|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
27.03.2009, 20:15 | #31 |
|
|
28.03.2009, 19:03 | #32 |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Sopot
Posty: 97
Motocykl: RD03
Przebieg: 71000
Online: 2 dni 3 godz 56 min 7 s
|
jest wstepna diagnoza- korba
w poniedzialek bede wiedzial wiecej.No ale jednak trzeba zaczac sie rozgladac za nowym serduchem.Moze ktos ma? |
28.03.2009, 19:15 | #33 |
Road legal
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Stolicstan
Posty: 1,324
Motocykl: AT Rd07 93r mud fighter
Przebieg: kręcony
Online: 3 tygodni 2 dni 5 godz 36 min 48 s
|
Kupując nowe serce nigdy nie wiesz w jakim jest stanie i za ile będziesz musial robić remont. Operując stare serce wiesz na czym jeździsz i wiesz że sprzęt pewny jest. Takie moje zdanie na temat kupna używanych silników. Pytanie teraz: ile kosztuje używany silnik a ile reanimacja starego.
|
28.03.2009, 19:23 | #34 |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Sopot
Posty: 97
Motocykl: RD03
Przebieg: 71000
Online: 2 dni 3 godz 56 min 7 s
|
Nie ma co dyskutowac czy remont czy nowy silnik.Kazdy wie jakie sa plusy i minus.Remont jest nieoplacalny.Wole kupic nowy silnik z gwarancja rozruchowa
|
28.03.2009, 21:12 | #35 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,893
Motocykl: LC 4
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 13 godz 26 min 16 s
|
Ja bym szukał od Tansalpa 650 ... motocykle stosunkowo nowe ,a więc nie zakatowane,, pojemność i moc praktycznie ta sama co w rd 03
|
28.03.2009, 22:29 | #36 |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Sopot
Posty: 97
Motocykl: RD03
Przebieg: 71000
Online: 2 dni 3 godz 56 min 7 s
|
a czy od takiego trampka bedzie pasowal?
http://www.allegro.pl/item583848286_..._transalp.html jedyna roznica jaka widze "na oko" to oslonka na zebatke zdawcza |
28.03.2009, 22:33 | #37 | |
Zarejestrowany: Apr 2008
Posty: 1,015
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 10 godz 4 min 32 s
|
Cytat:
możliwe że głowice mają inny kąt wyjścia na kolektor wydechowy ? |
|
28.03.2009, 22:59 | #38 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,893
Motocykl: LC 4
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 13 godz 26 min 16 s
|
Faktycznie... w Trapie jest brak tylnego górnego mocowania... ale jeśli chodzi o kąty kolektorów wydechowych to myślę , że jest tak samo jak w rd 03... a jeśli nie... to kolektor od Trapa nie jest aż tak drogi... no ale moduł i gaźniki to już trochę kosztują...
|
29.03.2009, 01:15 | #39 |
Obawiam się ze to nie takie proste ale może się mylę
Kiedys silnik od trampka z 2007 roku z przebiegiem 300 km był na alledrogo za 2500 zł. Zadzwon pod numer 509408598 - w zeszłym roku gosć miał rozbitą rd 03 i za silnik chciał ok 1000 zł Ostatnio edytowane przez Babel : 29.03.2009 o 01:42 |
|
29.03.2009, 01:46 | #40 |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Sopot
Posty: 97
Motocykl: RD03
Przebieg: 71000
Online: 2 dni 3 godz 56 min 7 s
|
no to chyba lepiej bedzie znalezc silnik dedykowany do rd03 niz bawic sie w przeszczep z trampka - nigdy nie wiadomo co nie podpasuje.pzdr i dzieki za rady
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Drgania powyżej 5000 | mad_leaf | Rama, zawieszenia, napęd | 2 | 28.03.2009 23:32 |
Stuki z silnika | plakiet | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 17 | 26.08.2008 08:10 |
Filtr paliwa powyżej pompki | Zazigi | Uklad paliwowy i wydechowy | 8 | 17.06.2008 19:17 |