|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
11.03.2017, 21:03 | #21 | |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 31 min 19 s
|
Cytat:
w tej kategorii mamy CRF1000 - wzorzec, ale na pewno nie cenowy F800GS - zbyt plastelinowy V-strom 1000 - asfalciak raczej.. |
|
12.03.2017, 00:52 | #22 |
Zarejestrowany: Nov 2014
Miasto: HollyCity
Posty: 202
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 6 dni 20 godz 14 min 7 s
|
__________________
Triumph Tiger 885 t400 Triumph Sprint ST955i http://allriders.pl http://www.tigerforum.pl http://sprint.fora.pl |
16.05.2017, 16:04 | #23 |
Zarejestrowany: Jan 2014
Miasto: Biała Podlaska
Posty: 34
Motocykl: NAT
Online: 3 dni 15 godz 47 min 39 s
|
Miałem już kilka Triumphów, z wersji 800 XC przesiadłem się na 800 XCX właśnie przez te wszystkie bajery, których nie miała wersja XC. Po roku XCX zamieniłem na 1200 XC a do lasu znowu kupiłem 800 XC w wersji bez ABS. Dzisiaj Explorera prawie nie wyciągam z garażu najchętniej jeżdżę 800setką.
|
16.05.2017, 16:24 | #24 |
To już jest jakiś obraz. A NAT jak się ma w porównaniach do "800". I jakie spalanie xc?
__________________
dakar noir Ostatnio edytowane przez kudlacz : 16.05.2017 o 16:31 |
|
16.05.2017, 16:59 | #25 |
Zarejestrowany: Jan 2014
Miasto: Biała Podlaska
Posty: 34
Motocykl: NAT
Online: 3 dni 15 godz 47 min 39 s
|
spalanie XC... hmmm... przejechałem XC pewnie z 10tys km, XCX niewiele mniej i szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia, ile wlałem tyle spalił
Do NAT nie jestem w stanie obiektywnie porównać Tigerów bo przejechałem nią może ze 20 km a poza tym jestem "prawie" fanem Triumpha. |
29.05.2017, 14:33 | #26 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 31 min 19 s
|
wszędzie się chwalą, że XCX pali duuużo mniej.
w 800XC nie podobała mi się charakterystyka zawieszenia, silnik też na mnie nie zrobił wrażenia... XCX zawias WP i sporo namieszali w elektronice sterującej silnik, czy w Twojej opinii dużo jest tego na plus jeśli chodzi o XCX? |
30.05.2017, 09:50 | #27 |
Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Monschau / Radoszewice
Posty: 1,684
Motocykl: RD07
Przebieg: 42000
Online: 2 miesiące 2 tygodni 4 dni 3 godz 13 min 0
|
XCX pali mniej od XC. Silnik ma podobna charakterystyke, ale zawieszenie to zupelnie inna bajka.
|
05.06.2017, 19:52 | #28 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,895
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 6 dni 19 godz 2 min 29 s
|
Seryjny zawias w 800xc nie zachwyca silnik, ergonomia, skrzynia, heble OK. ale zawias marny.
Informacja z dzis od kumpla Tiger 1050 z baba i bagazami nie oszczedzany i troche autostrady spalil 6,3 litra. Weekend 3 dni okolo 2 tys km. Na tym odcinku zero poboru oleju. Na szafie 60 tys. Rok 2009. Serwisowalem go ostatnio i obserwacje sa takie, ze przy takim przebiegu wszystko gra. Tylny zawias rozebrany w mak - bez sladow zuzycia. Ostatnia regulacja zaworow przy 24 tys. Teraz przy 60 tys nie wymagaly korekty. Panewki w przednim zawieszeniu jak nowe. Palic - jezdzic. A jezdzi sie bardzo milo na 1050 Zeby nie zakladac nowego watku. Nowe oryginalne czesci OEM Triumph bardzo sprawnie i w super cenach dostarvza mi salon w Katowicach. Na sieci brak wlasciwie wszystkiego do T a zaloga w 5 dni z super cena dostarczyla co trzeba.
__________________
buziaki Ostatnio edytowane przez szynszyll : 05.06.2017 o 21:24 |
06.06.2017, 10:24 | #29 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,895
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 6 dni 19 godz 2 min 29 s
|
ja potrzebowalem teraz linkle sprzegla, filtr powietrza i korek chlodnicy do 1050. inter motors nie jest juz przedstawicielem na Polske. jedynym zrodlem tych czesci jest diler. do 800 podrobe filtra robi hiflo.
ceny nie zabijaly: filtr 105, korek 45, linka 80
__________________
buziaki Ostatnio edytowane przez szynszyll : 06.06.2017 o 10:39 |
06.06.2017, 12:19 | #30 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,895
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 6 dni 19 godz 2 min 29 s
|
ceny w porownaniu do japonczykow sa bardzo ok. dla porownania yamaha za filtr do xtz750 zyczy sobie... 250pln a tam sa stosowane dwie sztuki. takze poziom cen triumpha jest ok.
__________________
buziaki |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Tiger czy DL? | kris2k | Inne - dyskusja ogólna | 14 | 05.08.2013 22:44 |
Tiger 800 | gerardgrodzisk | Inne - dyskusja ogólna | 193 | 14.05.2013 23:47 |