|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
05.01.2017, 15:15 | #151 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,874
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 6 dni 8 godz 19 min 11 s
|
no i co niby wynika z Twojego posta? ze akceptujesz bylejakosc produktu ktory firma wypuscila na rynek z wada? pogratulowac podejscia.
__________________
buziaki |
05.01.2017, 17:23 | #152 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Tak, akceptuję, ba - nie postrzegam tego, jako bylejakość.
Tak samo akceptowałem problem pompy w RD07 (wstawiłem faceta) czy nie mówiłem, że rd07 była cienka bo miała słaby silnik czy klekoczący kosz sprzęgłowy. To sa pierdoły a RD07 jest super motocyklem. W NAT na razie zarejestrowałem problem słabej ramy pomocniczej (mała nośność no i przypadki pękania) oraz potencjalny problem zastosowania upsów z przodu. Utleniające się szprychy czy nie działające poprawnie fabryczne grzane minetki traktuję jako folklor i/lub choroby wieku dziecięcego. Łożyska zgłoszone przez Emka to może być przypadek. Czy zapomniałem o czymś? Ach...no tak. Jest jeszcze ból. A właściwie to "bul". Ale, jak zauważam, nie trawi on posiadaczy NAT. Bo ten bul leczy bardzo łatwo prosta czynność: siadasz na Afryke, włączasz starter, sprzęgło, bieg i odkręcasz manetkę. I bul znika. Poważnie. Tak samo akceptuję usługi firm z branży Przemysłowy Przewóz Bydła (Ryanair...) i nie narzekam na niezbyt wygodny fotel w służbowym fordzie. Ryanair to świetny przewoźnik, mondeo to bardzo dobry samochód. Nie zamieniłbym NAT na RD07 nawet gdyby ta druga była w mint condition a Niemiec po sprzedazy wpadł w ciężką depresję i z rozpaczy rozjechał swoim mercedesem procesję staruszek pod kościołem. I można sobie tak przy zimie pop...lić o bUlu dupy, który trawi wielu z nas. Tylko po co? Ostatnio edytowane przez bukowski : 05.01.2017 o 17:31 |
05.01.2017, 19:36 | #153 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,874
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 6 dni 8 godz 19 min 11 s
|
No to juz teraz wiemy ze ta niedorobka firmy honda Ci nie przeszkadza. Twoj wybor. Sadze jednak ze na forum sa osoby ktore mysla inaczej i chcialyby konkretnie rozwiazac ten problem. Temat dotyczy problemow z rozruchem nowej AT. Jezeli gwarancja sie skonczy a problem bedzie sie poglebial - moim zdaniem winien jest wadliwy TPS - to koszty naprawy beda spore. Uszanuj to ze nie kazdy mysli tak jak Ty i za wydane pieniadze oczekuje uczciwego traktowania.
p.s. porownanie Ryanera do Hondy bezcenne. A mondeo trzyma cene prawie jak RAV4 p.s. co to jest: potencjalny problem zastosowania upsow z przodu?
__________________
buziaki Ostatnio edytowane przez szynszyll : 05.01.2017 o 19:45 |
06.01.2017, 12:39 | #154 |
Odnośnie TPS, nie w NAT ale w FJR, Yamaha wprowadziła kilka lat temu akcję naprawczą i wymieniali za free wszystkie TPS, nawet te które nie zdradzały objawów nieprawidłowego działania. Obsługiwano również bezpłatnie wszystkie FJR po gwarancji. Można? Można!
__________________
pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS |
|
06.01.2017, 15:47 | #155 |
Zarejestrowany: Sep 2015
Miasto: Jarosław
Posty: 10
Motocykl: TA 650
Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 13 min 27 s
|
Jakiś czas temu przymierzałem się do TDM 900 i dokładnie prześledziłem ich forum. Do 2005 roku montowali wadliwe czujniki TPS. I tu również Yamaha zrobiła akcję serwisową. Po numerze VIN sprawdzali czy pacjent jest chory i wymieniali do oporu, gwarancja nie była konieczna
|
07.01.2017, 00:40 | #156 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 31 min 19 s
|
UPS = UPS.. posikały uszczelniacze w najmniej odpowiednim momencie
a wracając do tematu...wszystko rzecz gustu i odporności na bzdety...a tu wiemy, że często bzdety na dłuższą metę są najbardziej wq. chyba temat raczej wyczerpany... instrukcja pisze, że tak ma być, użytkownicy zadowoleni więc po co ciągnąć coś co bardziej się nie wyciągnie Ostatnio edytowane przez mdxmd : 07.01.2017 o 00:44 |
07.01.2017, 14:31 | #157 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
|
07.01.2017, 15:07 | #158 |
Zarejestrowany: Apr 2016
Posty: 410
Motocykl: RD07
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 3 godz 17 min 38 s
|
Co to za oszustwo? przecież zagadała za pierwszym.
|
07.01.2017, 17:31 | #159 |
Zagadała za pierwszym, ale zdechła
Czy ja dobrze widzę? Światła zapalają się po włączeniu zapłonu automatycznie?
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
|
07.01.2017, 18:02 | #160 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Zagadała, ale opornie (ze 3 obroty) no i zdechła. Po sztuczce-magiczce od razu i chodziła stabilnie. Szynszyll ma rację, to coś z TPS.
A światła zapalają się automatycznie. To led, więc prądu chyba dużo nie zjada. Ostatnio u Huberta na wymianie opon stała z zaplonem godzinę i nie wyczerpalo aku zauważalnie. |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dusi ją na zimnym | ozeh | Uklad paliwowy i wydechowy | 14 | 28.08.2016 10:32 |
Problem że startem | tom500 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 5 | 30.07.2015 13:53 |
Metaliczny strzał na zimnym | KML | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 19 | 19.09.2011 14:04 |