|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
03.03.2014, 16:31 | #221 |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 14 godz 41 min 50 s
|
No to zrobił w tolerancji. Jak masz niepokój ducha to zawieź w inne miejsce na pomiary kontrolne. To, że motocykl będzie jechał szybciej o 5km/h jak się spasuje dwie setki ciaśniej to legenda.
Pozdrawiam.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
03.03.2014, 18:37 | #222 |
Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,503
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
Jeśli jest tak mówi to możesz składać, ale upewnij się bo dziwi mnie, że nie spasował osobno tłoków, chyba, że trafiły się takie same. Ja bym to zmierzył jeszcze raz, podjedź do jakiegoś tokarza.
Pozdr. |
03.03.2014, 21:09 | #223 | |
Administrator
|
Cytat:
Ciaśniej oznacza lepsze możliwości ułożenia i zawsze ciut dłuższy żywot w stosunku do zbyt dużego luzu już na początku. Ale to już matematyczne rozważania Na zakończenie powiem że silnik nowego DAFa docierałem/układałem przez ok 100tyskm. Potem była czysta przyjemność z jego możliwości. Silnik w autokarze ma 88tyskm i już został nauczony jazdy. Zawsze wolę układać ciasne cylindry bo jest z czego niż od razu luźne które po spolerowaniu śladów po honownicy mają już " pewne zużycie". Tyle z mojej strony.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 03.03.2014 o 21:19 |
|
03.03.2014, 21:31 | #224 |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 14 godz 41 min 50 s
|
A po czym poznałeś, że już dotarty?
Niestety (na szczęście) nie jestem żółwiem z Galapagos. Dwa baki i dotarty
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
03.03.2014, 23:04 | #225 |
Zarejestrowany: Jan 2012
Miasto: gubin
Posty: 559
Motocykl: RD04
Przebieg: 70000
Online: 2 tygodni 5 dni 11 godz 51 min 5 s
|
No i powróciłem od gościa ze średnicówką, jest super ,nie wiem czy szlifierz mnie robił w bambuko czy się pomylił ale fakt faktem że garnki są zrobione na 81.510 z tendencią na minus.
Tłoków niestety nie mierzyłem . Dzisiaj przyszły głowice z nowymi prowadnicami,wyglądają jak z fabryki pięknie spasowane i dotarte. Jutro zaczynam składać górę,powinienem o czymś wiedzieć?,jakieś haczyki ? Ostatnia fota to podniesiony tył na amorze ok.2.5 cm błotnik z rd07 zmotany z tyłem od 04. Jak delikatnie podnieść przód na oryginalnych lagach? |
03.03.2014, 23:06 | #226 |
Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Koszalin
Posty: 1,028
Motocykl: LC8 ADV była rd07
Przebieg: do uzgo
Online: 2 tygodni 2 dni 16 godz 17 min 51 s
|
elegancko... jesli chodzi o przedni zawias to mozesz zastosować patent ze sprezynami zaworowymi. podobno duzo pomaga i zawias tak nie siada pod swoim ciezarem co sprawia ze jest wyzej... niewiem czy coś lepszego wymyslisz po taniosci w orginalnym zawiasie...
|
03.03.2014, 23:19 | #227 |
przemieszczacz
Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,772
Motocykl: LC8, exc-f 250
Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
|
Dłuższe korki se zrób, wal do Ravikinga z tym, możesz spokojnie podnieść przód o 4 cm wtedy oryginalne przewody hamulcowe są na styk.
__________________
'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr |
03.03.2014, 23:45 | #228 |
Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Koszalin
Posty: 1,028
Motocykl: LC8 ADV była rd07
Przebieg: do uzgo
Online: 2 tygodni 2 dni 16 godz 17 min 51 s
|
lub tak jak pisaąłęm pod korki włozyc s[prezyny zaworowe...
|
04.03.2014, 00:47 | #229 | |
Administrator
|
Cytat:
Ale jak jeszcze trochę pojeździsz to może ...... Kończę bo to już nieładne zaśmiecanie tematu.
__________________
AT03 |
|
04.03.2014, 10:01 | #230 |
Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,503
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
Kurw...., ręce opadają. GŁOWIC MOTOCYKLOWYCH NIE WOLNO PLANOWAĆ !!!!!!, pisałem o tym kilka razy.
Powiedział ci ile zdjął z głowicy , Widać chociaż, że ładnie to zrobił, nawet bardzo ładnie to działa na plus. Co do haczyków, to pamiętaj o ślizgach łańcucha rozrządu przed założeniem głowic i o łączniku chłodzenia cylindrów. Oraz o odpowiednim ustawieniu rozrządu, ( opisane u mnie w poradniku ) NO I BEZ SILIKONU !!! Pozdrawiam Ostatnio edytowane przez szparag : 04.03.2014 o 10:04 |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Mały adventure od BeeMWe... | majki | Inne - dyskusja ogólna | 47 | 08.05.2013 17:05 |