Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Mała Afryka - CRF 250/300 Rally i L > Dział ogólny

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02.12.2020, 20:10   #31
materna
 
materna's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2015
Miasto: KRASNYSTAW
Posty: 224
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
materna jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 10 godz 50 min 58 s
Domyślnie

Nie rozumiem dlaczego oświetlenie led jest tylko na Azję? Co to Europa nie jest jeszcze na to gotowa? Za biedna jest, czy co
materna jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.12.2020, 20:53   #32
Piotr_Z


Zarejestrowany: Sep 2020
Miasto: Wawa
Posty: 5
Motocykl: Rebel 1100 z silnikiem AT ;)
Piotr_Z jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 20 godz 21 min 53 s
Domyślnie

Są już na otomoto oferty na nowe 300-tki:
- CRF300L - cena 24200 zł.
- CRF300 Rally - cena 29700 zł.
Ja się skusiłem na 250L do szwędania po wertepach, odbieram 7 grudnia
Pozdro,
Piotr
Piotr_Z jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.12.2020, 21:57   #33
Marcinnn6
 
Marcinnn6's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: Zgierz
Posty: 868
Motocykl: EXC 250 TPI
Przebieg: galanty
Marcinnn6 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 1 min 27 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mikelos Zobacz post
CRF300L do mojego szwendania (chyba) wystarczy - wszystko da się zrobić wolniej, byle prześwit i zawias pozwalał. Pisząc "mocniej pojeździć" odnoszę się oczywiście względem ograniczeń fabrycznej CRF300L
do takiej jazdy pewnie się będzie nadawać dosyć dobrze, biorąc pod uwagę , że będzie to sprzęt nowy etc. ma to swoje plusy (to co pisałeś). Tylko czy po przesiadce z 690, nie będzie zbyt nudno na tym.
Marcinnn6 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.12.2020, 10:11   #34
Babel
 
Babel's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,877
Motocykl: Pomarańczowy
Babel jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 dni 15 godz 28 min 37 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mikelos Zobacz post
Czekam na dostawę części czwarty miesiąc bo wymyśliłem, że chce nową a nie używkę. Kumpel ma rozbabraną 690 i czeka na pompę olejową - ma być w styczniu. A czeka też chyba od września. ki.

CRF300L do mojego szwendania (chyba) wystarczy - wszystko da się zrobić wolniej, byle prześwit i zawias pozwalał. Pisząc "mocniej pojeździć" odnoszę się oczywiście względem ograniczeń fabrycznej CRF300L a nie wizji przerobienia tego na EXC. Ja już nie muszę sobie udowadniać że jestem pierwszy samiec w stadzie Bawi mnie jazda tam gdzie chce, jak chce, w takim tempie jak chcę.
Słyszałem że z KTM ostatnio jakieś jaja z cześciami - gdzie zamwiałeś - ja zmawiam w NMR w Lublinie - jakies srubki na wiosne i były po kilku dniach
Zawsze wszystko przed Covid było praktycznie po kilku dniach - teraz coś sie chyba posrało

Jakbyś kupił 300L - to dałbyś się przymierzyć
Trochę mnie kusi wizja nowego motocykla - z drugiej strony jak Marcin pisze boje że sie rozczaruje ...
Babel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.12.2020, 11:06   #35
jtd


Zarejestrowany: Dec 2017
Posty: 126
Motocykl: nie mam AT jeszcze
jtd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 20 godz 18 min 5 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Piotr_Z Zobacz post
Są już na otomoto oferty na nowe 300-tki:
- CRF300L - cena 24200 zł.
- CRF300 Rally - cena 29700 zł.
Ja się skusiłem na 250L do szwędania po wertepach, odbieram 7 grudnia
Pozdro,
Piotr
Gratuluję, też wziąłem 250L . Po LC4 jestem zadowolony i te pare KM mniej olewam bo wszystko załatwia to że jest nówka nóweczka. Jak na drogi "leśne" to zakładają zębatki 13/42. I tak myślę , że skoro 300L ma wyższy prześwit o 3cm to chyba musi mieć wyżej środek ciężkości , a to już na plus dla mnie nie jest, chyba że się mylę.
jtd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.12.2020, 11:28   #36
Louis
 
Louis's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Międzyzdroje
Posty: 598
Motocykl: CRF1000L
Louis jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 5 dni 22 godz 42 min 22 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Marcinnn6 Zobacz post
do takiej jazdy pewnie się będzie nadawać dosyć dobrze, biorąc pod uwagę , że będzie to sprzęt nowy etc. ma to swoje plusy (to co pisałeś). Tylko czy po przesiadce z 690, nie będzie zbyt nudno na tym.
Różnie z tym bywa. Mając 690 w garażu, pojeździłem kilka dni na 250L w tajskiej dżungli. I szczerze cieszyłem się że to niej jest 690, która by na tamtejszej glinie i mokrych liściach zrywała co chwila przyczepność. Mały osiołek powoli wszędzie wciągał i w niewielu miejscach potrzebował większej mocy czy zawiasu niż ten który miał. Za to bardzo doceniłem niski środek ciężkości i promień skrętu obcy chyba wszystkim KTM-om.

__________________
Louis, motocyklista niedoskonały.

Ostatnio edytowane przez Louis : 03.12.2020 o 11:32 Powód: uzupełnienie
Louis jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.12.2020, 12:20   #37
Marcinnn6
 
Marcinnn6's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: Zgierz
Posty: 868
Motocykl: EXC 250 TPI
Przebieg: galanty
Marcinnn6 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 1 min 27 s
Domyślnie

Louis - nie byłem w tajskiej dżungli, ale to jest właśnie kwestia tego - DO CZEGO POTRZEBUJEMY dany sprzęt. 690 nie miałem, ale miałem bliźniaczą Huskę TE630 i te sprzęty to jest adrenalina, jebnięcie. Jeżeli ktoś tego nie potrzebuje to CRF'a będzie super. Ja Huskę sprzedałem, bo chciałem jeżdzić jeszcze cięższy teren i dlatego kupiłem 2T.
Tak jak napisałem do szwędania super, zapewne pod dobrym kierownikiem też wiele może ten motur pokazać. Kto co potrzebuje

A na tej ścieżce ze zdjęcia to lokalesi pewnie skuterami w klapkach latają
Marcinnn6 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.12.2020, 12:41   #38
Mhv
Michał
 
Mhv's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Siedlce-Warszawa
Posty: 2,214
Motocykl: RD07a
Przebieg: do neg.
Mhv jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 59 min 19 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mikelos Zobacz post
Słowem wstępu: miałem KTM 450 EXC, 2 x LC4 640 ADV. Czekam na dostawę części czwarty miesiąc bo wymyśliłem, że chce nową a nie używkę. Kumpel ma rozbabraną 690 i czeka na pompę olejową - ma być w styczniu. A czeka też chyba od września. Myślałem o zakupie nowej 690 ale właśnie z tego powodu ta opcja spadła na dalszy plan. Potrzebuję czegoś do jazdy a nie do grzebania. Słowem: potrzebuję japońca z normalną dostępnością części. Tutaj Honda i Yamaha bije na głowę inne marki.
Ty tak serio z tą dostępnością części
Przecież KTM tak szybko wszystko ma, od ręki i to taniej niż japonia?
Miałem zupełnie inne wyobrażenie o tym (z tego co pomarańczowi koledzy piszą zazwyczaj)..
Mhv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.12.2020, 16:03   #39
materna
 
materna's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2015
Miasto: KRASNYSTAW
Posty: 224
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
materna jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 10 godz 50 min 58 s
Domyślnie

Jeszcze garść informacji dla zainteresowanych:
https://hondanews.eu/pl/pl/motorcycl...i-crf300-rally

https://hondanews.eu/pl/pl/motorcycl...l-model-2021-2
materna jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.12.2020, 17:54   #40
mikelos
 
mikelos's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: okolice Pruszkowa
Posty: 652
Motocykl: Husqvarna 701
mikelos jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 6 dni 4 godz 45 min 33 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mhv Zobacz post
Ty tak serio z tą dostępnością części
Przecież KTM tak szybko wszystko ma, od ręki i to taniej niż japonia?
Miałem zupełnie inne wyobrażenie o tym (z tego co pomarańczowi koledzy piszą zazwyczaj)..
Czekam od września na dźwigienkę zaworów ssących:
https://ktmsklep.pl/schemes/oem-part/58536060144
Miała być na początek grudnia, potem na 12.12 a od kilku dni termin dostępności to 29.12 I jestem dziwnie spokojny że znowu się przesunie

Kumpla KTM 690 z 2015 leży u Szparaga. Pompa olejowa (jedna z dwóch) będzie w styczniu. Szaparg musi być zachwycony trzymając rozbebeszone truchło w warsztacie.

Wczoraj gadałem z kumplem co ma biznes w Indiach. Tam KTM ma status bardzo premium, sporo osób kupiło 390. I też nie mają części na czas. Tutaj pierwszy z brzegu news: https://www.autocarindia.com/bike-ne...-months-417374

Ja wiem że covid, opóźnienia, itd. Ale jak pomyślę że coś dupnie na początku sezonu i sprzęt będzie stał w garażu to skacze mi ciśnienie. A to nie jest zdrowe, jeszcze jakaś żyłka mi pęknie

CRF300L dziś zamówiona, dostawa przełom stycznia/lutego. W pierwszej dostawie będą sztuki z rokiem produkcji 2020. W marcu/kwietniu będzie już rocznik 2021.
__________________
"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles
mikelos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
2021 CRF250L & CRF250 Rally Danny Dział ogólny 64 23.10.2024 22:23
XXVI WiR Rally 2021 dalej zwany podlasiakiem sluza Imprezy forum AT i zloty ogólne 205 20.11.2021 07:34
XXVI WiR Rally 2021 - koszulki jendrus Imprezy forum AT i zloty ogólne 65 27.10.2021 08:26
Endurorally 2021 Onufry22 Dział Producentów i Dostawców 91 16.09.2021 13:36
Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora Viruus Warsztat 8 11.12.2019 14:56


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.