|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
29.11.2015, 02:57 | #111 | |
Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: Warszawa
Posty: 273
Motocykl: XT660Z, HSQ701
Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s
|
Cytat:
Facet was wpuszcza w durną dyskusje jak dzieci, a wy jeszcze dolewacie sami oliwy do ognia, po czym lecicie na skargę do Pani przedszkolanki...Żenada i dziecinada... Ale ad rem: Nie wiem czy lubię nową AT. Powodów jest kilka i może się okazać, że wiele z nich jest kwestią braku informacji: 1. Waga - tak, lubiłbym 200kg na gotowo (czyli już z płytami, gmolami i całym tym syfem który montujemy na moto), ale 230 też dam radę. Bardziej interesuje mnie co jest warte to zawieszenie i czy konieczny będzie upgrade dla ciężkich kierowników. 2. Mały bak - dla mnie to dobrze. Nie chcę dodatkowych kilogramów z przodu motocykla. Zależy mi na motorze, który w terenie po odkręceniu odciąży mocno przód. Jak mi zbraknie wachy to sobie rotopaxy z tyłu przykręcę. 3. Jak będzie się zachowywał na dużych przeszkodach - musimy poczekać na doświadczenia własne. Jeśli pójdzie jak KTM i spadnie na tył, to OK. Jeśli poleci mordą do dołu za przeszkodą tak jak BMW to nie OK. 4. Gleboodporność - trudno cos powiedzieć. Nie wygląda na gotowego w teren prosto z salonu, ale prawdę poznamy dopiero w terenie. 5. Dużo elektroniki - czas pokaże jak to chodzi, ale abs z trybem off jest OK. 6. Nie wiem co warte te felgi. Nie mogę znaleźć informacji. Boję się żeby nie było takiego syfu jak GS800. 7. Hamulce? 8. .... i wiele innych pomniejszych pytań Generalnie, jeśli się okaże, że za cenę katalogową plus 5000 PLN można zrobić go na gotowego do wyprawy, to jest OK. Jeśli natomiast okaże się ze pod moje 110kg trzeba pruć zawiasy i kupować excele na dzień dobry, to chyba podziękuję..
__________________
"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami " - Louis Ostatnio edytowane przez Arkan : 29.11.2015 o 04:03 |
|
29.11.2015, 09:00 | #112 |
Zarejestrowany: Jun 2014
Posty: 15
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 4 dni 10 godz 16 min 35 s
|
Powiem tak, widziałem właśnie te jasna wersję, że złotymi kołami. I uaaa, jest naprawdę ładna i na wielką nie wygląda.
|
29.11.2015, 10:33 | #114 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Felgi w Afryce oczywiście są od DID.
Czy to dalej jest taka jakość jaką znamy ? Trzeba poczekać |
29.11.2015, 11:07 | #115 |
Poczekać aż zaczną się utleniać
A tak poważnie to zmieniłem swoją gównolitowa obręcz w ktm na DIDa dirtstara i udało mi się go zgiąć, więc śmiem twierdzić że to już nie jest to samo.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
29.11.2015, 11:28 | #116 | |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,563
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
Cytat:
Chyba Japończycy się uczą na błędach...
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
29.11.2015, 11:35 | #117 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,563
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
Co do Borysa to dajcie na luz. Trochę krytyki jest potrzebne. Do momentu aż nie ma personalnych komentarzy lub wrzucanie czarnuchów do jednego wora jest ok. Lepiej niż ok. Konstruktywny dialog jeszcze nikomu nie zaszkodził.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
29.11.2015, 14:24 | #118 | |
Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: Koło
Posty: 253
Motocykl: XTZ 660 3YF
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 54 min 52 s
|
Cytat:
ps. Ciągle mi się podoba ta Afra nowa. |
|
29.11.2015, 15:03 | #119 |
Zarejestrowany: Jan 2013
Miasto: Płock/Naas
Posty: 31
Motocykl: Avo Simson Dawidson
Online: 3 dni 6 godz 51 min 48 s
|
Poczekajcie z krytyka lub pochwala do czasu kiedy zmienicie fabryczne opony czy naped. Mamy takie czasy ze koncerny motoryzacyjne wypuszczajac na rynek nowe modele robia wszystko zeby zrobic dobrze....swoim dyrektorom ekonomicznym. Czesc z nas jezdzi na 15-20 letnich sprzetach ale wszyscy (chyba ?) dobrze wiedza ze te ktore dzis opuszcza bramy fabryk nie "dadza rady"tyle wytrzymac.
Zycze Wam (nam) zeby w przypadku nowej afry bylo inaczej, a napis na zbiorniku czy co tam jest miedzy kolanami nie byl tylko zabiegiem marketingowym i odrywaniem kuponow od legendy |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię KTM-a | puszek | KTM | 4121 | 27.10.2024 20:14 |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |