16.05.2018, 09:51 | #81 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
|
16.05.2018, 10:09 | #82 |
Banned
Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
|
w KTM to jest najbardziej poważna awaria jaka może wystapić, dlatego napisali general failure, innych problemów poza hornem KTM nie ma. A brak sygnału może być poważnym problemem jak krowa stanie na drodze.
|
16.05.2018, 10:22 | #83 | |
Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,425
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s
|
Cytat:
Zważywszy na fakt, że Hindusi mają 45% akcji KTM to wszystko z tym komunikatem jest w porządku. Klakson to najważniejsza rzecz. |
|
16.05.2018, 10:24 | #84 |
no tak, a silniki w 950 to koledzy rozbierają z nudów
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
16.05.2018, 10:50 | #85 |
Banned
Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
|
|
29.05.2018, 15:37 | #86 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Testy turbo swini sa w toku i jak na razie wypadaja bardzo pozytywnie. Minusy jakie zauwazylem to wibracje przy duzych predkosciach i pomimo wysokiej szyby i deflektora czasem trzeba sie lekko zgarbic by strumien powietrza nie bil w szczyt kasku. Moc i moment sa stanowczo wystarczajace a mapa offroad sie naprawde przydaje. Siedzenie moglo by byc wygodniejsze ale to kwestia do ogarniecia. Majac okazje znow polatac chwile CRF wiem ze dokonalem jedynego wlasciwego wyboru o rezultatach dalszych testow bede pisal z czasem . Pare fot z weekendowego latanka
20180526_100312.jpg 20180526_093609.jpg 20180527_130409.jpg 20180526_154830.jpg 20180526_105444.jpg 20180527_090758.jpg 20180527_092702.jpg 20180527_090833.jpg 20180526_102704.jpg 20180527_152751.jpg |
30.05.2018, 01:24 | #87 |
nOOb
Zarejestrowany: Jun 2013
Posty: 515
Motocykl: RD03
Online: 6 dni 6 godz 59 min 9 s
|
Gdzie ty masz takie ladne miejsca w Norwegii? Pochwal się, bo w przyszłym tygodniu tam jade ;-)
|
30.05.2018, 08:54 | #88 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Wszedzie w czesci miedzy Trondheim a Bergen Drogi RV63, 15,55,5, Gammel Stryn Vegen , Aursjøveien, itp.
|
19.06.2018, 09:45 | #89 |
Jakie jest realne spalanie 1190?
Powiedzmy jazda po wioskach, serpentynach? A jakie na autobanie jak się trzyma tak 150-170km/h
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
19.06.2018, 09:56 | #90 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
1190 przy jeździe 100-120 palił tyle co NAT 5-5,5l/100 km. Offem to nawet 9-9,5 łyknąć potrafił a po czarnym ogniem 7-7,5. Z tobołami.
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 16:37 |