|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
01.03.2014, 15:59 | #201 |
Zarejestrowany: Jan 2012
Miasto: gubin
Posty: 559
Motocykl: RD04
Przebieg: 70000
Online: 2 tygodni 5 dni 11 godz 51 min 5 s
|
Q..wa troszkę się zgubiłem ,procedura była taka ;
zawiozłem cylindry do Pana Stasia co to się całe swe długie życie zajmuje niczym innym jak szlifami cylindrów wałów i głowic. -Pan Stasio obmierzył mi średnicę i powiedział które tłoki zakupić -Po zakupie tłoków +0.50 zawiozłem wszystko do warsztatu i po trzech dniach odebrałem. A tolerancia no chyba gościu na tyle jest kumaty że gdyby odbiegały od normy to by pasował pod konkretną sztukę. Co znaczy" na ile ci zrobił pasowanie" Aaa troszkę psioczył na nowe prowadnicę zaworów że trzeba rozwiercać pod trzonki więc zabrałem głowicę i wysłałem do Stalowej Woli do Auto Moto Szlif. |
01.03.2014, 16:13 | #202 |
Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,503
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
A dałeś panu Stasiu tabelę z wymiarami pasowania tłoków
Bo jak nie to wątpię by było ok. Dzwoń do pana Stasia i pytaj jak to spasował i napisz. Jak coś to 512098889. Gdyby się okazało, że zjebał to mogę ci dać gratis jakieś cylindry do szlifu. Pozdr. Pasowanie standardowe tłok cylinder To 0,010 do 0,045 Servis limit to 0,150 Co do tłoków to rozmiar standardowy +50 to 81,470 do 81,490 Bez tych wymiarów nie powinien tego szlifować. Pozdrawiam Ostatnio edytowane przez wierny : 02.07.2023 o 06:04 Powód: Połączenie postów. |
01.03.2014, 19:11 | #203 |
22.10.2006, DTN :)
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,778
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
|
Ramoneza dawałem Ci te wymiary mi majster szlifierz nie chciał szlifować na taki luz tłokowy jaki chciałem (ten prawidłowy) i zrobił to "na moją odpowiedzialność" Bo że niby za ciasno będzie. Nic za ciasno nie było i nie jest
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
01.03.2014, 19:50 | #204 |
Administrator
|
Bo niektóre majstry jadą po staremu z pasowaniem ( coś jak np wiatraki GSowe) a tu trzeba japońskiej precyzji.
__________________
AT03 |
01.03.2014, 19:54 | #205 |
Zarejestrowany: Jul 2013
Miasto: WSCHOWA
Posty: 213
Motocykl: TT600R,XT660Z
Online: 3 tygodni 2 dni 23 godz 48 min 55 s
|
Wiatraki są pasowane między 0,04 a 0,06.Gorzej jak by zrobił pasowanie na URALA
Ostatnio edytowane przez Kosmal : 01.03.2014 o 20:04 |
01.03.2014, 22:02 | #206 |
Zarejestrowany: Jan 2012
Miasto: gubin
Posty: 559
Motocykl: RD04
Przebieg: 70000
Online: 2 tygodni 5 dni 11 godz 51 min 5 s
|
no to jeżeli pan szlifierz zdobił to po swojemu to znaczy cylindry do wyebania?
|
01.03.2014, 22:11 | #207 |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 14 godz 41 min 50 s
|
na pewno nie do wyjebania. Jeśli facet robi to od lat to będzie świetnie działać. Afryka to nie technologia NASA.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
01.03.2014, 22:17 | #208 |
Zarejestrowany: Jan 2012
Miasto: gubin
Posty: 559
Motocykl: RD04
Przebieg: 70000
Online: 2 tygodni 5 dni 11 godz 51 min 5 s
|
Lepi roztapiasz lud w sercu
|
02.03.2014, 07:50 | #209 |
Administrator
|
Do wyrzucenia to jeszcze nie ale jak masz luźne pasowanie, zbyt luźne to ustaw sobie licznik od razu na 80-100tyskm.
__________________
AT03 |
02.03.2014, 09:33 | #210 |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 14 godz 41 min 50 s
|
Dzieju, to tak nie działa. Przy przebiegu 100 Kkm to nie powiększające się luzy pasowania są problemem a pierścienie i uszczelniacze zaworów ew. same zawory.
Zobacz ma tolerancję pasowania - jest ogromna. A limit serwisowy jest o rząd wielkości większy!
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Mały adventure od BeeMWe... | majki | Inne - dyskusja ogólna | 47 | 08.05.2013 17:05 |