|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
11.09.2014, 10:01 | #101 |
trampkarz emeryt
|
Ja po helmucie w TA miałem łańcuch DID i problemów było sporo, szybko nierówno się wyciągnął, chyba się przegrzał i pozapiekały się ogniwa, pod koniec ogólnie rzeźnia była a miał chyba ponizej 20kkm. Smarowany olejarką cały czas.
Teraz mam napęd oryginalny OEM i łańcuch RK lub EK, nie wiem, dopiero 3 tys km na nim ale wszystko jest OK, smaruję matjasową olejarką i co około 1500km sprejem. Mam wrażenie że po sprejowaniu ciszej napęd chodzi. Pozdrawiam zimny |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
luz łańcucha? | kamol | Rama, zawieszenia, napęd | 12 | 17.05.2008 00:25 |