10.06.2017, 11:09 | #21 |
Zarejestrowany: Dec 2013
Posty: 31
Motocykl: CRF1000L
Online: 1 tydzień 3 dni 6 godz 37 s
|
[QUOTE=madafakinges;534950]Moim zdaniem olejarka to nie gadżet i na pewno sobie zamontuje, wkurwia mnie mycie oklejonego sprejem i kurzem łańcucha, smarowany automatycznie olejem zawsze będzie czysty i nasmarowany.
zdecydowanie popieram! zanim zamontowałem scotta do poprzedniego moto szlak mnie trafiał z tymi sprayami i syfem z tym związanym, po zamontowaniu zapominasz o temacie ,czasami trzeba tylko uzupełnić olej i po sprawie! |
08.08.2017, 22:44 | #22 |
Zarejestrowany: Aug 2016
Miasto: Zakopane
Posty: 393
Motocykl: NAT
Online: 1 tydzień 6 dni 1 godz 47 min 25 s
|
Ma ktoś z was tego mootoilera w swojej NAT ? Jak sie sprawuje ? Szukam czegoś co by za dużo prądu nie jadło najlepiej wcale...
Ostatnio edytowane przez Lakrua : 08.08.2017 o 22:54 |
08.08.2017, 23:09 | #23 | |
Konto zamknięte na stałe
Zarejestrowany: May 2012
Posty: 1,603
Motocykl: RD03
Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 7 godz 52 min 54 s
|
Cytat:
http://africatwin.com.pl/showpost.ph...6&postcount=46
__________________
Konto zamknięte na stałe. |
|
09.08.2017, 13:38 | #24 |
Zarejestrowany: Aug 2016
Miasto: Zakopane
Posty: 393
Motocykl: NAT
Online: 1 tydzień 6 dni 1 godz 47 min 25 s
|
Czy sie różni Nemo od nemo2 ?
To too http://moto-tour.com.pl/product-pol-...SABEgLNpPD_BwE |
09.08.2017, 13:54 | #25 |
Konto zamknięte na stałe
Zarejestrowany: May 2012
Posty: 1,603
Motocykl: RD03
Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 7 godz 52 min 54 s
|
Nie znalazłem tak na szybko żadnych informacji. Najlepiej zrobisz pytając producenta bądź dystrybutora w Polsce:
http://www.cobrra.sk/en/contact http://motocyklon.pl/cms/14589/kontakt
__________________
Konto zamknięte na stałe. |
09.08.2017, 13:55 | #26 |
Zarejestrowany: Jan 2014
Miasto: Rz-ów
Posty: 649
Motocykl: RD07
Online: 3 tygodni 2 dni 14 godz 42 min 51 s
|
Pamiętajmy, że takie rozwiązania tylko na asfalt.
Zjedziesz gdzieś z ubitego, i zaraz jakaś gałąź czy inny kamyk urwie prowadnicę. Jeżeli ktoś chce porządnie, bez prądu i wygodnie, to wystarczy przypiąć trytką w rozsądnym miejscu zakręcaną buteleczkę 0.25l. Wypełnić gęstym olejem przekładniowym (tak jak w każdej jednej serwisówce piszo), a obok przypiąć pędzelek. Co tankowanie, zamoczyć pędzelek w buteleczce, przejechać po łańcuchu i balanga. Zalety: -Nie zjebie się. -Nic nie tniemy, nie motamy. -Taniej się nie da. 500 ziko zostaje na paliwo. -Spoglądamy regularnie na napęd, widząc ewentualne problemy związane z: klockami, łańcuchem, zębatkami, zawiasem (...) Wady: -Trza się schylić raz na 300 kilometrów.
__________________
Marcin vel "Gruby" aka "Maurosso" |
09.08.2017, 14:18 | #27 | |
Cytat:
tak BTW to iglice podające olej najczęściej padają ofiarą wulkanizatorów. taka statystyka niestety i ciężko z tym dyskutować. nie lokuję produktu i juz znikam.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
||
09.08.2017, 14:24 | #28 |
Czytałem opinie tych co offem lecą, że nic im się nie urwało
|
|
09.08.2017, 14:38 | #29 |
Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Piwniczna-Zdrój
Posty: 1,019
Motocykl: RD04
Przebieg: 53000
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 22 godz 20 min 49 s
|
Jak mądrze zamontujesz to nie ma się co urwać i tak jak matjas pisze najłatwiej uszkodzić dyszę zakładając koło. A tak w ogóle to polecam Motooilera.
|
09.08.2017, 14:54 | #30 |
Zarejestrowany: Jan 2014
Miasto: Rz-ów
Posty: 649
Motocykl: RD07
Online: 3 tygodni 2 dni 14 godz 42 min 51 s
|
Hm...na czym polega moje ssanie z palca i oczytanie w sprawie butelek z olejem przekładniowym? Czym się różni taka butelka MotoScotoOliera od butelki z recyklingu? Czym się różni podawane oleum po kropelce, od nakładania go pędzelkiem?
Przerabiałem temat aluminiowej prowadnicy, dobrze schowanej za wahaczem. Mocowanej porządnie i gitowo. Do momentu wjazdu poza asfalt, +5 do zlewania tematu smarowania łańcucha. Ale po każdej wizycie w gnoju, albo coś było skręcone, przestawione albo spiłowane. Więcej czasu trwało ustawianie tej dyszy i bawienie się w regulowanie układu, niż zajęłoby po prostu nasmarowanie łańcucha. Mówię co powyższe, tylko dlatego, że przerabiałem oba tematy. I długo byłem zwolennikiem smarowania automatycznego, bo mój parch miał takie w standardzie po poprzednim właścicielu. Do momentu kiedy moja irytacja na ciągłe problemy z regulowaniem układu (przy >40st. za dużo oleju, <0st. za mało) nie spowodowała, że wyrwałem z bebechami cały układ i przeszedłem na butelkę z pędzlem. Komfort i radość wzrosół wielce.
__________________
Marcin vel "Gruby" aka "Maurosso" Ostatnio edytowane przez Maurosso : 09.08.2017 o 15:02 |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
scottoiler | lukiz | Wszystko dla Afryki | 35 | 18.04.2015 18:05 |
Scottoiler - problem | mihoo | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 08.05.2013 19:41 |