|
Gadżety / wyposażenie Dodatki, które możesz zamontować. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
30.09.2017, 12:02 | #31 |
Rugged roads
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
30.09.2017, 12:09 | #32 |
Moderator
|
Ha! I już wiem, że kilka rzeczy sobie kupię.
Dzięx.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła |
30.09.2017, 13:54 | #33 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Czekam na wrażenia z jazdy bo też rozpatruję RB Evo albo tuning w Hilltop.
Na razie skłaniam się w kierunku Hilltop bo to typowy tuning z hamownią w cenie (mam zniżkę więc byłoby też koło 300 elżbietek). Odpada też rozgrzebywanie moto. |
30.09.2017, 20:01 | #34 |
nOOb
Zarejestrowany: Jun 2013
Posty: 515
Motocykl: RD03
Online: 6 dni 6 godz 59 min 9 s
|
No ale taki tuning nie odbije się negatywnie na silniku?
Bo do mnie nie przemawia tok myslenia, ze w celu dostosowania się do coraz ostrzejszych norm czystości spalin producent po prostu zastosowal ubozsza mieszanke. Kij z tym, ze będzie się troszkę bardziej grzal - pomyśleli inżynierowie z Hondy! |
30.09.2017, 22:58 | #35 |
Właśnie, że na dobrą sprawę to nie jest tuning tylko optymalizacja pracy.
Powinno to wpłynąć korzystnie na trwałość, a nawet na zmniejszenie spalania-teoretycznie
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
01.10.2017, 00:27 | #36 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
Poniżej wykres AT z hamowni z Hilltop. Jak widzicie moc wzrosła niewiele, ale moment w dolnym zakresie do 4000 rpm już znacząco i jest lepiej ułożony: |
|
01.10.2017, 01:51 | #37 |
nOOb
Zarejestrowany: Jun 2013
Posty: 515
Motocykl: RD03
Online: 6 dni 6 godz 59 min 9 s
|
Zgoda, w teorii to powinno dzialac, niestety to pozostanie raczej nie do zmierzenia, w jaki sposób to wpłynie na trwalosc. No chyba ze komus po sezonie silnik stanie i tyle.
|
01.10.2017, 07:49 | #38 |
Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Zgierz
Posty: 1,377
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: duży :)
Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 25 min 18 s
|
Na trwalosc nie wplynie , a przynajmniej w sposob mierzalny. To nie czasy wiatrowcow, gdzie bogatsz mieszanka pomagala zapobiegac przegtzewabiu. Chlodzenie wiatrem dlatego poleglo- przez euronormy. A chlodzenie cieczą ogarnia temat podw. temp glowic przy ubogich mieszankach. Mniejszego zuzycia paliwa tez nie nalezy się spodziewac. Wzbogacenie mieszanki skutkuje wikszym spalaniem.
Wysłane przy użyciu Tapatanka
__________________
GS über alles!!! |
02.10.2017, 15:13 | #39 |
Wszyscy twierdzą że po zamontowaniu EVO spalanie nie wzrosła, a nawet spadło. Masz więcej mocy-mniej odwijasz.
Zobaczymy.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
02.10.2017, 15:47 | #40 |
Dokładnie. Mam Paśka 1.9TDI kiedyś 130KM teraz 200KM. Spalanie jak było między 5l a 7l tak cały czas jest. Niżej moment, inaczej dobrane SOI i DURATION i przy takiej samej dawce lepiej idzie.
|
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Tuning Afryki. | Tomasa | Wszystko dla Afryki | 118 | 18.01.2016 22:39 |
tuning stopki centralnej | Tomasa | Wszystko dla Afryki | 5 | 21.09.2013 22:12 |