16.05.2021, 02:30 | #521 |
Moderator
|
Weszły pivoty. Amerykańce wzięli wersję z 250 i oznaczyli jako kompatybilną z CRF300, chociaż zmieniła się lokalizacja otworu w który wchodzi końcówka sprężyny odbijającej pegi po złożeniu. Wystarczyłoby tą końcówkę odpowiednio dogiąć ale jak się ma taki hype na produkt to można mieć to razem z klientem w dupie. W efekcie jakoś tam na siłę wchodzi, sprężyna pracuje w nienaturalnej płaszczyźnie, pegi odskakują z oporem i pozostaje niesmak. Same pegi ok, większa powierzchnia od OEM, wygodne, efekt piwotowania rzeczywiście fajnie robi na długich podjazdach/zjazdach ale za taką kasę to jednak przerost formy nad treścią.
A dla potomnych poniżej uwieczniam produkt i testową przejażdżkę. |
17.05.2021, 01:14 | #522 |
Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
Dobrze te risery wyglądają. Mam 183 cm i zastnawiam się czy 5 cm nie będzie o ten 1 cm za wysoko. Obecnie przy standardzie to praktycznie na stojąco nie da się jechać
|
17.05.2021, 01:59 | #523 |
Moderator
|
To już musisz sam zdecydować. Być może rzeczywiście wystarczy Ci podniesienie o 3 cm + wychylenie kiery do przodu. U mnie to nie rokowało i wiedziałem że potrzebuję minimum 5 cm. W standardzie nawet po podniesieniu manetek przez wychylenie kierownicy wciąż się zastanawiałem czy jest bardziej śmiesznie czy strasznie.
|
18.05.2021, 11:59 | #524 |
Moderator
|
Przyjechały osłony ram. Od wewnętrznej strony są podklejone gumowymi dystansami, tak żeby nie ocierać ramy. W zestawie śruby, trytytki i pole do inwencji bo brak instrukcji montażu. Zobaczymy jak to zagra z osłoną zbiornika wyrównawczego tylnego hamulca, montowaną w te same otwory. Dam info po montażu.
|
18.05.2021, 12:54 | #525 |
A mi Dentisticka nie kupił
|
|
18.05.2021, 13:02 | #526 |
Moderator
|
Pudło.
Po tak pięknie wykonanym czekaju oczywiście że wjechało coś ze słoja |
18.05.2021, 14:25 | #527 |
Zarejestrowany: Mar 2021
Miasto: Paprykarz-City neighborhood
Posty: 123
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 6 dni 4 godz 34 min 55 s
|
I prawidłowo, przysmak się należy. Swoją drogą, dzięki Panowie za relacje i fotki z upgrejdów Zanim przyjdzie moja CRFka będę wiedział co i jak w pierwszej kolejności zamontować. No i oczywiście gdzie zamawiać te cuda
|
18.05.2021, 14:29 | #528 |
Honda CRF300L / Rally (2021)
Jestem w tej samej sytuacji do Dandi, wiec wciąż czytam i analizuje. Zapisuje linki i czekam
Dziękuje :-) |
|
18.05.2021, 14:36 | #529 |
Zarejestrowany: Mar 2021
Miasto: Paprykarz-City neighborhood
Posty: 123
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 6 dni 4 godz 34 min 55 s
|
Coś trzeba robić, tym bardziej, że mój Bandit pojechał w daleką podróż (600 km ode mnie) i z dwóch kółek mam tylko rower. Pozostaje lektura na temat CRF i rozglądanie się za nowym szpejem do ubrania (adv bejbe!!!).
|
18.05.2021, 15:56 | #530 |
Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
A tak w ogóle to witajcie. Nabyłem CRF300L - nową z drugiej ręki (bo doczekać się od dealera to horror). Przesiadłem się z Kawasaki KXF250, więc można powiedzieć że kompletnie inny motocykl.
Moto całkiem przyjemne, ale niezwykle miękkie. Przelatam trochę i na pewno wejdzie nowy tylny amortyzator. Do zrobienia również opony, bo o ile na szutr i asfalt spoko, błoto jeszcze jako tako to jak wjeżdżam w nawet płytki piach zaczyna się walka o życie. Z bikerbitz zamówione: osłona ramy, osłona silnika, mocowanie tablicy ala enduro, bagażnik. |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 64 | 23.10.2024 22:23 |
XXVI WiR Rally 2021 dalej zwany podlasiakiem | sluza | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 205 | 20.11.2021 07:34 |
XXVI WiR Rally 2021 - koszulki | jendrus | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 65 | 27.10.2021 08:26 |
Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 |
Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |