|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
23.11.2015, 20:45 | #41 |
Zakonserwowany
|
Staram się być tolerancyjny i akceptować inny punkt widzenia, ale próby udowadniania mojej głupoty na afrykańskim forum że jestem miłośnikiem Africi Twin jest kulturalnie mówiąc niesmaczne.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
23.11.2015, 21:20 | #42 |
Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: podwrocławskie zadupie
Posty: 835
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s
|
Ależ Panowie, hola hola, nie wkładajcie mi nie moich słów w usta!
Jeśli ktoś po moich słowach poczuł się gorzej, to chyba tylko na zasadzie "uderz w stół a nożyce...itd". Cała, znakomita reszta odebrała moje słowa prawidłowo jak widzę i równie prawidłowo odczytała ironię. Bo to czysta prawda, co napisałem, czyż nie? A może jednak należy być obłudnikiem i klepać tak jak przystoi pomimo braku takiego nakazu w Regulaminie? Po BmW jedziecie jak po łysej kobyle i nawet Admin się nie irytuje a tutaj proszę... Zabolało? To nie mój problem, że prawda boli... A tak żeby całkiem OT nie było. Nowa Afri wygląda ładnie i nowocześnie, z pewnością jest też przemyślana, bo Honda przeważnie bubli nie wypuszcza. Ale czy faktycznie jest w 100% motocyklem, do którego w marzeniach wzdychaliście przez ostatnie kilka lat? Powiem krótko. Jeśli i ja bym wzdychał to bym się czuł zawiedziony, podobnie jak ci, którzy zamiast następcy RD07a dostali Varadero... Nie zmienia to faktu, że będzie to i tak pewnie ciężki kawał solidnego, turystycznego motocykla. Jeśli dziś miałbym kupować nowego F800GS to ja, wielbiciel beemek, bez mrugnięcia okiem stanąłbym w kolejce po nową Afri. Teraz lepiej? Wysłane z ajfona.. |
23.11.2015, 21:30 | #43 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Sanok
Posty: 2,027
Motocykl: EXC, ST 1300
Przebieg: rośnie
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 21 godz 59 min 53 s
|
Nie ma słów - Borys wyluzuj
__________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą Ostatnio edytowane przez voxan69 : 23.11.2015 o 21:37 |
23.11.2015, 21:34 | #44 | |
Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Międzyzdroje
Posty: 598
Motocykl: CRF1000L
Online: 2 miesiące 3 tygodni 5 dni 22 godz 42 min 22 s
|
Cytat:
Nikogo absolutnie nie obrażał, a to, że wielu się obraziło i tak, to wina raczej nie po jego stronie Pany, trochę więcej dystansu, do życia, motocykli i marzeń
__________________
Louis, motocyklista niedoskonały. |
|
23.11.2015, 21:56 | #45 |
Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: podwrocławskie zadupie
Posty: 835
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s
|
Louis, dziękuję..
Wysłane z ajfona.. |
23.11.2015, 22:19 | #47 |
Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Kerry :-)) Ireland
Posty: 487
Motocykl: RD07a
Przebieg: 61.000
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 7 godz 49 min 24 s
|
Borys 609 masz jaja. Mnie tez juz kurwica brala na te wszystkie ochy i achy. Zobaczymy czy bedzie tak pieknie po 50tys km.
|
23.11.2015, 22:20 | #48 |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 14 godz 45 min 39 s
|
A ja se napisze cos na czerwono.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
23.11.2015, 22:47 | #49 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,563
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
To ja napisze moje odczucia po EICMA.
Genaralnie specyfikacja jest bardzo OK na motocykl do szeroko pojetych podrozy, po drogach i bezdrozach, z i bez pasazera. Dokladnie tak jak stara AT... a piec i zawias ma pewnie z innej bajki. Ja bylem bardzo napalony i wrecz gotowy kupowac w cienmo po zdjeciach i filmikach. Na EICMA mialem okazje przysiasc sie do niej i troche mi puls zwolnil... Bylo pare sztuk. Minusem bylo przyczepione kola oskami do podlogi. Nie dalo sie tego pobujac i zobaczyc jak ta waga jest odczywalna. Ale gabaryty to raczej tych wiekszych motocykli. Ale ja raczej jestem srednio cienki, plus, wole male motory. Na stoisku Kuradrecha byl taki model z calym tobolem, osłonka osłonki, kufry, halogeny, gmole, dzipiesy, bloto w spreju, sztuczna pochwa na scyzoryk itd. Stalo to na stopce bocznej, ułańska fantazja mnie poniosła i nie moglem sie powstrzymac zeby to do pionu postawić. Scoorviel taki ciezki jak stara AT!!! Zaraz komentowalem, ze to straszny czolg. Widownia mnie splawila, ze motocykle to raczej lekkie nie sa i tak jak stara AT ten nie nalezy do wagi lekkiej. Tak naprawde to niewielu jednak bedzie to trolowalo po wydmach. A na drodze i bezdrozach wole 10kg wiecej ale zeby sie nie łamała i do domu odwiozla a nie strzeiła focha. PS. Nie widzialem bardziej "obsiadanego motocykla" na tych targach...
__________________
__ Golodupiec bez Afryki Ostatnio edytowane przez QrczaQ : 23.11.2015 o 22:49 Powód: Filmik nie dziala. |
23.11.2015, 22:50 | #50 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 46 min 22 s
|
religijni jak mało kto...
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię KTM-a | puszek | KTM | 4121 | 27.10.2024 20:14 |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |