Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24.08.2014, 22:37   #11
maciej33


Zarejestrowany: Dec 2012
Miasto: sulechow-londyn
Posty: 277
Motocykl: RD04
maciej33 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 3 dni 8 godz 15 min 48 s
Domyślnie

przeciez sa kontrolki , rd04 ma az dwie kontrolki rezerwy,wiec wiadomo ile paliwa zostalo
maciej33 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.08.2014, 22:40   #12
Mirek Swirek
BANDA LUBLIN
 
Mirek Swirek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 4,022
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
Mirek Swirek jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 2 godz 9 min 18 s
Domyślnie

Twoj motòr, patent i życie.
Osobiście gdybym mial wybierać, to wybrał bym panent ala Trabant.
Miarke-linijke do zbiornika. I mowie calkiem powaznie.
Mirek Swirek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.08.2014, 10:23   #13
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,060
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 2 dni 17 godz 43 min 15 s
Domyślnie

hehehhehe wot doyebał
popularny temat w niemcowie za starszych czasów - w gs ach R2V były takie wachowskazy popularne. nie sądzę, żeby się ktoś spalił od tego acz.... bardziej tej rurki wyeksponować już nie mogłeś
jak chcesz mieć niemiecki komplet to wrzuć sobie do tej rurki pływający a benzynoodporny koralik /np. czerwony/ i będziesz miał widoczniejszy poziom.


kieeedyś dawno temu jak mi się jeszcze bardziej chciało to zrobiłem coś takiego:

http://africatwin.com.pl/showthread....ght=wasserwaga

było schowane w zagięcie zbiornika i mimo dość poważnego podejścia do offroadu w tamtej dobie nigdy nie miałem z tym żadnego kłopotu. do połączenia rurki uzyłem trójnika na przewodzie paliwowym, drugi koniec wentylował się w przelew nad korkiem paliwa.

matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.08.2014, 08:31   #14
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,657
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 11 godz 57 min 47 s
Domyślnie

Normalnie brak słów....
No ale każdy "psuje" po swojemu.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wskaźnik paliwa / rezerwy jorge Uklad paliwowy i wydechowy 69 27.04.2020 11:07
Ustawianie poziomu paliwa w komorze pływakowej rd03 Fihu Uklad paliwowy i wydechowy 7 08.02.2012 13:15


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.