03.01.2020, 09:58 | #821 |
Większość moto nowych ma obecnie szynę can. Przynajmniej częściowo. Np 690/701 ma, a to nie cafe racer.
Can czy nie - to IMHO ma mniejsze znaczenie niż prawidłowy serwis i właściciel czy dba o moto lub nie. |
|
03.01.2020, 10:35 | #822 |
Zarejestrowany: Oct 2016
Miasto: Zagłębie
Posty: 18
Motocykl: CRF1100 dct
Online: 16 godz 24 min 51 s
|
|
03.01.2020, 10:36 | #823 | |
Cytat:
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką.. |
||
03.01.2020, 10:53 | #824 |
|
|
03.01.2020, 10:58 | #825 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Będzie . Trzeba dopłacić. Sporo.
|
03.01.2020, 11:24 | #826 | |
Cytat:
W moje ofercie, która bije na głowę oferty salonowe do wartości 100 000 wymagane jest min. jedno zabezpieczenie mechaniczne lub elektryczne np. blokada kierownicy, immobiliser lub alarm. Wydaje mi się że NAT ma immobiliser oraz blokadę kierownicy, więc przeżywasz wymagania do AC. W mojej ofercie masz w standardzie odpowiedzialność na Wschodzie, czyli Ukraina, Mołdawia, Białoruś oraz europejska część Rosji. Szczegóły możecie przejrzeć TU: http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=34034 Masz w zakresie swojej polisy i nie dopłacałeś Ostatnio edytowane przez Onufry22 : 03.01.2020 o 11:44 |
||
03.01.2020, 11:41 | #827 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
No i podziękował bo planuję się wybrać. Wakacje bez Rosji to wakacje stracone .
|
03.01.2020, 11:49 | #828 | |
Cytat:
Ja osobiście gdybym miał gdzieś jechać i zostawić pod chmurką motocykl za 60K czy więcej to bym pewnie nie zasnął Przy nowych motocyklach solidny assistance to podstawa W tym roku miałem klienta, który kupił Triumpha i w pierwszym miesiącu od odbioru dwa razy motocykl wracał na lawecie do salonu |
||
03.01.2020, 14:41 | #829 | |
Cytat:
A mój KTM tylko raz zabrała laweta :-). Za to w pierwszym dniu od zakupu :-). Co do AC to jak ktoś ma wolne 60k to pewnie nie warto ubezpieczać - zawsze w razie w można kupić drugi raz. Ale jakbym miał nie spać to już wole napychać kieszenie ubezpieczycielom. To samo z banksterami. To samo z producentami nowych motocykli. Co też i czynię i mam przynajmniej satysfakcję, że napędzam Polską i światową gospodarkę. Za to ubezpieczanie starszych moto już tak kolorowo chyba nie wygląda. Ile np. kosztuje oc/ac za 10-letnią CRF250L o wartości 12kPLN? Orientacyjnie? |
||
03.01.2020, 15:38 | #830 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Ten model raczej nie może być 10 letni.
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 23:42 |
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |