![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju
![]() Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 1,037
Motocykl: RD03
Przebieg: 12 000
![]() Online: 1 miesiąc 1 dzień 11 godz 3 min 42 s
|
![]()
Od jakiegoś czasu, coś zaczęło tłuc się z tyłu w mojej trójce i nie mogłem dojść co.. Dzieje się to na dużych nierównościach , zwłaszcza gdy jest szybko, metaliczny dzwięk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,773
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
|
![]()
Marcin, bierz Huzara.
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Huzara, albo.... Leo Vince SBK - ładniej gada i jest wyraźnie wytrzymalszy... jak się weźmie oba w rękę to różnica jest kolosalna. Używane oczywiście w super stanie są w cenie nowego huzara... dorobić dolot to nie problem.
__________________
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Otwórz z tyłu (od strony koła) oryginał i zobacz co brzęczy. Taką operację robił znajomy i lokalny spawacz-złota rączka połatał wnętrze i poszycie jak chirurg.
Huzar grzmi gorzej, niż oryginał ( jak dla mnie). Jest dużo lżejszy, niż oryginał. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
Kolektory dobrze dokrecone do cylindrów
![]() W tym układzie wszystko może rezonowac w pewnym zakresie obrotów więc nie byłbym taki pewny że to tłumik. P.S. doszedłeś co halasowalo w przednim błotniku ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2015
Miasto: DOLNY ŚLĄSK
Posty: 128
Motocykl: nie mam jeszcze AT... jeszcze...
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 2 godz 32 min 30 s
|
![]() Cytat:
jak coś to pisz na ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
![]()
jeśli to tłumik to masz przegrody już pourywane i trzeba jak Artek pisze otworzyć w niewidocznym miejscu i spróbować mu zrobić sekcję.
inna sprawa, że też coś tam spawam ale jak Majowi zaspawywałem dziury w tłumiku w trójce, którą przelotnie miałem to w deklu, który jest dość gruby naprawdę nie było do czego się pokleić. w srodku moze być jeszcze gorzej. mam teraz do naprawy tłumik do gl1000 kumpla i tam jest to samo - gruz. czekam na jakiś czas, żeby to zrobić bo to będzie zabawa na 102. szukaj używki leovince sbk jak chłopaki piszą. IMO nie ma lepiej brzmiącego wydechu w Afryce, nawet na pusto nie ma chamstwa a jest piękny bas. motad venom, którego wpuściłem w polski rynek dwie palety ![]()
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() |
![]()
A ja na początek założył bym drugi wydech i sprawdził czy faktycznie tłucze się tam, gdzie podejrzewasz.
Jakby co mam oryginał z demontażu na handel ![]() Rozwiercony przez jakiegoś tunera w środku, ale lipy dźwiękowej raczej dużej nie ma. Tu fotki jego wyłuskasz, jakby co. http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=34978 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2017
Posty: 121
Motocykl: KTM LC4 / RD07a
![]() Online: 1 dzień 19 godz 18 min 59 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju
![]() Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 1,037
Motocykl: RD03
Przebieg: 12 000
![]() Online: 1 miesiąc 1 dzień 11 godz 3 min 42 s
|
![]()
Dzięki za odzew w sprawie
![]() ![]() ![]() Oryginału myślę że nie ma sensu montować, nawet naprawionego, ale na razie poczeka sobie na zimę i może go ponaprawiam Ostatnio edytowane przez Widmo80 : 13.06.2019 o 23:11 |
![]() |
![]() |