![]() |
#151 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Rzeszów
Posty: 147
Motocykl: CBR 600 F2, FZS 600, TDM 900, CBR 929, VFR 800Fi, RD04 '90, TT600R, DRZ 400
Przebieg: 65543
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 10 godz 48 min 57 s
|
![]() Cytat:
https://www.olx.pl/d/oferta/beta-rev...5-IDIUcVh.html Tą sztuke oglądał dla mnie kolega z okolic, ale trochę zmęczona i bardzo opornie odpalała. Ogólnie brałbym coś bardziej nowszego, ale mój budżet to 8 -10 tysi i myślę że na początek coś idzie kupić sensownego.
__________________
Człowiek nie zając, na sprzęcie latać musi!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Stary wyjadacz
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: żywiec
Posty: 1,017
Motocykl: RD07
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 6 godz 54 min 26 s
|
![]()
Adagio o takie informacje proszę w tym temacie. Bardzo chętnie poczytam co i jak. Nie powiem tez skłaniałem się ku Beacie😁 sherco podobno problematyczne bardziej z częściami. Serwis bety mam i siebie (Bielsko-Biała) nie mam pojęcia na co ogólnie w tych trialowkach zwracać uwagę.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
![]() |
![]()
Sherco super dostęp do czesci. Kwestia ceny.
Beta ma mało wad. A ma je każde używane moto...
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
![]() |
![]()
Jedyny słuszny trial to Montessa.. Honda to honda, proszę nie zapominać. Jakość..zawias..dół.. dyma inne marki bez białego Jelenia..
![]() ![]()
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Tak mówi Rafał bo Rafał ma. I pewnie nigdy nic innego nie miał. 😁
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
![]() |
![]()
Trzecia Prawda..
![]() Bym u mnie gas gas 270, domeczony więc niesmak pozostał. Sherco delikatne, psuje się podobnież..lokalne środowisko zachwycało się tym 6 lat temu, od chyba 3 lat Montesa. Poza tym dobra obsługa, dobry serwis, ja i wielu innych jesteśmy zadowoleni.
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Miałem kilka trialowek, sherco 300, beta evo i ossa ta ostania była najlepsza bo najmłodsza. jeśli chcesz ekonomiczną bete to moim skronmym zdaniem lepsza od rev będzie starsze techno . Bardziej przyjazdne do jazdy ala enduro.
Tu jest tak samo jak w endurakach, im nowsze tym łatwiej się nimi jedzie. Montesa to klasa i kasa za dobry motorek, jeśli ktoś nie chce wydawać 5/6 koła euri za honde. To takim sherco czy gasem za pół ceny hondy też pojezdzi, ważne aby nie był to dojechany strucel.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
![]() |
![]()
Ja po sprzedaży bety rev3 rozglądam się za starym Alpem 250 z kwitem. Niestety ma już status klasyka i ceny zaczynaja wariować. Bardzo by mnie leczyło takie moto i na spokoju szukam. Ale oczywiście zakładam konieczność grzebania.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Stary wyjadacz
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: żywiec
Posty: 1,017
Motocykl: RD07
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 6 godz 54 min 26 s
|
![]()
Nie pamietam czy w wątku była odpowiedź na moje pytanie...
Jest sens żeby dorosły facet 186cm 100kg pchał się w 125 czy tylko 250+? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
![]() |
![]()
coś tam było pisane.
ja składam Sherco 125 mojego syna i powiem Ci za parę dni jak to jedzie pode mną - 85kg. same mnięśnie ![]() ci co się znają mówią, że postępy najszybciej zrobi się na 125 - sprzęt młodego jest lekki jak rower. bez porównania z moim obecnym fantikiem czy byłą betą rev3 250. na pewno silnik będzie bardziej 'nerwowy'. czyli niska masa + niskie masy wirujace spowodują, że będzie to taki skalpelek robiący dokładnie to co mu każesz bez nadmiaru mocy i bez trudnej do okiełznania masy. minusem na pewno bedzie kopanie się w błocie, być może gorsza trakcja na podjazdach, konieczność częstszego operowania biegami w terenie - w moim obecnie z ciężkim kołem zamachowym zapitalam na 3 pod górę aż miło. 225ccm. no i na koniec podaż 125 jest bardzo niewielka. przymierzałem się kiedyś do Bety 80ccm junior - takie moto chciałem dla małego - normalne duże koła a motek no... juniorski. Przy skompresowaniu zawieszenia z gazu na 1 i 2 szła na koło - tak więc nie bałbym się braku mocy w 125, ale jeśli chcesz robić piony ![]() Ja bym zamiast miodu do dupy szukał raczej sprzętu w dobrym stanie a na drugim miejscu zostawił czy to jest 125 czy 250-290 (Strobus megaloman ![]() ![]() mi po jeżdżeniu z chłopakami ostatnio zamarzyło się 4t - poszukam we francji Scorpy 125 lub 250. jednak to jak się kopie na podjeździe 4t jest nie do podrobienia. jak coś jeszcze to pytaj - chętnie podpowiem o ile będę wiedział m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |