|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
28.08.2016, 21:37 | #51 |
Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,860
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
Online: 4 miesiące 1 dzień 20 godz 19 min 26 s
|
Mam od cbr954 z dodatkowym "magicznym" kabelkiem i nie mam z nim żadnych problemów.
|
03.09.2016, 18:23 | #52 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,888
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 6 dni 15 godz 31 min 48 s
|
dzis mialem na warsztacie trampka z 1994 w stanie salonowym z przebiegiem 30 tys km. wszystko w oryginale, lacznie z reglerem i instalacja. na wolnych przy zapalonych swiatlach dlugich 13,6v po dodaniu gazu 14,0 - 14,2v, wiec niech mi tu nikt nie opowiada bajek o mchu i paproci...
pomiar na klemach
__________________
buziaki |
03.09.2016, 19:16 | #53 | |
Zarejestrowany: Dec 2014
Miasto: Myślenice
Posty: 601
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 8 godz 27 min 27 s
|
Cytat:
|
|
03.09.2016, 21:27 | #54 |
Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Ze wsi jestem w ZMY
Posty: 2,745
Motocykl: Hunter Cub
Online: 7 miesiące 2 dni 20 godz 44 min 33 s
|
|
03.09.2016, 22:09 | #55 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,888
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 6 dni 15 godz 31 min 48 s
|
koles z forum ta z przemysla adam nie znam ksywy bedzie chcial to sie przyzna
p.s. trampek 1997 na wolnych 14,2v - amen
__________________
buziaki Ostatnio edytowane przez szynszyll : 04.09.2016 o 10:28 |
05.09.2016, 23:20 | #56 |
Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Emigracja. Hamburg
Posty: 294
Motocykl: RD07
Online: 1 tydzień 5 dni 15 godz 1 min 28 s
|
walnalem se prawie 400km. wnioski.
akumulator naladowany na 12.9V, czyli generalnie laduje sie chyba elegancko. podczas jazdy trzyma pieknie 13.8V. rów-niu-tko. na rozgrzanym silniku, jak zahamuje silnikiem i zwonie do 'stop', i stoje na jałowych obrotach (mam jakies 1100-1200obr, wiem, ciut za nisko jest ustawione) jest ładowanie 12.2-12.5V i powolusku sobie wzrasta o 0.1V az do 13.8. ciekawe jak dodam w gaz stojac, wzrosnie od razu do 13.8V. generalnie działa i ładuje na wystarczajacym poziomie. ale coś ciągle jest dziwnie, inaczej niż kiedys. mam grzane manetki które czasem działaja, ale przeważnie nie działaja (od daaaawna). mam gniazdko zapalniczki które nie działa ( od daaaawna) jutro wezme nozyczki i odetne to w diably i wyrzuce. zobacze czy bedzie jakaś zmiana po co mi odbiorniki, ktore nie działaja a moga robić bałagan. no i jeżdze. |
05.09.2016, 23:42 | #57 |
Zarejestrowany: Jan 2014
Miasto: Gdynia
Posty: 584
Motocykl: RD07
Online: 2 tygodni 5 dni 11 godz 36 min 30 s
|
Gerard jak masz takie ladowanie na wlaczonych swiatlach to jest ok a co chcesz większe ladowanie zeby wygotowal sie akumulator?
__________________
|
05.09.2016, 23:50 | #58 |
Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Emigracja. Hamburg
Posty: 294
Motocykl: RD07
Online: 1 tydzień 5 dni 15 godz 1 min 28 s
|
tak jak pisalem. to napięcie nie wydaje sie groźne, ładowanie jest na pewno nei przeładowuje.
jedno co nei daje mi spokoju - że jest inaczej niz bylo kiedys ot, odmiana której wytłumaczyć nie potrafie |
06.09.2016, 00:49 | #59 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
inny regler - inny typ tranzystorów - inna praca.
|
06.09.2016, 00:54 | #60 |
Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Emigracja. Hamburg
Posty: 294
Motocykl: RD07
Online: 1 tydzień 5 dni 15 godz 1 min 28 s
|
to nie to
przed podmianą bylo tak samo. a zamienilismy tourmaxa, na tourmaxa. dobra, pora spać! a jutro jeździm dalej. temat do zamrażarki, coś sie wysypie na amen to będe raportował dziekuje za wszystkie podpowiedzi i porady! nauczylem sie czegoś-tam |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 12:12 |