|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
20.03.2018, 08:42 | #1 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,041
Motocykl: RD03
Online: 2 tygodni 3 dni 19 godz 28 min 14 s
|
XT1200 Z Super Terefere
Ktoś coś wie jakieś doświadczenia, uwagi Jak awaryjność i najważniejsze KOMFORT Jak to wypada w zestawie z podobnymi Ma być na dwie spore osoby + bagaż więc jak w temacie max "udźwigu" tego sprzęta A ten egzemplarz czy też jego własciciela ktoś zna : https://www.otomoto.pl/oferta/yamaha...-ID6ztP6a.html
Miał byś Gs ale jakoś czym dłużej się zastanawiam i liczę kasę to mi ni ch... to nie wychodzi I żeby nie było !! do szwędania solo mam średnia Terese 750 a to ma być na wakacje z żoną więc proszę nie pisać mi o wyższości świąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocą tylko doradzić Mam też na oku pewnego ADV ale nalot 115.000 mnie nieco krępuje - moto systematycznie serwisowane ale ... |
20.03.2018, 09:53 | #2 |
880220111
Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Malawa k/Rzeszowa
Posty: 1,050
Motocykl: XR 250R,XR 650R
Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s
|
Dość twardo zestrojony zawias,niektórym przeszkadza w podróżowaniu bo boli kręgosłup,słaba ochrona przed wiatrem.
Kilka km zrobiłem i wrażenia jakieś takie dziwne. Romans z tym motocyklem był krótki więc za wiele nie doświadzczyłem. Znam chłopaka co tym chwile jezdził i sprzedał,kupił GS-a.. Podpytam co sądzi jak użytkownik
__________________
Honda XR-oholik Doświadczalny Warsztat Enduro ADV https://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/ |
20.03.2018, 10:39 | #3 |
Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lisków
Posty: 250
Motocykl: TransAlp PD06/PD10
Online: 6 dni 19 min 58 s
|
Jak dla mnie, duży promień skrętu. Ogólnie; manewry to nie je to, czuć masę. Na szosie lepiej . Na sportowym trybie prac przy, mocniejszych odejściach, bardzo twardo silnik pracuje-czuć dużą pojemność, jak w wielu współczesnych dużych twinach. Na przyśpieszeniach wolałem używać "deszczowego", ale znów jakiś taki mulasty. Brakowało czegoś pośrodku. Może to kwestia przyzwyczajenia. Twardawe zawieszenie. Taki suv.
|
20.03.2018, 10:50 | #4 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,118
Motocykl: RD07a
Online: 4 tygodni 16 godz 5 min 21 s
|
Ja tylko 4 godziny na testowym spedzilem ale odczucia mam takie same. Twardo i od wiatru wydaje sie nie chronic nic. Po pobawieniu sie mapami zaplonu tylko sport wchodzi w gre przy jezdzie solo. Inne tryby wydaje sie ze strasznie zamulają. Ergonomia na moto dobra.
|
20.03.2018, 10:59 | #5 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Pogadaj z sylwestrem z advrider.pl, on tym nakulał trochę kilometrów i z tego co się orientuję to dalej ujeżdża.
|
20.03.2018, 12:15 | #6 |
Jeździłem krótko, bo tylko testowym. Od wiatru osłona taka sobie. Prowadzenie dobre. Sztywność zawieszenia mi nie przeszkadzała, ale ja mam słuszną masę to może "aż tak sztywne nie było"
To, co mi się bardzo nie podobało to odgłosy, jakie wydaje z siebie silnik. Miałem wtedy XTZ750 i odgłosy z 1200 przyprawiały mnie o zawrót głowy. Ale ponoć wszystkie tak brzmią... hmm... A co do tego egzemplarza to widziałem go ze dwa razy "na mieście". Kierownika nie znam. Można zapytać na FB - motocykliści w Krakowie AMA (taka grupa). Tam pewnie ktoś będzie kojarzył.
__________________
Wolniej ale dalej Cierpliwości |
|
20.03.2018, 12:59 | #7 |
Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: psary
Posty: 195
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 miesiąc 1 dzień 9 godz 8 min 41 s
|
ciekawostka...
Kiedyś w salonie Bmw ..była taka Tenere...jako testówka !!! Można było pojeżdzic sobie Gs a potem Tenere l znów Tenere Myślę ,że po takich testach....spadła chęć zakupu dużej Tenery... wszystko co napisane powyżej zgadza się z moimi odczuciami... za sztywne,za ciężkie ,nieporęczne....silnik robi wrażenie agresywniejszego od Gs.....ale po wjechaniu jakąkolwiek dziurę odechciewa się odkręcania.... |
20.03.2018, 13:05 | #8 |
Zarejestrowany: Nov 2010
Posty: 132
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 31 min 57 s
|
Xt 1200 nakręciłem 40 tyś, mam 1.9m i dobrze ponad 100 kg. Komfort na dalszych jazdach bardzo dobry(przelot jednorazowy 1300km), manewrowanie na twardym łatwiejsze niż ktm 1290 r. Pilnować trzeba sprych bo lubią się odkręcić i robią bałagan, uszczelniacze dyfra przy kole też potrafią puścić. Spalanie od 5 do 9. Po 2013 poprawiono pare rzeczy. Tryb tylko sport bo inaczej zamula.
|
20.03.2018, 13:07 | #9 |
Banned
Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
|
Bardzo ciężki, silnik taki nijaki, wrażliwy "brzuch" na uszkodzenia filtru oleju jak i miski nawet z fabryczną osłona. Kilka opowieści na necie o tym, np wjeżdżajac na kraweżnik gośc załatwil miskę Zdarzaja sie też przecieki w wale kardana. Osobiście wolałbym coś innego na podróże z pasażerem.
|
21.03.2018, 13:17 | #10 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Łódź
Posty: 1,290
Motocykl: RD01
Online: 2 miesiące 3 dni 12 godz 40 min 15 s
|
Paweł powiem tak próbowałem NAT i wybór padł na XT mały nie jestem lekki też jak dla emeryta do turystyki uważam zajefajny czy ciężki to rzecz względna , jeździłeś 1150 to znasz temat powtarzam nie jest to motor terenowy chociaż daje radę jak Dicovery jak dla mnie będzie pan zadowolony tylko po 2014 weż jak już. a co do trybu T czy zamula no nie wiem przecież to nie R
tak na szybko z minusów -słabe światła kaganki -prawa noga w deszczu masz wszystko to co na drodze -silnik jak w sieczkarnia albo jak w kacie ( osłona alu potęguje wrażenia ) -org kufry no powiedzmy że są -org manetki grzeją tak sobie Plusy -Wał i jeszscze raz wał -i kilka innych 20170803_152425 (Kopiowanie) (Kopiowanie).jpg [ATTACH] [/ATTACH] moto jak moto jedzie i skręca wież ze 3/4 to łącznik robi robotę jak coś więcej to na prv |