|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
11.04.2019, 12:38 | #31 |
W tym budżecie to DL 650. Zapomnij o zabytkach. Popytaj ludzi, którzy mieli transalpy i jeździli lub nadal jeżdżą na DL-u.
Ostatnio edytowane przez JarekO : 11.04.2019 o 13:23 |
|
11.04.2019, 12:50 | #32 |
Bierz Afrykę.Za 14-15 tyś możesz wyrwać ładną nie zjechaną sztukę no może nie 2002.Pierwszy raz widziałem na wystawie w 1993 w Dortmundzie malowanie jak tu gdzieś opisane ,milka,RD-O7.Po dwudziestu latach kupiłem identyczną milkę! z przebiegiem 91tyś.7 Lat u mnie.Bardzo mi leży ten motocykl i obecnie następna 07 z małym nalotem-była wystawiona 1 dzień.Szukaj cierpliwie.
|
|
11.04.2019, 13:01 | #33 |
Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 451
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
Online: 6 dni 53 min 12 s
|
Polecam na pierwsze moto Transalpa. Osobiscie mialem na powrot do motocyklizmu transalpa 650. Teraz na początek proponowalbym 700 bo ma abs, ale to jedyny powod. Z tego motocykla mozesz wskakiwac w Afryki lub moze cos innego Ci sie spodoba.
Ja przeszedlem na crf100 i czuje sie na niej jak w domu. Polecam |
11.04.2019, 14:26 | #34 |
Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Łódź
Posty: 202
Motocykl: Czym popadnie
Online: 4 tygodni 18 godz 37 min 6 s
|
Pytasz na forum afryki, co kupić, to spodziewaj się raczej jednoznacznych odpowiedzi. Ja na twoim miejscu przejechałbym się trampkiem 600, 650, afryką, xt660z tym nowszym, DLem 650 i 1000. W tej kolejności. Zobaczysz co ci najbardziej pasuje i wybierzesz. A sentymenty, miłości, "legendarność", wygląd i inne animozje to już druga rzecz, bardzo nieobiektywna, bo każdy wie, że obiektywnie afra jak i trampek słabo przyspiesza, nie hamuje, jest przestarzała i ociężała, ale ma swoich nabywców mimo wad. Obiektywnie patrząc, jest kilka lepszych sprzętów, więc nikt ci tu do końca dobrze nie doradzi. Z resztą przyjedź na jakiś zlot, może ktoś da popróbować i przy okazji zobaczysz to o czym mówię. Każdy niby tę Afrykę lubi, ale jakoś coraz więcej tam zupełnie innych sprzętów.
Ostatnio edytowane przez stanley : 11.04.2019 o 14:32 |
11.04.2019, 14:38 | #35 |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
"Szukam czegoś z kategorii turystyczne enduro, które dobrze poradzi sobie w lekkim terenie, ale też sensownie pojedzie na szosie. Interesują mnie dalsze wypady, szczególnie na wschód Europy, a może i nawet Eurazji
Nie mam wiedzy mechanicznej, ani zamiłowania w tym kierunku, dlatego też zależy mi na niezawodnym sprzęcie" Kolega oczekuje sensownej odpowiedzi Biorąc pod uwagę umiejętności w jeździe, obsłudze motocykla, budżecie i zainteresowania podrozniczego Jest jeden motocykl - Trampek 600 Nie 650, nie xrv 750 Warto wziąć pod rozwagę moto Marcina B.B
__________________
|
11.04.2019, 14:39 | #36 |
Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,206
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 18 godz 25 min 52 s
|
Jeśli chcesz nowocześniejszy, to za pół ceny NAT kupisz NC750X. Ja też drapię się po kieszeni, a chciałbym newkę sztukę, żeby pojeździła z 10 lat bez dodatkowych inwestycji i zacząłem się oglądać za NC750X z DCT.
Na dalekie trasy z małym doświadczeniem, ABS i kontrola trakcji to dobry wybór. IMO. A jakby jeszcze dołożyć do DCT... Uuuu panie! Zastanawia mnie tylko, dlaczego ten NC750X jest tak mało polecany?! |
11.04.2019, 14:52 | #37 |
Zarejestrowany: Nov 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 249
Motocykl: CRF1000D
Online: 2 tygodni 3 dni 17 godz 26 min 53 s
|
Bo tu na forum jak ktoś pyta o lekki teren, to większość widzi od razu błoto po kolana, piasek jak na pustyni i przeprawy rzeczne w wodzie po pas
NC750X to super maszyna, minusem jest mały zbiornik, ale z kolei mało pali. Po szutrach da się nią spokojnie jeździć, polne drogi też nie są jej straszne. Autostradą też można śmiało jechać (140 bez męczenia się, 170 jak jest taka potrzeba) Jeszcze jeden minus jest taki, że jak się zapakuje takiego np banana, albo przypnie jakieś namioty i inne torby na tylnej części kanapy, to przy każdym tankowaniu trzeba to zdejmować. DCT jest stworzona do tego motocykla, silnik przyjemnie basowo sobie mruczy. Gdyby mnie nie było stać na afrykę to kupiłbym właśnie nc750x |
11.04.2019, 16:18 | #38 | |
Cytat:
|
||
11.04.2019, 16:57 | #39 |
Nowy DL to juz w ogóle szosówka jest- jezdziłem
poprzedniego miałem- zrobiłem 20tys. (model K7), niestety w teren- w sensie nawet piasek się nie nadaje bo ma tak rozłożone masy, ze zakopuje się od razu przednie koło a trampek czy Afra bez problemu to przejeżdża |
|
11.04.2019, 17:39 | #40 |
Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,206
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 18 godz 25 min 52 s
|
Jeśli kiedyś kupię za 70 klocków nówkę NAT, czy nawet NC750X, to nie po to by topić go w błocie. Do tego wystarczy dowolny używany 250 za pół ceny kufrów do Africy.
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
QMapShack - alternatywa dla BaseCamp | diego | Mapy | 1 | 07.06.2018 08:45 |
AGV AX-8. Alternatywa dla Shoei Hornet? | Miklaz | Kaski | 127 | 02.10.2012 18:59 |