|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
14.03.2019, 16:25 | #231 |
Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,996
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 8 godz 58 min 2 s
|
ściagacze do sprężyn na alegro kosztują 30 zł..? jakos tak.. :d
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. |
27.03.2019, 00:04 | #232 |
Zarejestrowany: Sep 2017
Miasto: Kostrzyn nad Odrą
Posty: 315
Motocykl: CRF1100
Online: 2 tygodni 4 dni 12 godz 16 min 7 s
|
Ok, Pany podzielę się informacja na temat wymiany sprężyn z oryginalnych na te z touratecha (+2cm).
Sprężyny odczuwalnie twardsze już przy montażu. Motocykl rzeczywiście jakby stał troszkę wyżej, szczególnie tył jakby nabrał charakteru. Sag tylny starałem się ustawić książkowo, ale mimo wszystko delikatnie mu brakowało, ale minimalnie (sprawdzę jeszcze raz po przejechaniu kilku kilometrów, żeby sprężyna się ułożyła), napięcie sprężyny pokrętłem w granicach połowy zakresu, a nie na maxa jak to było na standardowej sprężynie. Przód stwierdziłem, że ustawie fabrycznie wg serwisów-ki (stwierdziłem, że przy tych sprężynach i oleju powinno być ok.) Pierwsze wrażenia około 2 godzin testu. Jest zaje.....e, z tapczanowego czołgu terenowego sprzęt zamienił się w zwinnego rosomaka . Tył, wybiera nie wyrzuca już w powietrze na dziurach, wychodzenie z szutrowych zakrętów z uślizgiem w pełni odczuwalne i dozowalne (wcześniej niby też można było, ale jakoś trudniej). Przód, wcześniej twierdziłem że przód jest w miarę ok, o jak się myliłem, teraz to jest elegancja, nie wiem czy była to wina tyłu, że nie wyrabiał i przód dostawał bardziej czy jednak ten upgrade też tak poprawił przód, mianowicie mniejsze nurkowanie , zawieszenie sztywniejsze, nie wykazuje tendencji do chęci dobicia do końca zakresu zawieszenia (wcześniej potrafiło dobić). Ustawienia fabryczne wydają się być jak najbardziej ok w tym przypadku ( może delikatnie zmiękczę regulacje dobicia). Ogólnie jestem pozytywnie zaskoczony, tak jak kiedyś powiedział mi Broda nie ten motocykl-potwierdzam. aaa i jeszcze pochwalę się jednym zabiegiem, który też zrobił mój dzień, zmieniłem zębatkę zdawczą z 16 na 15 zębów. Kurcze jak mi to pasuje, w końcu chce iść na koło z dwójki, silnik elastyczny i ciągnie od samego dołu bez żadnego szarpania łańcuchem. No po prostu rżnie jak dzik . Banan z gęby dzisiaj nie schodził |
27.03.2019, 00:13 | #233 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Z tą zdawczą też tak miałem, ale a) dostał ślizgacz po dupie, b) łańcuch szybko się posypał. Może to przypadki, ale teraz dałem z przodu OEM, a z tyłu powiększyłem.
|
27.03.2019, 08:15 | #234 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,924
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 40 min 35 s
|
Gratuluję! Brałeś progresy na przód +2cm? Tył ma jakieś oznaczenie twardości w zależności od wagi kierowcy czy jest tylko jeden rodzaj.?
|
27.03.2019, 12:44 | #235 |
Zarejestrowany: Sep 2017
Miasto: Kostrzyn nad Odrą
Posty: 315
Motocykl: CRF1100
Online: 2 tygodni 4 dni 12 godz 16 min 7 s
|
sneer, będe obserwował, brałeś z tłumikiem drgań, czy bez? (inną sprawą jest że licznik przekłamuje jeszcze bardziej mając 120 na liczniku gps wskazywał 105, ale mentalnie wglowie się zapierdziela )
Myku tak brałem zestaw plus 2cm z progresami na przodzie, bo taką wtedy (październik) znałem opcje, czy teraz bym wybrał liniowe jak ex nie wiem?, ciężko mi określić, które lepsze, na pewno to co mam jest dużo lepsze od standardu. Nie zwróciłem uwagi czy było jakieś oznaczenie na tylnej sprężynie. Waga kierowcy jest 99,9kg , i tył jest ok. |
27.03.2019, 13:38 | #236 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
miałem bez tłumika drgan, po paru tysiącach złapała luz. Być może dlatego szybko lancuch wykończyła.
|
30.03.2019, 10:47 | #237 |
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
30.03.2019, 11:07 | #238 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,924
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 40 min 35 s
|
I co o tym myślisz? Cena jak za wilbersa
|
30.03.2019, 11:10 | #239 |
Tylko że w tej cenie masz wilbersa bez regulacji napięcia sprężyny za którą trzeba dopłacić.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
30.03.2019, 11:17 | #240 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,924
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 40 min 35 s
|
To jak żyć panie Premierze? Pytanie jeszcze co to za sprężyna.
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Upgrade hamulcowy | iwan | Hamulce, kola, opony | 17 | 12.09.2014 22:26 |
Wymiana adaptacja innego zawieszenia w Africe | Adagiio | Rama, zawieszenia, napęd | 8 | 10.03.2009 23:00 |