|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
07.05.2018, 11:07 | #11 |
Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Kleszczele/Jessheim.
Posty: 113
Motocykl: CRF1000L Black
Przebieg: rośnie
Online: 2 tygodni 1 dzień 20 godz 7 min 23 s
|
Dodam tylko od siebie,że u mnie w NAT przy nieco załadowanym moto i kierowniku na siedzeniu łańcuch jak struna nawet przy końcu dopuszczalnego zakresu.
Radzę sprawdzać jak ktoś siedzi. |
07.05.2018, 11:18 | #12 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
coś mi się nie chce wierzyć, że producent nie przewidział różnicy między pustym i załadowanym motocyklem, skoro przewiduje nawet postawienie moto do pionu przy kontroli oleju (a różnica na bagnecie w stosunku do kosy będzie z 2 mm).
jadąc do .kg i .tj byłem obładowany konkretnie, łańcuch naprężony był wzorcowo na pustym. Wg tego, co piszecie, to po tych 6 czy 7 kkm powinienem nie mieć zebatek, ale wymieniłem tylko zdawczą, bo miała już łączny nalot 20 kkm i minimalnie zęby były zjechane. |
07.05.2018, 12:14 | #13 |
Chyba po to jest ma pustym zakres, żeby uwzględniał pełne załadowanie
|
|
07.05.2018, 14:14 | #14 |
Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Kleszczele/Jessheim.
Posty: 113
Motocykl: CRF1000L Black
Przebieg: rośnie
Online: 2 tygodni 1 dzień 20 godz 7 min 23 s
|
To moje pierwsze moto w którym różnica na łańcuchu między załadowanym i pustym jest taka duża.
Nikomu nie każę robić jak ja. Po prostu uczulam na to żeby sprawdzić. |
15.05.2018, 11:03 | #15 |
Moderator
|
Faktycznie... powinien to przewidzieć. Te 3-4 cm luzu to może jest własnie ta tolerancja wystarczająca ...Trzeba sprawdzić to przy najbliższym załadowaniu większym tonażem moto, czyli za półtora miesiaca:))
__________________
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
15.05.2018, 11:11 | #16 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Raczej przewidział. Ja ustawiałem na pustym a po załadowaniu tobołami + pasażer nie było nadmiernego napięcia. Napęd ma ok 20 tysi (DID ZVMX) i nie ma śladów zużycia również na zębatkach. Jednak często widuję łańcuchy naciągnięte jak drut na sztywno a potem ludziska się dziwią że napęd zeżarło albo łożysko na wałku jebło.
|
06.06.2018, 09:01 | #17 |
nOOb
Zarejestrowany: Jun 2013
Posty: 515
Motocykl: RD03
Online: 6 dni 6 godz 59 min 9 s
|
dobre ludziki, napiszcie ktoś, jakie klucze (lub klucz) potrzebuje to odkręcenia tylnego kola zaraz wyjezdzam, a musze jeszcze te klucze kupic dziekuje bardzo
|
06.06.2018, 09:19 | #18 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Yeuopie, z całym szacunkiem. Pół świata objechałeś na moto więc weryfikacja jakie klucze są potrzebne do odkręcenia koła chyba jest w Twoim zasięgu .
|
06.06.2018, 09:21 | #19 |
nOOb
Zarejestrowany: Jun 2013
Posty: 515
Motocykl: RD03
Online: 6 dni 6 godz 59 min 9 s
|
Bez kitu - przeszedłem cale forum, przeszukałem czeskie forum, jutuba, instrukcje obsługi i nic. Ktos gdzies wspominal o 24 i 27mm, ale nie jestem pewien.
W dodatku poprzez zadanie pytania wlasnie weryfikuje rozmiar tego klucza ;-) |
06.06.2018, 09:25 | #20 |
Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,425
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s
|
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Szpila debila | RysiekO | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 14 | 24.03.2016 15:53 |