Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19.07.2017, 08:43   #81
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Emek, Radio, jak motozy? Interesuje mnie szczególne, czy przy 140 normalnie się prowadzą, jak na mokrym, jaka przewidywalna trwałość, czy w błocie furt się zaklejają?

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.07.2017, 08:51   #82
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 11,155
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 6 miesiące 3 tygodni 3 dni 1 godz 21 min 0
Domyślnie

Radio będzie wiedział więcej. Ja na razie dobijam stare TKC.
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.07.2017, 10:19   #83
dzinks
 
dzinks's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2016
Posty: 1,298
Motocykl: CRF1000L
dzinks jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 1 godz 30 min 36 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał sneer Zobacz post
Emek, Radio, jak motozy? Interesuje mnie szczególne, czy przy 140 normalnie się prowadzą, jak na mokrym, jaka przewidywalna trwałość, czy w błocie furt się zaklejają?

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Pozwolę sobie odpowiedzieć, choć nie zostałem wywołany do tablicy

Na swoich zrobiłem 2600 km. Zrobiłem na nich ok 1300 km asfaltem i reszta off. Latam głównie po drogach pomiędzy polami. Jest tam piach, błoto itp.

Z błota się szybko oczyszczają chodź może aż wa takim mocno klejoncym nie byłem ;-)

Schodzą bardzo powoli. Możesz zobaczyć jak wygląda bieżnik po ww. przebiegu.

Na asfalcie w deszczu jechałem tylko raz parę dziesiat km. Nie miałem uślizgu, oprócz jednego razu lekko przód odjechał, ale widziałem że na zakręcie jest śliskie asfalt.

Powyżej 140 nie próbowałem po tym jak na takich oponach brat i Tatą wpadli w shime. Ale może za bardzo dali w palnik :-P

Trochę mocniej hałasują w pewnych prędkościach, ale mi to nie przeszkadza.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
dzinks jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.07.2017, 11:03   #84
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Dzieki, Dzinks. Bralbys jeszcze raz?

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.07.2017, 11:17   #85
radiolog
 
radiolog's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,217
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 1000
radiolog is an unknown quantity at this point
Online: 1 miesiąc 4 dni 2 godz 4 min 51 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał sneer Zobacz post
Emek, Radio, jak motozy? Interesuje mnie szczególne, czy przy 140 normalnie się prowadzą, jak na mokrym, jaka przewidywalna trwałość, czy w błocie furt się zaklejają?

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Z braku czasu nie byłem jeszcze na offie, a na czarnym:

między 120-140 potrafią bardzo niebezpiecznie węzykować, zwłaszcza przy przyśpieszaniu i smole na asfalcie, myślę, ze to zasługa przodu i wiotkości kostek
Są bardo wrażliwe na wszelkie uskoki i nierówności asfaltu, cały motor wtedy chodzi.
Powyżej 30 stopni wężykować lubią jeszcze bardziej.
Na mokrym przy starcie sie dość mocno ślizgają, ale na równym gazie i w złożeniu nawet nie uciekają. Na mokrych szynach w ogóle nie mają przyczepności, trzeba atakować ostrożnie i prostopadle inaczej może być wesoło.
Natomiast bardzo manewrowalne są przy małych prędkościach i łatwo wchodzą w zakręt, trudniej wyprostować, ale też do opanowania
Raczej po ich zdarciu nie kupię następnego zestawu, raczej pójdę w Karoo 3,albo anakee wild, jak wreszcie zrobią rozmiar afrykanski, albo tył mt 90 a/t ,a przód karoo 3
radiolog jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.07.2017, 11:22   #86
madafakinges
 
madafakinges's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,947
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 2 tygodni 6 dni 2 godz 33 min 48 s
Domyślnie

Jest jeszcze pirelli rally srt
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.07.2017, 11:48   #87
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 11,155
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 6 miesiące 3 tygodni 3 dni 1 godz 21 min 0
Domyślnie

Po 10 KKM na dużym giełesie.

Wyglądają ciekawie a ludzie chwalą. Może to być ciekawa propozycja choć ja bym rozważył MT90 bo chyba pociągną ciut dłużej.
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.07.2017, 11:54   #88
madafakinges
 
madafakinges's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,947
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 2 tygodni 6 dni 2 godz 33 min 48 s
Domyślnie

Mi zwykły pirelli rally 140/80 18 w KTM który pochlania opony wytrzymał 3tyś. a naprawde dostawał w dupę. To w afrze powinien zrobić conajmniej 6/7tyś a SRT dwa razy tyle.
Dobra alternatywa dla TKC choć w terenie pewnie szału nie będzie. Choć pirelli rally nie wygląda jakoś szałowo a robi 10X lepiej niż podobne e09.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.07.2017, 15:28   #89
dzinks
 
dzinks's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2016
Posty: 1,298
Motocykl: CRF1000L
dzinks jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 1 godz 30 min 36 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał sneer Zobacz post
Dzieki, Dzinks. Bralbys jeszcze raz?

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Na przód bym wybrał coś innego że względu na niebezpieczne zachowanie przy wyższych prędkościach.
Tył robi swoje :-D

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
dzinks jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.07.2017, 06:43   #90
Neno
 
Neno's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Zambrów
Posty: 1,282
Motocykl: CRF1000L
Przebieg: 64321
Neno jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 5 dni 9 godz 15 min 6 s
Domyślnie

Co robicie z oryginalnymi Dunlopami ?
Jeśli utylizacja... to ja chętnie przyjmę i dokończę ich żywot - niekoniecznie w dwie minuty
Kuriera po nie mogę wysłać.
Dla mnie to całkiem przyzwoita guma i nie jestem odosobniony w tym temacie. Fakt - w deszczu nie jeżdżę.
Neno jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.