|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
07.12.2016, 00:14 | #11 |
Oryginalne prowadnice kosztuja grosze wiec szkoda wogole kombinowac. Jak cos padnie to sworznie tloka i glowka korby. Na tym sie skup. 80% falek hondy ktore pogrzebalem konczylo sie na gorze korby. Dol cud miod a gora jajo.
__________________
buziaki |
|
07.12.2016, 09:04 | #12 |
22.10.2006, DTN :)
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,773
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
|
Szynszyl... już nie pamiętm ile kosztowały. Faktycznie nie były chyba super drogie ale zwyczajnie ich nie było... 1 sztuka wydechowego zaworu na miejscu, jakby chcieć więcej to na zamówienie i dostawa chyba 2 miesiące.
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
07.12.2016, 09:53 | #13 |
kosztuja miedzy 50-60pln sztuka ale fakt nigdy nie zamawialem. na tlok i pierscienie do TA 600 czekalem ostatnio 2 tygodnie wiec bez dramatu
__________________
buziaki |
|
07.12.2016, 14:27 | #14 |
Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,412
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
Online: 3 miesiące 3 tygodni 6 godz 57 min 35 s
|
Zawory od Paradowskich do motocykla Szczęścia życzę Widok urwanego zaworu wkomponowanego w tłok i głowicę bezcenny dla mnie. Mina właściciela Janusza Oszczędnego - kwaśna.
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. |
07.12.2016, 16:04 | #15 |
Michał
|
Do rusków podobno pakują te zawory i jakoś to lata, tak słyszałem przynajmniej, ale..ja zdążyłem tylko rozłożyć silnik
|
07.12.2016, 16:13 | #16 |
Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,412
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
Online: 3 miesiące 3 tygodni 6 godz 57 min 35 s
|
W rusku to będzie ok w autach też, ale przy obrotach ponad 7000rpm robi się trochę ciekawiej.
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. |
07.12.2016, 17:09 | #17 |
Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: podwrocławskie zadupie
Posty: 835
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s
|
A co te Hądowskie to jakieś nadzwyczajne są. Jakiś rocket science? :-)
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
07.12.2016, 23:49 | #18 | |
mistrzu
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 5 godz 33 min 35 s
|
Cytat:
Miałem kiedyś junaki i inne zabytki i zawory od Paradowskich dawały radę. Ale w japońskiej niewysilonej 250 tce - rozklepały się trzonki, tak że nie dało się ich wyjąć z prowadnic. Zawory musiały zostać przecięte żeby je wywalić. Do motocykla który ma zrobić 1-2 tys w sezonie i remont co 2 sezony bym ich użył, ale w afryce to psucie silnika.
__________________
Enduro i ADV |
|
08.12.2016, 10:20 | #19 |
i kup sobie czlowieku ladny motor w Polsce nigdy nie bedzie wiadomo co kto nawymyslal i co tam poupychal...
__________________
buziaki |
|
08.12.2016, 12:00 | #20 |
Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Chojnice
Posty: 231
Motocykl: RD07a
Online: 5 dni 1 godz 53 min 31 s
|
Niespecjalnie szukam oszczędności pieniędzy przy remoncie, ale szukam oszczędności czasu
U mnie jest taki problem, że pracuje poza miejscem gdzie mam warunki remontowe, w tygodniu mnie nie ma, zatem pozostają tylko weekendy 'ograniczone', więc czasu nie tracę, a wręcz go w perspektywie zyskuję. Teraz i tak siedzę w pracy. A już mam dosyć nigdzie niejechania, i mam ambitne plany wycieczkowe, więc z remontem muszę się uzbierać sprawnie jak już się zabiorę. Uch, problemów z korbą nie zakładałem. Jaka tam jest główka? Na lożysku? Chodzi Ci szynszyll to wymiane tegoż łożyska i sworznia czy przebicie całej korby? Sworznie mam z tłokami? Zawsze miałem w crossówkach komplet. Prowadnice wymienia się mimo wszystko przy remoncie? A może te 200-300 ml na 1000 km nie ma co się szczypać i zostawić? Może czas zerwać z przekonaniem, że wszystko musi być zrobione na tip top, w końcu to nie motocross i nic się nie urwie.. Sam nie wiem. Zastanawia mnie, że to nie kopci. Ostatnio edytowane przez adoado0 : 08.12.2016 o 12:04 |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
remont czy uzywany silnik | andsoj | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 66 | 28.12.2012 22:33 |
Remont Silnika | ferolo | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 27 | 12.07.2012 23:28 |
remont silnika | bartol | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 73 | 21.03.2011 13:23 |