15.07.2018, 12:12 | #31 |
Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,996
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 8 godz 58 min 2 s
|
1090 R to świety motocykl, lepsza pozycja niż w NAT, lepszy zawias.. no i KTM.. ale... W sumie to powodów jest kilka.. 1. Ekipa nam się nieco rozlazła.. coraz mniej w terenie latamy 2. z Racji przeprowadzki za Szczecin szukałem sprzętu którym cześciej polecę do miasta i tutaj NAT sprawdza się lepiej. 3. NAT była poprostu Tańsza w używkach 4. NAT ma automat 5. chyba trochę szukałem odmienności.. a 1090R to dla mnie poprostu nowoczesne LC8.. podobnie jedzie podobnie waży, podobnie oddaje moc.. tylko elektroniki więcej... rozpatrywałem też WOdniaka... ale po 2 godzinnych testach mi zupełnie przeszło.. jak bym miał siano rozpatrywałbym jeszcze Multistradę enduro.. bo silnik tego sprzęta to petarda.. aa i latałem też 1290R.. i też jedzie jak przecinak.. tylko za drogi i chyba za bardzo elektroniczny jak dla mnie..
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. |
15.07.2018, 12:22 | #32 |
Zarejestrowany: May 2014
Miasto: warszawa / siedlce
Posty: 370
Motocykl: RD03
Online: 1 tydzień 3 dni 11 godz 18 min 33 s
|
Co to jest WOdniak(a)
|
15.07.2018, 12:27 | #33 |
Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 387
Motocykl: Honda Wave 110i
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 10 godz 19 min 18 s
|
No i super. Rogal NAT to projekt, któremu kibicuję chociaż bardziej trzymam kciuki za projekt wywalenia rączek pasażera. Wtedy mógłbym wrzucić normalnego rogala, który leży i się kurzy
|
15.07.2018, 12:29 | #34 |
Ex, gratulacje. Niech służy bezawaryjne :-)
|
|
15.07.2018, 12:29 | #35 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,924
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 40 min 35 s
|
Dla mnie sensacja tej zmiany jest ze wziales DCT co Do SE ma sie to nijak. Swoją droga ta decyzja schlebia temu rozwiazaniu.
|
15.07.2018, 13:00 | #36 |
Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,996
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 8 godz 58 min 2 s
|
Pierwsze 500km w offie.. wykazało tylko braki w zawieszeniu.. DCT spisuje się nadwyraz dobrze... wręcz bym powiedział że pomaga jeździć sprawniej i szybciej..
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. |
15.07.2018, 13:03 | #37 |
Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,996
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 8 godz 58 min 2 s
|
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. |
15.07.2018, 14:46 | #38 |
hehe - ale zmiana gratulacje - no to ile panie , i dlaczego tak drogo za te 950 SE .
|
|
15.07.2018, 15:45 | #39 |
Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,996
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 8 godz 58 min 2 s
|
hehe.. SE sprzedało się w 1 dzień.. co ciekawe.. poszła w czarnuchowe łapy..
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. |
15.07.2018, 16:04 | #40 |
Czemu ona ma czarna przednia felge a tylna złotą ?
|
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Reflektory od fiata po latach... | Maniok | Wszystko dla Afryki | 17 | 06.05.2009 13:36 |