03.07.2019, 10:56 | #51 |
Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,206
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 18 godz 25 min 52 s
|
|
03.07.2019, 11:36 | #52 |
Efekt bardzo podobny do DCT osiągniesz w manualu z QS, sprzęgło zostanie tylko do ruszenia, plus oszczedzisz 10 kg
|
|
03.07.2019, 11:45 | #53 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Można też wywalić ori i dać Rekluse jak ktoś nie chce sprzęgła. No i gasł nie będzie jak to bywa w DCT .
|
03.07.2019, 11:49 | #54 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
to w ogóle nie problem, ostatecznie każde sprzęgło będzie zużywać się 2x wolniej
tam jest dość skomplikowane sterowanie, i elektronika, i elementy wykonawcze, i czujniki. Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka |
03.07.2019, 11:52 | #55 | |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 46 min 22 s
|
Cytat:
przy układzie wtryskowym też masz elementy wkonawcze oraz czujniki więc takie generalizowanie jest pozbawione sensu możesz też nie dostać urlopu lub pogoda się załamie i też nie pojedziesz DCT ma więcej zalet jak wad, dla każdego jednak te zalety i wady mają inna wagę. |
|
03.07.2019, 12:00 | #56 |
Autobanned.
|
Odpowiedź wyjaśniająca wszystko. Ja 90 % latam po mieście - nie wyobrażam sobie nic innego niż automat. Gdy kiedyś zdecyduje się zamienić moją królowej na nową. Automat i ABS - to jedyne plusy jakie widzę wymiany, przy moim przebiegu wahającym się od 2 do 4 tys / rocznie . Jak tylko pojawi się DCT z 2016 to birę
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
|
03.07.2019, 23:49 | #57 |
Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,206
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 18 godz 25 min 52 s
|
Bukowski, żartowałem tylko...
Wszystkie te nowe motongi, wydają się jakieś takie coraz bardziej awaryjne. |
04.07.2019, 01:26 | #58 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
zresztą, czy ktoś słyszał o wysypanej skrzyni manualnej w NAT? Bo o problemach z DCT trochę w sieci wisi... A i to, zakładam, z jazdy szosowej głównie. utop parę razy NAT z DCT, wtedy pogadamy o generalizowaniu :P Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka |
|
04.07.2019, 08:06 | #59 | |
Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,792
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
Cytat:
Tak samo moglibyśmy demonizować układ CDI ze zmiennym kątem zapłonu - bo to czujniki i elektronika - a najlepszy zapłon to po prosty przerywacz. Tylko potem chcemy małe spalanie, dużą moc, niską wagę... Co do zmiany biegów zawsze mamy opcję zmieniania ich "bez sprzęgła". Działa prawie jak automat W sumie w rd07 nauczyłem się zmieniać biegi przy delikatnym dotknięciu sprzęgła i zmiany praktycznie nie było czuć. Ale działało to tylko w górę. W 125 zmieniałem bez sprzęgła w górę i dół kilka razy, i fajnie to działało. I jeszcze jest jedna zaleta "elektroniki" a mianowicie diagnostyka. Do samochodów można kupić na aliexpres czytnik obd2 i jak auto stanie, zapali się check engine to sprawdzamy i wiemy o problemie (czasami zanim on wystąpi). Sent from my SM-J600FN using Tapatalk |
|
04.07.2019, 08:53 | #60 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
|
|