|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
31.07.2017, 17:24 | #91 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 46 min 22 s
|
|
31.07.2017, 17:51 | #92 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,904
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 22 min 2 s
|
no wlasnie jestem ciekaw bo np w xtz/tdm to sa najczesciej... srodkowe wloty - bo sa trzy. i nikt nie wie czemu
__________________
buziaki |
31.07.2017, 18:13 | #93 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
34 tysie. Wydechowe prawidłowo a ssące na górnej granicy tolerancji. Skorygowaliśmy do pozycji wyjściowej.
|
31.07.2017, 22:01 | #94 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,904
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 22 min 2 s
|
czyli trzeba bylo dac nowe plytki. pamietasz na ilu zaworach?
z napinaczem jakies szczegolne przeboje czy latwo jest go wyjac?
__________________
buziaki |
31.07.2017, 22:09 | #95 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Niestety nie pamiętam dokładnie mimo że schemat widziałem. Do tego pęknięta w lewym garze jest ceramika na świecy i mój mechanik twierdzi że to uszkodzenie mechaniczne. To by się nawet zgadzało bo na lewą stronę kładliśmy Afrykę jak ugrzęzłem w błocie i może coś ją stuknęło.
|
31.07.2017, 22:27 | #96 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 46 min 22 s
|
skoro luzy były w tolerancji to po co było to ruszać ? 0.13-0.19 gdyby było np. 0,20+ to można korygować...
|
31.07.2017, 22:53 | #97 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,904
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 22 min 2 s
|
jak juz bylo mocno blisko do gornego zakresu a plytki sa dostepne co 0.025 to tez bym dal nizsze. masa rozbierania a tak masz swiety spokoj na kolejne kilometry i przy nastepnej inspekcji duze prawdopodobienstwo ze bedzie w zakresie.
__________________
buziaki |
31.07.2017, 22:58 | #98 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Jak zobaczysz ile trzeba rozebrać aby się dostać do głowic to sam zrozumiesz co zrobić jak już masz to na wierzchu. Poprzednia kontrola była całkowicie w zgodzie z serwisowka 0.23/0.16. Zreszta szynszyll wyczerpał temat jak dla mnie a ja mechanikiem nie jestem.
|
31.07.2017, 23:29 | #99 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,904
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 22 min 2 s
|
nic nie przebije V-Stromow ja zawsze zdejmuje tylne kolo zeby sie nie wsciekac przy wykrecaniu tylnego napinacza takze z NAT nie jest zle
__________________
buziaki |
01.08.2017, 11:25 | #100 |
880220111
Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Malawa k/Rzeszowa
Posty: 1,050
Motocykl: XR 250R,XR 650R
Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s
|
Nowa AT bije Suzuki na głowę... Setki detali palstików i innego badziewia kolejna masakra dla mechanika.
__________________
Honda XR-oholik Doświadczalny Warsztat Enduro ADV https://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/ |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Numery serwisowe tarcz i klocków | panzer0873 | Hamulce, kola, opony | 4 | 11.11.2014 15:23 |
Afripedia - Regularne czynności serwisowe | ramires | Regularne czynności serwisowe | 36 | 16.03.2013 15:07 |