11.12.2014, 20:19 | #2181 |
Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,862
Motocykl: RD04
Online: 3 miesiące 1 tydzień 3 dni 3 godz 26 min 49 s
|
Nie no, co jak co ale 1190 prowadzi się rewelacyjnie , w lekkim OFFie również, wątpię żeby nagle w błocie zaczął się gorzej prowadzić od africy czy LC8
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
11.12.2014, 22:48 | #2182 |
Fazi przez Zet
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 6,288
Motocykl: RD07
Przebieg: ∞
Galeria: Zdjęcia
Online: 9 miesiące 1 tydzień 3 dni 5 godz 26 min 29 s
|
Myku, kumpel jezdzi od malego w offie, na KTMie LC8 od kiedy pamietam (czyli od 10 lat). Jezdzi do fabryki KTMa i testuje modele (jako amator) zanim pojawi sie w sprzedazy, swoja LC8 topi po uszy i jezdzi w rajdach przeprawowych !!! (MT Rally) na niej i nie nie tylko. Siedzenie w nim ma na wysokosci moich cykow, prowadzi szkolke enduro i sciga sie z najlepszymi na tym LC8....
Tak, przekaze mu ze Wachockiem zalatuje i powinien sie troche douczyc aby specjalistom od jazdy po asfalcie i szuterkach zaimponowac ps. sorry, pomylilem sie. Jak sie patrzy z boku to on nie jezdzi, on zapierdala
__________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. Ostatnio edytowane przez fassi : 11.12.2014 o 22:53 |
11.12.2014, 23:40 | #2183 | |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 46 min 22 s
|
Cytat:
ech kiedyś wystarczyło dać mniej gazu lub zejść na niższe obroty aby było mniej mocy widać obecnie niezbędny jest przełącznik mocy. bo niższych obrotów nie ma i mocy nie ma. w zasadzie to nie wiem po co ten rolgaz, przełącznik 150KM/100KM byłby wystarczający . na stronie KTM'a nie podają przy jakich obrotach jest ta moc ani przy jakich ten moment jakaś tajemnica czy co ? na yt był film porównawczy 125KM nowego R1200GS i 150KM KTM'a i do ok 200km/h BMW wygrywało przy teoretycznie słabszych osiągach, waga motocykli i jeźdźców była wyrównana przez dodatkowy balast, widać te konie to jakieś zdechlaki znalazł się.. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 12.12.2014 o 00:02 |
|
12.12.2014, 02:02 | #2184 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,924
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 40 min 35 s
|
Ale bzdury,jejku....Zobacz co sie dzieje,jak motocykle sie rozpedzaja i wchodza na obroty.Wtedy widac jak rozna jest V2 od Boxera i co daje 25KM wiecej.Ja naprawde proponuje zapoznac sie z tematem zanim sie tu cos napisze.Przelaczenie ze 150 na 100 nie ma nic wspolnego z tym jak odkrecasz manetke.Przelaczenie w pozycje OFF lekko opoznia reakcje na dodawanie gazu i jakby ja lagodzi.Moto nie ma takiego kopa,a przyjemnie i kontrolowanie sie zbiera.Tak jakbys z 990adv przesiadl sie na Afryke.Nie tylko masz wtedy mniej mocy do dyspozycji,ale charakterystyka jej oddawnia sie zmienia.A maneta mozesz krecic jak przed 20lat.Tu nic sie nie zmienilo
ps.prosze mnie poprawic,jesli sie myle,ale rozmiar tylnego kola tez ma znaczenie,jak moto sie zbiera.BMW ma 17 a Rka 18 .Wydaje mi sie,ze wersja ADV nie zosawalaby w tyle. Ostatnio edytowane przez myku : 12.12.2014 o 02:05 |
12.12.2014, 09:05 | #2185 | |
przemieszczacz
Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,772
Motocykl: LC8, exc-f 250
Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
|
Cytat:
__________________
'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr |
|
12.12.2014, 09:08 | #2186 |
Myku ale chcą ci obrzydzić Kajtka - czyżby staropolska zazdrość
|
|
12.12.2014, 10:14 | #2187 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,924
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 40 min 35 s
|
Babel,zauwazylem to i chyba skapituluje.Tzn kupie Jakis gadzet do mojego i zamkne sie w sobie .Zaczyna brakowac mi wiedzy i argumentow
|
12.12.2014, 10:15 | #2188 | |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 14 godz 45 min 39 s
|
Cytat:
Aż pewnego dnia wkleiłem nałożone na siebie przebiegi momentu obrotowego. Wyszło, co oczywiste mocno na niekorzyść afry. Wiec nie martw się brakiem momentu obrotowego.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
12.12.2014, 12:00 | #2189 | |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 46 min 22 s
|
Cytat:
myślę, że ludzie, którzy jeździli starszymi sprzętami wiedzą o czym piszę, o kulturze pracy silnika i oddawaniu momentu i mocy w każdym zakresie obrotów, obecne silniki mają lepsze niby lepsze parametry ale kultura oddawania tej mocy i momentu to jest jakaś masakra... pod zbiornikiem. Niestety przy stopniu sprężania 12,5 czy 13:1 nie da się uzyskać kultury pracy silnika w niskim zakresie obrotów, moc i moment będzie ale wysoko, dla porównania dodam, że AT ma 9:1, i nie ma szans aby z tego dało się wycisnąć 80KM, ale dzięki temu silnik tylko szumi, zawsze jest coś za coś. Duża moc z danej pojemności silnika zawsze skutkuje pogorszeniem niskich obrotów i aby to poprawić stosuje się przepustnice w wydechu, zmienne długości kanałów ssący i inne czary mary co owszem daje bardzo dobre efekty na papierze ale taki silnik nigdy nie będzie pracował "kulturalnie" Pozdro, |
|
12.12.2014, 16:22 | #2190 | |
Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: ? nie Wieś kole Bełchatowa
Posty: 511
Motocykl: RD07a
Przebieg: 50500
Online: 2 miesiące 2 dni 8 godz 24 min 22 s
|
Cytat:
a jednoczesnie będąc "mlodym userem" muszę stwierdzić że jesteś bardzo biednym czlowiekiem |
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |