Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Gadżety / wyposażenie

Gadżety / wyposażenie Dodatki, które możesz zamontować.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23.02.2019, 16:03   #151
WieniuZiel
 
WieniuZiel's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2018
Miasto: Poznań
Posty: 107
Motocykl: CRF1000Dct
WieniuZiel jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 godz 35 min 2 s
Domyślnie

Myku, tu poza Tobą nikt nie umi, także robimy co możemy z silnikami i wydechami, by jakoś to jechało do przodu.
WieniuZiel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23.02.2019, 21:29   #152
ex1
 
ex1's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,996
Motocykl: CRF1100
ex1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 8 godz 58 min 2 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał madafakinges Zobacz post
https://storage.sbg1.cloud.ovh.net/v...+ORIGINALE.pdf

Do spokojnej jazdy nie wiem czy jest sens wywalać kata i zostawić ori wydech, zobacz jaka dziura robi się poniżej 4tyś...

https://storage.sbg1.cloud.ovh.net/v.../GP-14220E.pdf

Pełen układ poprawia sytuacje, ale w każdym razie bez kata koniecznie mapowanie silnika żeby na ubogo nie jeżdził
dziś.polatałem.. specjalnych dziur nie czuć...
ale to sytuacja przejściowa.. chce latać a muszę zrobić przejściówkę i mocowanie tłumnika... będzie latało z akrapem..
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
ex1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.03.2019, 16:02   #153
ex1
 
ex1's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,996
Motocykl: CRF1100
ex1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 8 godz 58 min 2 s
Domyślnie







ok.. to mamy całość układu praktycznie zakończoną.. wraz z naklejką mocy też..

odczucia.. nooo jest moc.. . Akrap podaje wzrosty dla swojego układu o jakieś.5KM i ok 7,2Nm więcej ..
oczywiście nie jest to z kombinacją.końcówki jaką.dobrałem.. ale.. myslę.że nie jest gorzej..

Zasadniczo motocykl pracuje z DB-kilerem bardzo przyjemnie, lekko basowo, głośność porównywalna jak OEM. Po wyjęciu zatyczki jest rycząco przerażający . zasadniczo dobre tylko na Tory lub jakieś imprezy rajdowe na codzień raczej nie do jazdy

odczucia mocy.. jest mega fajnie.. wkręca się na obroty bardzo żwawo.. przynajmniej tak dobrze jak LC8 jak nie lepiej..
noo i mamy też jakieś.5-7 Kg mniej napewno..
jestem bardzo zadowolony
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
ex1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.03.2019, 16:08   #154
madafakinges
 
madafakinges's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,946
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 2 tygodni 5 dni 22 godz 46 min 22 s
Domyślnie

z tą wagą to jesteś optymistą...
Cały układ waży 8.5 kg, kolektor krapa jest lżejszy o 700g końcowy ori tłumik to 4,6kg, ogólnie jest lżejszy niż na to wygląda, więc max 3.5kg zaoszczędziłeś.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.03.2019, 18:21   #155
ex1
 
ex1's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,996
Motocykl: CRF1100
ex1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 8 godz 58 min 2 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał madafakinges Zobacz post
z tą wagą to jesteś optymistą...
Cały układ waży 8.5 kg, kolektor krapa jest lżejszy o 700g końcowy ori tłumik to 4,6kg, ogólnie jest lżejszy niż na to wygląda, więc max 3.5kg zaoszczędziłeś.
noo dobra zmobilizowałeś.mnie do poważenia wszystkiego..

no więc tak tłumnik i kolektor OEM ważą razem 8,0 kg
z czego Tłumnik mniej więcej 5 kg kolektor 3 kg
kolektor Akrapa jest 0,8 kg lżejszy czylli waży jakieś.2,2kg
a sam tłumik waży maks 1,5 kg (on jest naprawdę.leciutki- tytanowy)
a nawet bym obstawiał 1 KG.
czyli zysk na wadze jest gdzieś w tej okolicy tych 5 kg
7 kg to rzeczywiści przesada .. tak sobie strzelałem na oko


hehe.. ale jeszcze ze 3 kg odeszły z Aku no weszła litówka..
razem z 7-8 kg mniej.. doliczając płytę i gmole, amor i grubsze sprężyny kręcę.się.pewnie w okolicach wagi OEM
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
ex1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.03.2019, 22:12   #156
SMP
 
SMP's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Kraków
Posty: 88
Motocykl: CRF1100AS
Przebieg: 25000
Galeria: Zdjęcia
SMP jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 dni 13 godz 32 min 16 s
Domyślnie

ja trochę pod prąd do tego wątku... chciałbym ciszej a nie głośniej coś polecacie? nie mam w zwyczaju jazdy z zatyczkami bo spotify leci w tle, a niestety w mojej NAT ('19) wydech jest dla mnie ciut za głośny. Oczywiście przy jeździe na krótkiej trasie to nie problem i jest fun, ale już robiłem takie w okolicach 500km i widzę tu spory problem, zwłaszcza jak będę miał zamiar przelecieć kilka kkm

--

https://facebook.com/SztukaMotoPodrozy/
__________________
www.facebook.com/SztukaMotoPodrozy

SMP jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.03.2019, 23:13   #157
madafakinges
 
madafakinges's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,946
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 2 tygodni 5 dni 22 godz 46 min 22 s
Domyślnie

Remus z Ori dbkillerem jest cichszy od Ori.
Albo tłumik od 16-17r.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.03.2019, 23:20   #158
bigboykr
 
bigboykr's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2014
Miasto: Kraków
Posty: 657
Motocykl: nie mam AT jeszcze
bigboykr jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 17 godz 58 min 18 s
Domyślnie

Cichszy kask.. albo jedź szybciej, hałas zostanie z tyłu
Z kaskiem to akurat poważnie. W moim E1 mam dość cicho. Ostatnio pojechałem w innym i byłem mocno zdziwiony, że akrap mi się drze
__________________
Wolniej ale dalej
Cierpliwości
bigboykr jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.03.2019, 23:30   #159
Novy
Moderator
 
Novy's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,412
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Novy jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 2 godz 8 min 40 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał madafakinges Zobacz post
Remus z Ori dbkillerem jest cichszy od Ori.
Albo tłumik od 16-17r.
Mada, jak myślisz - gdybym wymienił tłumik w swojej (2017) na nowszy (z 2018) to czy silnik mógłby zacząć gorzej pracować czy to ten sam tłumik i nie byłoby kompletnie żadnej różnicy?
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
Novy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.03.2019, 23:33   #160
madafakinges
 
madafakinges's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,946
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 2 tygodni 5 dni 22 godz 46 min 22 s
Domyślnie

Nie ten sam tłumik ale silnik gadał by na pewno ok.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Amortyzator tył - dostępne opcje - opinie sluza Wszystko dla Afryki 84 06.09.2022 13:05
Alarm w crf1000l Witja Układ elektryczny i zapłonowy 10 13.01.2019 10:45


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.