25.11.2020, 10:07 | #1 |
Zrośnięty.
Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 714
Motocykl: RD07a
Online: 2 miesiące 4 dni 5 godz 42 min 53 s
|
Kawasaki KLX300 - Ultimate Dual-Sport
__________________
"To jest Afryka. Muszą być straty." XRV 750 '96 | AJP PR5 Extreme '16 | Suzuki DR 650 SE '00 Ostatnio edytowane przez wierny : 25.11.2020 o 22:35 Powód: Poprawienie filmu. |
25.11.2020, 13:00 | #2 |
Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: Zgierz
Posty: 868
Motocykl: EXC 250 TPI
Przebieg: galanty
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 1 min 27 s
|
Może być fajny dual. Na temat mocy się nie zająknęli. Fajnie jakby miał więcej niż 24KM
I wogóle dobrze by było jakby japonia wróciła do motocykli enduro, żeby trochę ugryźć monopol KTM'a w tym segmencie |
25.11.2020, 13:19 | #3 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Sie mnie podoba ta kawa. Zawias ma chyba regulację a nie jak w CRF. Ciekawym ceny w porównaniu z Hondą.
|
25.11.2020, 13:26 | #4 |
Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: Zgierz
Posty: 868
Motocykl: EXC 250 TPI
Przebieg: galanty
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 1 min 27 s
|
ceny są podane w dularach , no ale to nie ma odniesienia bo jeszcze podatki, cła etc.
waga około 140kg |
25.11.2020, 13:29 | #5 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
W $ to nie ma jeszcze ceny 300L. Róznica między 250l a Kawasaki to jakieś 400$ a przynajmniej dostaniesz całą chłodnicę a nie pół i zawias regulowany.
|
25.11.2020, 14:10 | #6 |
Wszystkie te nowe duale mnie zastanawiają dlaczego 250-300 cm waży wiecej jak 690 z 2009 ... o przeszło połowie większej mocy/zawieszeniu itp nie wspomnę bo KTM tu zamiata wszystko.
Żeby tylko jakość KTM była lepsza |
|
25.11.2020, 14:36 | #7 |
Zrośnięty.
Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 714
Motocykl: RD07a
Online: 2 miesiące 4 dni 5 godz 42 min 53 s
|
Babel, właśnie dlatego KTM wcale nie zamiata w segmencie dual sport :-)
__________________
"To jest Afryka. Muszą być straty." XRV 750 '96 | AJP PR5 Extreme '16 | Suzuki DR 650 SE '00 |
25.11.2020, 15:29 | #8 |
Trochę tak -Ale moja sztuka ma 71500 na liczniku bez remontu.
Zdarzają sie drobne przypadłości ale zawsze wróciłem na kołach do domu i zawsze z nimi do tej pory radziłem sobie sam Ale nie wiem czy kiedykolwiek jeździłeś 690 ...ryj mi się cieszy przez tydzień po jeździe. I teraz porównać wszystkie te 250/300 20- 30 KM z tą samą masą co 690... Zaraz bedzie po co tyle mocy itp - ale ja lubie czasami przypier... w łatwiejszym terenie - bo to jak Lezan powiedział taki "mazowiecki motocykl". No i jak wsiadłem pierwszy raz na 690 - to się zakochałem od pierwszych metrów a.np ja już 3 razy się przymierzałem do WR250R (31KM a waga/wielkośc podobna do 690)- i za kadym razem nie pykło. Mysle czasami o zmianie ( przymierze się chetnie do crf300l) - bo lubię zmieniac moto - ale obawiam się rozczarowania Dlaczego nie zrobią duala o masie 120 -140 kg mocy ok 40-50KM ? |
|
25.11.2020, 16:00 | #9 |
Zrośnięty.
Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 714
Motocykl: RD07a
Online: 2 miesiące 4 dni 5 godz 42 min 53 s
|
Miałem okazję przetestować 690, olbrzymia różnica porównując do mojego nowego nabytku DRki. W pełni rozumiem potrzebę przygrzania w palnik.
Kawasaki mocy nie podało, więc nie ma szans na 50KM. Podobno będzie Husqvarna 501 Norden, może tego potrzebujesz.
__________________
"To jest Afryka. Muszą być straty." XRV 750 '96 | AJP PR5 Extreme '16 | Suzuki DR 650 SE '00 |
25.11.2020, 16:16 | #10 | |
Cytat:
Obstawiam wagę bez paliwa na 170-180kg i skoki max. 200mm, przy ok 50KM. Moim zdaniem to kierunek na ekspansję na azję i na młodych, a nie na off. Ale przynajmniej powinno być taniej niż 690/701 :-) |
||
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zimówki dual sport | Roni92 | Hamulce, kola, opony | 7 | 30.09.2016 15:02 |
Nowe SHINKO dla dual sport | lukasz_vip | Hamulce, kola, opony | 5 | 15.07.2015 17:34 |
Opony Shinko 700 Series Dual Sport Tire | Dzinoafro | Hamulce, kola, opony | 4 | 30.05.2012 13:07 |