.01.2014, 18:14 | #15 |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 14 godz 41 min 50 s
|
No ale to też będzie rzeźbienie. W żadnym kacie mi się nie uszkodził czujnik więc to działa. A jak z wytrzymałością tego z Larssona to nie wiem.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
26.01.2014, 21:09 | #16 | |
mistrzu
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 5 godz 28 min 4 s
|
Cytat:
Użyłem tych z larsona w sumie w 3 motocyklach i nigdy się nie zepsuły. To prostsze i na pewno trwalsze rozwiązanie niż mikrosłicz, szczególnie w moto ofroadowym traktowanym błotem i karcherem. W exc 200 i 520 którego mam uszkodzenia czujnika następują przy tylnej pompie - wyrwanie kabelka od buta.
__________________
Enduro i ADV |
|
26.01.2014, 22:24 | #17 |
Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Frankfurt/M
Posty: 987
Motocykl: Elefant 944ie
Przebieg: 54420
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s
|
W Elefancie jest taki grat oryginalnie zamontowany z przodu jak i z tyłu. Nie słyszałem żeby się to kiedykolwiek komuś zesrało..
__________________
Cagiva Elefant 944ie - jedyne co się może popsuć podczas jazdy to pogoda! |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Czyszczenie Stopu Aluminium | sloneczny | Rama, zawieszenia, napęd | 8 | 15.07.2011 13:21 |