![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#71 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Moje zdanie jest takie że powinieneś zastosować swój przyrząd do wywieszenia otworu 3mm , następnie lewą piątka poprawić. Na 95% wyjdzie i reperaturka nie będzie potrzebna. Jeśli nie wyjdzie to dalsza procedurę znasz.
Fakt że 10nm to prawie nic ale oryginalny gwint to oryginalny, taka kultura techniczna ![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
![]() |
![]() Cytat:
kilka razy rozgrzalem okolice palnikiem i schladzalem sprayem Wurth -40 st. rysunek zachowuje rzeczywiste proporcje.
__________________
buziaki ![]() Ostatnio edytowane przez szynszyll : 26.09.2018 o 11:16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
![]() |
![]()
ok - czyli podejde w ten sposob. prawa 3mm, potem lewa 5 i wykretak rozumiem?
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
![]() Sprajami mrozacymi można sobie jedynie ciśnienie podnieść w tym przypadku ![]() |
|
![]() |
![]() |
#75 |
![]() |
![]()
taki nowy pomysl na ustalacz mi przyszedl do glowy. korzystajac z tego ze w otworze z urwana sruba mamy wglebienie na tuleje ustalajaca 8x10 to latwiej mi bedzie wyznaczyc centrum otworu i zachowac to ustawienie. wytocze dwa elementy ustalajace jak na rysunkach. jeden bedzie mial centralny otwor prowadzacy fi 3mm, drugi fi5mm. do tego bedzie ramie z blachy dokrecane sruba m10 do karteru tak aby tuleja ustalajaca sie nie poruszyla w czasie wiercenia. jakies slabe strony pomyslu?
p.s. nowe tulejki bralem tu: [url]https://www.agmot.pl/ bede je musial stoczyc o 2 mm. w hondzie wychodzi z wysylka 37pln.
__________________
buziaki ![]() Ostatnio edytowane przez szynszyll : 26.09.2018 o 15:30 |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2012
Posty: 46
Motocykl: FJR 1300
![]() Online: 1 miesiąc 15 godz 18 min 45 s
|
![]()
Jak założysz już tulejkę ustalająca 5 mm to nie da rady wykręcić tego gwintu lewym wiertłem, bo gdy zacznie się już wykręcać to dojdzie do tulejki i dalej nie pójdzie. Mając już prowadzenie 3mm to można się pokosić na wiercenie z ręki albo o zastosowanie innego centrowania.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
![]() |
![]()
slusznie. czyli wykonam ustalacz 3mm a 5mm przekonstruuje tak aby pozostawial miejsce dla sruby.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
![]() |
![]()
oki doki ide do Śrubresu zamówic lewa 5-ke. na cos szczegolnego zwrocic uwage? sa jakies tego wersje? ktoras bedzie bardziej odpowiednia?
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jaki dokładnie jest gwint na szprychach AT?? | JarekAT | Hamulce, kola, opony | 1 | 04.09.2013 11:49 |
Gwint czujnika ciśnienia | paku | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 13 | 03.09.2009 16:26 |