|
Akcje serwisowe Czyli dział, gdzie producent dał ciała i to naprawia na swój koszt |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
25.12.2018, 20:50 | #51 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
A ja wczoraj dostałem następujący liścik wigilijny od Hondy UK. Dziwi mnie tylko październikowa data na liście.
|
26.12.2018, 02:10 | #52 |
Zarejestrowany: Apr 2017
Miasto: Marynino
Posty: 543
Motocykl: NAT`18
Przebieg: rośnie
Online: 3 tygodni 5 dni 7 godz 17 min 14 s
|
Moto odebrałem w sierpniu, jak tylko opublikowano info o akcji ze stopką pytałem w serwisie - nic nie wiedzieli.
Parę dni temu zadzwonili, że przy najbliższym serwisie zrobią. Podobno wcześniej nie mieli potwierdzenia 😁
__________________
lepiej patrzeć na to, czego nie można puknąć, niż puknąć to, na co nie można patrzeć... |
27.12.2021, 12:51 | #53 |
Odświeżę trochę temat. U Pomira obiecywali się skontaktować jeszcze na koniec lata i nic. Teraz sobie myślę, że sam bym tam zajrzała tylko nie mam czym. Da się kupić tanio (może wypożyczyć) i samemu sprawdzić co się tam dzieje w zbiorniku? No i żeby na iOS poszło
Ostatnio edytowane przez muszel72 : 27.12.2021 o 12:58 Powód: Grzechota |
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Książka serwisowa | BLOB | Regularne czynności serwisowe | 9 | 08.09.2009 00:14 |