|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
20.01.2015, 01:49 | #71 |
Zarejestrowany: Nov 2014
Miasto: HollyCity
Posty: 202
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 6 dni 20 godz 14 min 7 s
|
Dopytam jeszcze jak wyszło z wagą , ważyłeś go?
__________________
Triumph Tiger 885 t400 Triumph Sprint ST955i http://allriders.pl http://www.tigerforum.pl http://sprint.fora.pl |
20.01.2015, 11:39 | #72 |
Waga się przy takim tjuningu nie zmienia jakoś wymiernie. Wahacz z afryki jest trochę lżejszy od trampkowego (bo z alu), ale za to grubsze i dłuższe lagi ważą ciut więcej. Mniej więcej się to kompensuje. Ja nie zauważyłem jakiejś różnicy po samej wymianie zawiasu.
Jak chcesz urwać z wagi to przede wszystkim lżejszy tłumik, wywalić centralkę, podnóżki pasażera (z pół kilo jeden waży!), aluminiowa kiera, i litowo-jonowy akumulator (600 gr zamiast 4 kg). W sumie możesz odciążyć TA600 o jakieś 10 kg. Czy warto i co to daje- to już temat na oddzielną dyskusję! |
|
20.01.2015, 13:09 | #73 |
Zarejestrowany: Nov 2014
Miasto: HollyCity
Posty: 202
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 6 dni 20 godz 14 min 7 s
|
Czyli nie ma co sobie dupy zaprzątć , co zbędne wywalić i tyle , kombinuję nad czyms w pole bo swoim tylko raz się wybrałem i byłem gotowy go tam zostawic , a trampka moża za wajne pieniądze wyrwać , silnik i rama żeby były zdrowe a reszta i tak do wywalenia.
__________________
Triumph Tiger 885 t400 Triumph Sprint ST955i http://allriders.pl http://www.tigerforum.pl http://sprint.fora.pl |
20.01.2015, 13:48 | #74 |
W pole to Ci mogę XT-ka zaproponować.
http://olx.pl/oferta/yamaha-xt-600-3...tml#9d95f1f95c Transalp- zwłaszcza tak przerobiony- nie nadaje się do tyrania w błocie. Jest lżejszy od AT, ale po przeróbce jest wyższy od seryjnej afrki, a to nie pomaga w ciężkim terenie. Ze mnie tam dupa a nie jeździec terenowy, ale w "terenie" łatwiej ogarniałem tego trampa na seryjnym zawiasie niż teraz. Co prawda dobijał czasem na dziurach, ale środek ciężkości był sporo niżej i nóg nie brakowało. Teraz jest duuużo lepiej na asfalcie, ale w terenie jest trudniej. Jak stanę w koleinie to nieraz nogi brakuje by się podeprzeć. Jak chcesz koniecznie ciorać trampka w błocie to kup starego pd06. Czym starsze tym lżejsze. Pierwsze pd06 z lat '88-90 miały wagę 176 kg na sucho. PD10 z 97 toku to już 187 kg na sucho. Kup starego, wywal plastiki przednie, lekka lampa i owiewka mocowana do lag, mocna płyta pod silnik i wio! |
|
20.01.2015, 19:29 | #75 |
Zarejestrowany: Nov 2014
Miasto: HollyCity
Posty: 202
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 6 dni 20 godz 14 min 7 s
|
Do błota to mam quada , chodzi mi o typowe szutry , górskie ,leśne drogi , żeby gdzieś dalej pojechać , singlem jakoś tak nie za bardzo to widzę.
__________________
Triumph Tiger 885 t400 Triumph Sprint ST955i http://allriders.pl http://www.tigerforum.pl http://sprint.fora.pl |
20.01.2015, 20:04 | #76 |
trampkarz emeryt
|
Trampem po takiej przeróbce można dużo szybciej po dużych dziurach przejeżdżać bez obawy o zarycie centralna stopką. Dodatkowo jest ogólnie stabilniejszy.
Ale coś za coś - motocykl wyższy, środek ciężkości wyżej i jak nie jest się wysokim to jest trudniej. Np. przed przeróbkami umiałem zawinąć motocykl o 180stopni na nodze, teraz ciężko, muszę się nauczyć od nowa. Co do jazdy w błocie to nie wiem bo nie lubię i nie jeżdżę. Jest jeszcze ta kwestia ze mam lagi puszczone w półki ok 1,5cm i amor z trampka. Motocykl poszedł o okolo 4-5cm w górę, u MarcinaBB na pewno więcej. Ogólnie nie należy się spodziewać że będzie to KTM ADV ale jest fajnie. PD06 przed lub po lifcie to bardzo dobra opcja do jazdy solo. pozdrawiam zimny |
21.01.2015, 18:48 | #77 |
Zarejestrowany: Nov 2014
Miasto: HollyCity
Posty: 202
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 6 dni 20 godz 14 min 7 s
|
Chyba nie mam zdrowia i pieniędzy do KTMa , potrzebuję wsiąść i jechać las to las , asfalt to asfalt , piach to piach , mam Tigera asfalt i szutry bajka ale piach to już masakra ręce i nogi chce powyrywać , kolega ma TA i to co on wyprawia nim to jakiś kosmos , a wszystko w serii i to mi się podoba.
__________________
Triumph Tiger 885 t400 Triumph Sprint ST955i http://allriders.pl http://www.tigerforum.pl http://sprint.fora.pl |
19.02.2015, 21:08 | #78 |
Zarejestrowany: Aug 2012
Posty: 663
Motocykl: RD07&1000RR
Online: 2 tygodni 6 dni 3 godz 26 min 56 s
|
Tak się zastanawiałem, gdzie wrzucić nurtujące mnie pytanie i pomyślałem, że Zimny będzie wiedział
chodzi o trampka 650 - czy on też ma problem z gumowym zawiasem? czy tam już to poprawili jakoś? nie mam okazji się teraz takim przejechać i sprawdzić, inaczej głowy bym nie zawracał... kiedyś jeździłem ale już nie pamiętam jak to tam z zawiasem było... |
19.02.2015, 21:39 | #79 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Sanok
Posty: 2,027
Motocykl: EXC, ST 1300
Przebieg: rośnie
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 21 godz 59 min 53 s
|
bass Trampek 650 też ma gumowy zawias
__________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą |
19.02.2015, 21:43 | #80 |
Zarejestrowany: Aug 2012
Posty: 663
Motocykl: RD07&1000RR
Online: 2 tygodni 6 dni 3 godz 26 min 56 s
|
Dziękuję Voxan za szybką odpowiedź... a zawias z Królowej podpasuje do tego niewdzięcznika przód z półkami + wahacz?
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
kilka pytań o słowackim raju | arturro2622 | Przygotowania do wyjazdów | 2 | 03.02.2013 17:12 |
Praga we dwoje pytan kilka | Wojak | Przygotowania do wyjazdów | 21 | 25.04.2012 18:44 |
Kilka pytań - Maroko | Pawel_z_Jasla | Przygotowania do wyjazdów | 9 | 24.12.2011 09:21 |
Klamoty wyprawowe - pytań kilka | mojrzesh | Wszystko dla Afryki | 17 | 08.09.2011 14:19 |
Gaźniki RD 03 - kilka pytań | Babel | Uklad paliwowy i wydechowy | 7 | 09.09.2010 05:25 |