26.02.2018, 12:20 | #71 |
Rąbnąłem się, pewnie przez ten chlapach od żuka hehe
|
|
26.02.2018, 12:24 | #72 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Wrocław
Posty: 111
Motocykl: X-challange, CRF1000l
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 18 min 33 s
|
Panowie
Nie ma co biś piany. czasy starej jakości nie poswrócą. Wynika to z kięgowych, materiałów, projektowania, norm , skrócenia cyklu życia produktu...itd Miałem wiele róznych moto a że sam dużo grzbię to mam pewne pojęcie, w tym kilka Katów: nowych i starych i też miały niedoróbki - np w nowej 690 po przebiegu 5-6 kkm padały łożyska od popychaczy zaworowych. Czy 990, która pod wzgędem serwisowania była największą wydumką :-) Jedno jest pewne NAT ma swoje wady (rdzewiaca rama mnie mocno wkurzyła) ale jezdzi świetnie, wyważona jest genialnie... Tak więc do wiosny ....:-) |
26.02.2018, 13:10 | #73 |
Stara afryka też miała gówniane plastiki. Raz położyłem ją na bok w błocie i boczek na 3 części się rozpadł. A ta tandetna karimata przy zegarach ...
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
26.02.2018, 13:37 | #74 |
Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,862
Motocykl: RD04
Online: 3 miesiące 1 tydzień 3 dni 3 godz 26 min 49 s
|
gdyby honda robiła plastyki jak ktm...
gdyby ktm robił silniki jak honda... :P
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
26.02.2018, 13:49 | #75 |
Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 451
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
Online: 6 dni 53 min 12 s
|
Po raz kolejny powiem, że chodzi o najnowszy produkt.
Łańcuch cieńszy od rowerowego. |
26.02.2018, 13:53 | #76 |
Śmieszy mnie, że ktoś chce zamienić nat na ktm ze względu na jakość... Jakość plastików owszem, ale z tego co pamiętam to 1190/1090 mają np z nieszczelnymi airboxami... wole mieć zerdzewiale szprychy, niż piach w silniku.
W 1290 niedzialający system bezkluczykowy to standard. W prawdziwych lc8 czyli 950/990 wycierające się wysprzęgliki i pompy sprzęgłą, wycierające się pompy hamulcowe, wypadające okienka inspekcyjne, wycierające się pompy wody, padające pompy paliwa, zapychające się filtry pomp paliwa, felgi z gównolitu, ja swoją po pierwszej przejażdżdce rozjebałem, a w pierwszysch rocznikach 950 powstawaly mikropęknięcia na felgach w okolicach nypli i to nawet w takich jeżdżących tylko po asfalcie. Puchnące naklejki na zbiorniku, łuszcząca się farba na boczkach niebieskich eSek, padające napinacze rozrządu, wyrabiające się cluch bustery, padające sprzęgielka rozrusznika itp... Tak, że tą jakość KTM to... ale KTM są cudowne i mimo tych bolączek odwdzięczją się przyjemnością jazdy i każdemu go polecę. Tak samo jest z NAT na pewno nie jest idealna, ale dla mnie jest naidealniejszym moto jakie w tym momencie mogę mieć.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
26.02.2018, 14:03 | #78 | |
Banned
Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
|
Cytat:
Swoją drogą jak to jest, jakość spada a ceny rosną...dziwne. |
|
26.02.2018, 14:04 | #79 | |
Cytat:
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
||
26.02.2018, 14:05 | #80 | |
Cytat:
Pytam, bo nie wiem. Bez złośliwości.
__________________
Wolniej ale dalej Cierpliwości |
||