Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13.09.2018, 17:21   #11
Natalia Cattiva
 
Natalia Cattiva's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2017
Posty: 121
Motocykl: KTM LC4 / RD07a
Natalia Cattiva jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 19 godz 18 min 59 s
Domyślnie

Podepne sie pod temat.., na 5 biegu przy 2000-2500 obr. pojawia sie szarpanie, czy to norma w Afryce? (ponizej i powyzej jest raczej ok)
Natalia Cattiva jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.09.2018, 17:25   #12
Mallory
Moderator
 
Mallory's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,499
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
Mallory jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 8 godz 31 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Natalia Cattiva Zobacz post
Podepne sie pod temat.., na 5 biegu przy 2000-2500 obr. pojawia sie szarpanie, czy to norma w Afryce? (ponizej i powyzej jest raczej ok)
Szarpanie szarpaniu nierówne. Musisz sama ocenić czy jest naturalne. 2000 obrotów to na tyle mało, że jeżeli mocno odkręcisz na 5 to może szarpać łańcuchem - wtedy to naturalne - zbyt wysoki bieg do obrotów i chęci, ale może to też być nienaturalne... w miarę łatwo to ocenić. I nie dotyczy tylko afryki.\

PS. czy na pewno poniżej 2000 obrotów jest ok na 5 biegu?
__________________


Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien.
Mallory jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.09.2018, 17:27   #13
KORNIK
 
KORNIK's Avatar


Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Piwniczna-Zdrój
Posty: 1,019
Motocykl: RD04
Przebieg: 53000
KORNIK jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 3 godz 38 min 31 s
Domyślnie

Ale na 5 takie obroty, litości - oczywiście dla silnika.
KORNIK jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.09.2018, 18:45   #14
Natalia Cattiva
 
Natalia Cattiva's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2017
Posty: 121
Motocykl: KTM LC4 / RD07a
Natalia Cattiva jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 19 godz 18 min 59 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mallory Zobacz post
Szarpanie szarpaniu nierówne. Musisz sama ocenić czy jest naturalne. 2000 obrotów to na tyle mało, że jeżeli mocno odkręcisz na 5 to może szarpać łańcuchem - wtedy to naturalne - zbyt wysoki bieg do obrotów i chęci, ale może to też być nienaturalne... w miarę łatwo to ocenić. I nie dotyczy tylko afryki.\

PS. czy na pewno poniżej 2000 obrotów jest ok na 5 biegu?
Nie jest to naturalne. Nawet przy delikatnym odkrecaniu szarpie (pulsacyjnie) i wyglada to na zbyt mala elastycznosc silnika lub potrzeba synchro.

Stad pytanie.
Natalia Cattiva jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.09.2018, 19:55   #15
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Natalia Cattiva Zobacz post
Nie jest to naturalne. Nawet przy delikatnym odkrecaniu szarpie (pulsacyjnie) i wyglada to na zbyt mala elastycznosc silnika lub potrzeba synchro.

Stad pytanie.
Afryka sie nie jezdzi ponize 3000 obrotow
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.09.2018, 22:05   #16
Mallory
Moderator
 
Mallory's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,499
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
Mallory jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 8 godz 31 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Natalia Cattiva Zobacz post
Podepne sie pod temat.., na 5 biegu przy 2000-2500 obr. pojawia sie szarpanie, czy to norma w Afryce? (ponizej i powyzej jest raczej ok)
Cytat:
Napisał Mallory Zobacz post
Szarpanie szarpaniu nierówne. Musisz sama ocenić czy jest naturalne. 2000 obrotów to na tyle mało, że jeżeli mocno odkręcisz na 5 to może szarpać łańcuchem - wtedy to naturalne - zbyt wysoki bieg do obrotów i chęci, ale może to też być nienaturalne... w miarę łatwo to ocenić. I nie dotyczy tylko afryki.\

PS. czy na pewno poniżej 2000 obrotów jest ok na 5 biegu?

Natalia sprawdziłem sobie dzisiaj jadąc z pracy... choć nigdy tak nie jeżdżę. Wniosek - nie rób tak, nie jedź na 5 biegu z obrotami 2000 lub niższymi. Bardzo niszczysz skrzynie biegów, układ korbowo-tłokowy, łańcuch, zębatkę, wałek - to wszystko bardzo dostaje po tyłku jeżeli na 5 chciałabyś przyspieszyć ... wtedy jest ok 37 km/h i 5 bieg.
Nie rób tak radzę.
Pomijając, że nawet "czuciowo" i bez zrozumienia mechanizmów silnikowych ciężko tak jechać to wyższe obroty bardziej służą silnikowi - smarowanie lepsze, dynamika, moment obrotowy jest wyżej, łatwiej przyspiesza, stopa korby tak nie wali w wał, łańcuch nie jest szarpany maksymalnie itd itp...
__________________


Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien.
Mallory jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.09.2018, 22:24   #17
Many Bugs
 
Many Bugs's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2018
Miasto: Krosno Odrzańskie
Posty: 116
Motocykl: RD07
Many Bugs jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 23 godz 15 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Natalia Cattiva Zobacz post
Podepne sie pod temat.., na 5 biegu przy 2000-2500 obr. pojawia sie szarpanie, czy to norma w Afryce? (ponizej i powyzej jest raczej ok)
Błagam o litość dla Afry, ja jeżdżę zaledwie od dwóch m-cy i widzę że poniżej 3000 to nie ma co schodzić, a na piątym biegu takie obroty to zwyczajne morderstwo motoru.
Many Bugs jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.09.2018, 10:23   #18
Natalia Cattiva
 
Natalia Cattiva's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2017
Posty: 121
Motocykl: KTM LC4 / RD07a
Natalia Cattiva jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 19 godz 18 min 59 s
Domyślnie

Bardzo dziekuje, odpowiedz jest wyczerpujaca, oczywiscie macie racje, po prostu myslalam, ze ten silnik potrafi troche wiecej.
Natalia Cattiva jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.09.2018, 10:51   #19
tommi

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Łazy k/Magdalenki
Posty: 1,453
Motocykl: RD03
Przebieg: 65496
tommi jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 4 dni 17 godz 22 min 31 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Natalia Cattiva Zobacz post
Bardzo dziekuje, odpowiedz jest wyczerpujaca, oczywiscie macie racje, po prostu myslalam, ze ten silnik potrafi troche wiecej.

5ty bieg, 2k rpm, 37 kmh i ma nie szarpać?
Na 3 i 4tym biegu poradzi sobie bez zająknięcia, ale tak jeździć nie warto.
Na 2ce pójdzie na koło
Na 5ce spokojnie 70-180+. Mało?

Silnik afryki działa jak silnik elektryczny - ciągnie równo od samego dołu, ale cudów proszę nie oczekiwać...
tommi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.09.2018, 11:21   #20
Natalia Cattiva
 
Natalia Cattiva's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2017
Posty: 121
Motocykl: KTM LC4 / RD07a
Natalia Cattiva jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 19 godz 18 min 59 s
Domyślnie

Rozumiem, pytam gdyz sa motocykle ktorymi mozna jechac na 5 biegu 1100, pod gorke i to w 2 osoby
Chodzilo TYLKO o informacje - sprawdzenie elastycznosci/mozliwosci tego silnika, a nie samo turlanie sie na 5 biegu przy niskich obrotach Spokojnie..
Natalia Cattiva jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Nie wkreca się na obroty Mariusz-007 Silnik, sprzęgło, skrzynia 6 19.04.2018 15:48
Szarpanie łańcuchem mihoo Regularne czynności serwisowe 8 09.07.2017 12:46
wysokość, a obroty Wójcik Uklad paliwowy i wydechowy 5 19.03.2014 20:44
Nie wchodzi w obroty Szycha8 Silnik, sprzęgło, skrzynia 6 21.10.2012 20:58
Obroty a ładowanie Michal Układ elektryczny i zapłonowy 17 04.11.2010 00:35


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.