Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07.07.2016, 13:40   #21
Zet Johny
 
Zet Johny's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Limanowa
Posty: 1,603
Motocykl: RD07HRC+CRF1100L
Zet Johny jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 miesiące 3 tygodni 4 dni 17 godz 25 min 27 s
Domyślnie

Czyli takie rzeczy mogą się dziać przez styki?
Mimo że Mikuni ma swoje wady to ją lubię.
Zet Johny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.07.2016, 13:48   #22
szynszyll
 
szynszyll's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,907
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 1 tydzień 2 godz 29 min 34 s
Domyślnie

najwidoczniej. moze styki, moze zatarty mechanizm powrotu tloka powodujacy jej zwarcie. tak jak napisalem wyzej - grozna sytuacja dla modulu bo jedna jego sekcja moze zostac uszkodzona.
__________________
buziaki
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.07.2016, 14:32   #23
sizyrk
Jak kółka to tylko dwa , a jak chcesz cztery - kup dwa motory :-)
 
sizyrk's Avatar


Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Lancaster UK
Posty: 756
Motocykl: 2x RD07A CRF1100 Adventure Sport
Przebieg: 90 tys
sizyrk jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 15 godz 48 min 21 s
Domyślnie

ja zmienilem licznik na elekroniczy i zaczol mi wariowac juz wczesniej i nawet nie pomyslalem ze problemem moze byc pompa paliwa
sizyrk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.07.2016, 14:33   #24
sizyrk
Jak kółka to tylko dwa , a jak chcesz cztery - kup dwa motory :-)
 
sizyrk's Avatar


Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Lancaster UK
Posty: 756
Motocykl: 2x RD07A CRF1100 Adventure Sport
Przebieg: 90 tys
sizyrk jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 15 godz 48 min 21 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał szynszyll Zobacz post
najwidoczniej. moze styki, moze zatarty mechanizm powrotu tloka powodujacy jej zwarcie. tak jak napisalem wyzej - grozna sytuacja dla modulu bo jedna jego sekcja moze zostac uszkodzona.
ja zalozylem nowa pompe.........
sizyrk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.07.2016, 18:51   #25
szynszyll
 
szynszyll's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,907
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 1 tydzień 2 godz 29 min 34 s
Domyślnie

i dobrze. statystycznie problemy masz juz za soba
__________________
buziaki
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przeróbka pompy paliwa R2D2 Uklad paliwowy i wydechowy 354 22.07.2021 12:37
Osłona pompy paliwa peter8700 Wszystko dla Afryki 15 15.05.2018 23:48
O-ring pompy paliwa banditos Uklad paliwowy i wydechowy 1 26.03.2011 13:05


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.