29.08.2019, 14:12 | #191 |
IMG_20190824_170454.jpg
Ostatnio kapeć przód, za mało miałem powietrza i przyszypało dętkę na ostrym kamieniu... nie dałem talku do opony... mea kulpa. 20 min i po sprawie.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
29.08.2019, 14:21 | #192 |
Myślałem, że masz bezdętki...
|
|
29.08.2019, 14:22 | #193 |
Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Ostrowiec Św.
Posty: 480
Motocykl: KTM 640, NAT
Online: 3 miesiące 5 dni 20 godz 48 min 30 s
|
Ile to jest "za mało" dla takiego motocykla?
|
29.08.2019, 15:07 | #194 |
Bezdętki mam na szosókach.
1,7-1,8 miałem. Na szybkie szutrówki to za mało dla takiego kloca z takim cielskiem na pokładzie, tym że dlamnie szybki szuter to zdecydowanie 3 cyfrowa prędkość.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
30.08.2019, 10:14 | #195 |
Zarejestrowany: Jul 2016
Miasto: Kościerzyna
Posty: 46
Motocykl: CRF 1000A
Przebieg: 50000
Online: 1 tydzień 7 godz 47 min 34 s
|
Taśma 4412N jest grubsza. Szerokości tej taśmy są różne, ja kupiłem np. 25mm. (idealnie pasuje na przednią felgę). Tył zrobiłem tak jak na zdjęciu. Najpierw taśmą zakleilem po dwa nyple, a później (dla spokojności) jeszcze jedna warstwa. Mam zrobiony przód i tył. Na razie 6,0 tyś.przejechane i bez problemu.
|
30.08.2019, 12:30 | #196 | |
Cytat:
__________________
MOTOCYKL JEST JAK MEDIA MARKT-NIE DLA IDIOTÓW. |
||
31.08.2019, 10:58 | #197 |
Zarejestrowany: Jul 2016
Miasto: Kościerzyna
Posty: 46
Motocykl: CRF 1000A
Przebieg: 50000
Online: 1 tydzień 7 godz 47 min 34 s
|
|
01.09.2019, 00:16 | #198 |
Też tam brałem. Dziś w szybkim i wolnym offie 230 km, w tym też asfalt. Bez problemów.
|
|
01.09.2019, 00:20 | #199 |
Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 201
Motocykl: SD06
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 58 min 21 s
|
|
29.05.2020, 13:18 | #200 |
Moderator
|
Było już ale boli więc przypominam: nie zapominajcie o przesmarowaniu rantu/krawędzi po zmianie dętki. Wczoraj sobie o tym przypomnieliśmy jakoś przy 4 bar :-) Kompresorek Wilmat dzielnie walczył do końca skali (~5,5 bar) ale jedna strona uparcie stawiała opór. Pomogło upuszczenie do 1 bar i krótki slalom - po dopompowaniu do nominalnego ustąpiły bicia i można było kontynuować zjazd do bazy.
Pacjent to Mitas E07+ na tylnym kole. A stracony dodatkowy czas na wymianę poskutkował na finiszu koniecznością uprawiania kolejnego slalomu - tym razem pomiędzy sarnami. |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przelewa paliwo w terenie | SóHY | Uklad paliwowy i wydechowy | 12 | 19.08.2012 16:00 |